|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Hmm, mijn Planeshift is al een digipak, en de muziek stelt niet al te veel voor. |
|
Pardon? Planeshift is fantastiosch, uniek, perfect! maar goed dat blijft mijn mening |
|
http://www.elitistrecords.co.uk/rakothtiny.mp3 Nieuw nummer.. Om te huilen Achterlijke gothic rommel |
|
Is die nieuwe CD "Tiny Deaths" al uit trouwens?? Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Verkoop je hem!? |
|
Ik heb net Planeshift weer eens opgezet en daarom leek het me een goed idee om dit topic weer eens omhoog te schoppen.. Wat een geweldige cd is het toch.. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
Planeshift vind ik best een lekkere plaat. Jabberworks vond ik een behoorlijke tegenvaller.... |
|
quote: Dan krijg je je geld volgende ..... Bazzio Attacks!!! |
|
quote: Planeshift is zeker goed, Jabberworks vind ik persoonlijk ook nog wel ok, maar Tiny Deaths vind ik echt boring... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Tiney deaths zuigt idd. De andere 2 albums zijn wel goed. |
|
Rakoth kan mij niet echt bekoren! De beste band uit rusland..... Heb je Forest Stream wel eens gehoord??? dat is IMO DE BESTE BAND uit rusland!!! I Find That I Am Not There... |
|
Ik ken Rakoth van hun debuutceedee en ik vind er dus werkelijk geen zak aan. Debiele achterlijke sprookjesmetal. Met dat idiote fluitje! mvg wk10 |
|
quote: Huh? Waar on earth heb je deze vandaan? quote: Budget omhoog? Waar hebbie het over? Ze hebben Jabberworks met behulp van een orkest opgenomen notabene! (Jabberworks is overigens een heropname van hun demos) En ze hadden een drummer, maar ze vonden het makkelijker om zonder een door te gaan in verband met composeren en oefenen, dus dat gaat helaas niet door. Overigens heb ik een donkerbruin vermoeden dat de drums op Planeshift ook geprogrammeerd waren, want het klink bijna te perfect, ook al staat er een vermeld in het hoesje (digipack zonder boekje, dus waarom ze er een uit gaan geven met..) Prefereer overigens levende drummers. En misschien ben ik dan een fanboy, maar ik vind Tiny Deaths een goed nummer. Hij heeft echt meerdere beluisteringen nodig. Pik je de baslijn ook beter op enzo, gaat je koppie op laterale beluistermodus en dergelijke. Ik hoorde dat Tiny Deaths (album) binnenkort uitkomt, en veel meer experimenteler is. De basslijn herinnert me overigens aan een zeker pre-aanvalsdeuntje uit Dune 2 (comp-spel). |
|
Heb 'm gehoord... eerlijk gezegd had ik erg hoge verwachtingen na hun sublieme werken "Planeshift" en "Jabberworks" maar die hebben ze dus niet waargemaakt . De productie is erg mat, de geniale riffs zijn zo goed als verdwenen en er staat inderdaad een hoop overbodige sound-crap op . Jammer. *drukt op play en gaat toch proberen om de "genialiteit" te ontdekken...* - Mutatis mutandis - |
|
die nieuwe tiny deaths is huilen met de pet op, ongetwijfeld de ontgoocheling van het jaar (samen met metallica hehe) www.alkerdeel.be blacksludgedoomdrone |
|
alleen nr 2 is wel ok |
|
Nieuws aan het Rakoth front? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
ja, hypnos verkoopt tiny deaths signature |
|
en hypnos verkoopt jabberworks ook signature |
|
quote:En Hypnos verkocht Planeshift ook. Die ligt nu bij Kwelgeest. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Planeshift is goed te doen Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Ik vond Jabberworks toch net een tikje beter uitgewerkt dan Planeshift. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
Die ken ik dan niet Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Een aanrader bij deze. De productie is een stuk beter (hoewel wat gladder) en de nummers zijn gewoon een stuk mooier. [Dit bericht is gewijzigd door Verval op 16-05-2007 19:34] Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |