IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : De muur in Israel.... Vorige pagina | Volgende pagina
adder
Obsceen reptiel
Usericon van adder
Posted 10-03-2004 15:43 by adder Wijzig reactieProfiel van adderQuote dit bericht

Gelijk welke muur in Israel is ver van mijn bed.


Uit liefde voor ZM.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 10-03-2004 15:50 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

hmm volgens mij kunne we beter gewoon een muur om het midden-oosten bouwen


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


adder
Obsceen reptiel
Usericon van adder
Posted 10-03-2004 15:51 by adder Wijzig reactieProfiel van adderQuote dit bericht

quote:
Op 10 maart 2004 15:50 schreef ElitE het volgende:
hmm volgens mij kunne we beter gewoon een muur om het midden-oosten bouwen

Tot ze er mee leren leven. Dan rijden we ze, om ze te pesten, plat met bulldozers.


Uit liefde voor ZM.


Pandora
munch time
Usericon van Pandora
Posted 10-03-2004 15:52 by Pandora Wijzig reactieProfiel van PandoraQuote dit bericht

quote:
Op 10 maart 2004 15:50 schreef ElitE het volgende:
hmm volgens mij kunne we beter gewoon een muur om het midden-oosten bouwen

Mag ik dan een muur midden door de vs bouwen?


Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 10-03-2004 15:53 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

quote:
Op 10 maart 2004 15:52 schreef Pandora het volgende:
Mag ik dan een muur midden door de vs bouwen?

Wat voor nut heeft dat?


adder
Obsceen reptiel
Usericon van adder
Posted 10-03-2004 15:54 by adder Wijzig reactieProfiel van adderQuote dit bericht

quote:
Op 10 maart 2004 15:53 schreef Moordlustige Hamster het volgende:
Wat voor nut heeft dat?

Dingo's tegen houden?


Uit liefde voor ZM.


campske666
Usericon van campske666
Posted 10-03-2004 15:55 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 10 maart 2004 15:50 schreef ElitE het volgende:
hmm volgens mij kunne we beter gewoon een muur om het midden-oosten bouwen


Beter zo een electrisch hek gelijk bij Jurassic Park.
Kunne we in één keer inkom vragen aan rijke troeristen om naar de gevaarlijke primitieve beesten te gaan kijken.


Pandora
munch time
Usericon van Pandora
Posted 10-03-2004 15:55 by Pandora Wijzig reactieProfiel van PandoraQuote dit bericht

quote:
Op 10 maart 2004 15:53 schreef Moordlustige Hamster het volgende:
Wat voor nut heeft dat?

Nou, ehm. Dan staat daar een muur en ehm dan moeten ze verplicht met het vliegtuig om aan de andere kant van het land te komen.


adder
Obsceen reptiel
Usericon van adder
Posted 10-03-2004 15:56 by adder Wijzig reactieProfiel van adderQuote dit bericht

quote:
Op 10 maart 2004 15:55 schreef Pandora het volgende:
Nou, ehm. Dan staat daar een muur en ehm dan moeten ze verplicht met het vliegtuig om aan de andere kant van het land te komen.

Die worden wel gekaapt om een gat in die muur te vliegen.


Uit liefde voor ZM.


Zwarte Kruisiging
Usericon van Zwarte Kruisiging
Posted 10-03-2004 18:19 by Zwarte Kruisiging Wijzig reactieProfiel van Zwarte KruisigingQuote dit bericht

quote:
Op 10 maart 2004 15:42 schreef enforcer het volgende:

De palestijnen zijn net zo fout en de Israeli's zitten daar echt niet lekker tussen 40 Moslimnaties in die allemaal hun bloed wel kunnen drinken..

hoe je het ook wendt of keert ook de Joden hebben recht op een land om te leven....

het stukje dat ze hebben is al vreselijk klein vergeleken met sommige Arabische naties en zouden ze daar nog meer op moeten inleveren.....zeker als je bedenkt hoeveel Joden er op de wereld in Diasporra leven.
ergens wonen.
...
Maar het grappige is dat het ze alleen specifiek om het land lijkt te gaan waar ed oden wonen want dat stoort ze, dat er niet- Moslims in het midden Oosten wonen daar gaat het om.

genetisch gezien zijn Joden ook Arabieren, het is alleen de religie wat ze scheidt!

Alleen het mindless gebash van Israel (vanwege de connectie met de USA) en de USA begint ronduit belachelijke vormen aan te nemen....

De Amerikanen gaan op een veel verantwoordelijkere manier om met hun macht dan elke Arabische zou doen mochten ze een zelfde macht hebben, dat wil niet zeggen dat ze geen fouten maken maar dat doet iedereen nietwaar!





Hierop heb ik slechts 5 dingen te zeggen...

1. Waar zouden de jODEN het recht vandaan halen op een eigen land? Uit de thora of tenach? Zelfs daarin staat geschreven dat meerdere volkeren, waaronder de Kanaanieten (voorouders van wat wij Arabieren noemen), er leefden voordat jAWEH de jODEN het land schonk. Ik denk dat niemand een land kan opeisen, zeker niet als er al mensen leven.

2. Voordat de Engelsen en Fransen Palestina koloniseerden leefden er jODEN, moslims en christenen in Jerusalem, zonder conflicten. Het is pas sinds het opeisen van heel Jerusalem en stukken land door de jODEN dat er Palestijns verzet is gekomen.

3. Het gaat de Arabieren niet om een ander volk, want er leven ook christenen in die contreien. Die stellen zich alleen niet zo vijandig en arrogant op ten opzichte van de Arabieren. jODEN zijn immers door gOD "uitverkoren" en staan daarom zogenaamd boven andere ,goddeloze, volkeren.

4. Genetisch zijn we allemaal verwant, je hoeft maar ver genoeg terug te gaan. Maar de jODEN behoren net als bv. de Armeniers tot de Semitische volkeren die uit Azie stammen. De oorspronkelijke Arabische volkeren/ stammen daarentegen leefden al eeuwenlang in het Midden Oosten voordat deze Semitische volkeren zich vanuit het Oosten daar kwamen vestigen. Niet enkel de religie onderscheidt hen dus.

5. De betrokkenheid van de VS in deze hele zaak is groter dan men denkt. De jOODSE lobby in de VS is zeer invloedrijk en zal er alles aan doen om zijn zin te krijgen. Israel doet niet wat de VS beslissen, de VS doen wat Israel beslist.

[Dit bericht is gewijzigd door Zwarte Kruisiging op 10-03-2004 18:56]


Crappy days


Zwarte Kruisiging
Usericon van Zwarte Kruisiging
Posted 10-03-2004 18:30 by Zwarte Kruisiging Wijzig reactieProfiel van Zwarte KruisigingQuote dit bericht

En trouwens.........joden zijn vies, bah.....als ik Palestijn was, zou ik een muur om die joodse muur heenbouwen met om de meter een wc-verfrissertje.


Crappy days


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 10-03-2004 18:34 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

Door die laatste opmerking maak je jezelf enorm geloofwaardig.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Zwarte Kruisiging
Usericon van Zwarte Kruisiging
Posted 10-03-2004 18:40 by Zwarte Kruisiging Wijzig reactieProfiel van Zwarte KruisigingQuote dit bericht

Een mens moet ook eens kunnen lachen.


Crappy days


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 10-03-2004 18:47 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

quote:
Op 10 maart 2004 18:19 schreef Zwarte Kruisiging het volgende:


5. De betrokkenheid van de VS in deze hele zaak is groter dan men denkt. De jOODSE lobby in de VS is zeer invloedrijk en zal er alles aan doen om zijn zin te krijgen. Israel doet niet wat de VS beslissen, de VS doen wat Israel beslist.

Volgens mij ongeveer 80% van wat in de senaat zit is Joods(heb ik een keer gehoord van iemand uit Amerika)


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 10-03-2004 18:52 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 10 maart 2004 18:40 schreef Zwarte Kruisiging het volgende:
Een mens moet ook eens kunnen lachen.
Ahaha.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 11-03-2004 0:46 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 10 maart 2004 18:47 schreef BARABAS het volgende:
Volgens mij ongeveer 80% van wat in de senaat zit is Joods(heb ik een keer gehoord van iemand uit Amerika)

Er wonen ook meer joden in amerika dan in israel


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Saitanic
Usericon van Saitanic
Posted 11-03-2004 4:36 by Saitanic Wijzig reactieProfiel van SaitanicQuote dit berichthttp://www.audioscrobbler.com/user/Saitanic/

IK stem voor een 2e Exodus,
maar wel jammer dat de westerse wereld dan zijn laatste bolwerk in de moslimwereld verliest.

what to say?

Laat ze maar lekker zitten, kan ik mooi slapen.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 11-03-2004 9:04 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

Zo''n muur hebben ze in Berlijn ook al eens geprobeerd...


RrroooaaarrR
as "The Chief"
Usericon van RrroooaaarrR
Posted 11-03-2004 9:10 by RrroooaaarrR Wijzig reactieProfiel van RrroooaaarrRQuote dit bericht

quote:
Op 11 maart 2004 9:04 schreef ghoulliette het volgende:
Zo''n muur hebben ze in Berlijn ook al eens geprobeerd...
En de Romeinen tussen Wallsend-on-Tyne en Bowness-on-Solway...


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 11-03-2004 9:13 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht


Madness dus...


Phaestus
In vino veritas
Usericon van Phaestus
Posted 11-03-2004 12:21 by Phaestus Wijzig reactieProfiel van PhaestusQuote dit bericht

Dat vind ik maar een kut band..

Iemand toevallig het interview met Bibi Netanyahu gezien vorigeweek ergens een keer midden op de dag bij RTL-Z?

Ik ben helemaal niet voor die muur, maar als je zijn verhalen hoorde, had je wel het idee dat de muur werkt.


"Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point."


campske666
Usericon van campske666
Posted 11-03-2004 12:25 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 11 maart 2004 9:04 schreef ghoulliette het volgende:
Zo''n muur hebben ze in Berlijn ook al eens geprobeerd...


Precies, en daar is al 59 jaar geen oorlog meer geweest.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 11-03-2004 14:54 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 11 maart 2004 12:25 schreef campske666 het volgende:
Precies, en daar is al 59 jaar geen oorlog meer geweest.

Koude Oorlog?

anyways, weet je hoeveel doden er door die muur zijn gevallen? Nee, bezoek het museum op Checkpoint Charlie eens zou ik zeggen.

En herinnert iemand zich nog de verhalen van gezinnen die uit elkaar gerukt werden door die muur, dat 10 jaar geleden iedereen dat nog o zo erg vond...


campske666
Usericon van campske666
Posted 11-03-2004 14:56 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 11 maart 2004 14:54 schreef ghoulliette het volgende:
Koude Oorlog?

anyways, weet je hoeveel doden er door die muur zijn gevallen? Nee, bezoek het museum op Checkpoint Charlie eens zou ik zeggen.

En herinnert iemand zich nog de verhalen van gezinnen die uit elkaar gerukt werden door die muur, dat 10 jaar geleden iedereen dat nog o zo erg vond...


Ja, hap maar, mijn opmerking was ook wel duidelijk serieus bedoeld


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 11-03-2004 14:57 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

sorry ik ben nogal chagerijnig, tast mijn gevoel voor humor aan. ik ga even koffie halen, sterke koffie


Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen