![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Over de muur over het ijzeren gordijn, omdat ze soms in Jeruzalem, soms ook in Jeruzalem willen zijn. ![]() Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. ![]() |
|
![]() "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." ![]() |
|
quote: [volkomen offtopic] Nee toch? Klein Orkest dacht ik... [/volkomen offtopic] [Dit bericht is gewijzigd door RrroooaaarrR op 11-03-2004 15:29] ![]() |
|
quote: oeps ja.. ![]() "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." ![]() |
|
quote:Fuck you, Frank Boeijen heerst! Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
Het enige wat aan Frankie heerscht is dat hij uit Nijmegen komt ![]() ![]() |
|
Israel of St.Helena. Waar oh waar is De Muur gebleven? ![]() KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote: Het is klein Orkest (met Harry Jekkers) en het is een verdomd goed nummer, heel wat beter dan dat inhoudsloze Jantje Smits-gezever of nachten die je normaal alleen in films ziet. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
Wat vindt men hier van die muur in die Noord-Italiaanse stad om dealers en ander tuig uit fatsoenlijke buurten te houden? Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
quote: Klinkt goed. Al ken ik het niet. Link met info? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote:Is onlangs een paar keer voorbij gekomen in de (Volks)krant en bij actualiteiten programma's. Ik kijk even verder op het net maar ik kan zo 1-2-3 eigenlijk niets vinden. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
![]() |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |