|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Dit word een welles nietes discussie over iets wat persoonlijk is.... |
|
quote: Uitermate gay natuurlijk. Stratovarius; als je een clip hebt waarbij je in het water staat te spelen met windmachines op je hebt gericht, en je eerste regel songtekst is "I FEEL THE WIND IN MY HAAAAIIR", dan neem ik het echt niet serieus meer hoor. "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
quote: Ok, ik heb het dan ook meer over de muziek niet kunnen uitstaan dan dat je de band leden wel zou kunnen schieten Al is een smeekbede dat de leden van Children Of Bodom sterven aan AIDS meer dan duidelijk. |
|
[off-topic] [Dit bericht is gewijzigd door Dargull op 26-02-2004 20:40] |
|
[off-topic] [Dit bericht is gewijzigd door Dargull op 26-02-2004 20:40] Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com |
|
[off-topic] [Dit bericht is gewijzigd door Dargull op 26-02-2004 20:40] Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
On-topic, zo genaamd grappige dingen quote je dan toch gewoon niet word het ook geen slowchat. |
|
quote: En waarom? De hamvraag.. Die iedereen weigert te beantwoorden zodat het inderdaad een welles nietes discussie zou kunnen gaan worden ja |
|
Dit is echt triest!!! We moeten mekaar niet de hersens in slaan, maar elkaar helpen, de metal wordt zwaar gediscrimineerd in de muziek industrie, de breezersletjes die hun kont in je beeldbuis douwen domineren ook de radio, verenigt u in metal en hou op met modder gooien. Waardeer je een band niet, luister dan niet... |
|
Waar heb ik persoonlijk een hekel aan? * Ruis-black metal bands die absoluut niet kunnen spelen en dit met een k*t-productie proberen te verhullen en dan zeggen dat dat cvlt is... * Death metal, waar absoluut geen lijn of structuur in zit, zoals Hate Eternal. Ik wil een beetje duidelijke gitaarriffs als het kan. * Heavy/power metal bands met castraatzangers. Een beetje hoge stem mag wel (zoals Bruce Dickinson of Rob Halford in zijn jonge jaren), maar het moet niet overdreven worden. * Verder knap ik steeds verder af op *te* toegankelijke bands, dat je na 1 luisterbeurt alles al ontdekt hebt wat er te ontdekken valt. Latere Amorphis en latere Sentenced zijn hier voor mij voorbeelden van. Dat was het zo'n beetje in een notendop. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: ......? quote: *barst spontaan uit in een lachbui* Dat begrijp ik wel ja |
|
Pfff, lastige vraag sommige power-metal is wel te doen, maar dan moet ik er voor in de stemming zijn Iced Earth ofzo op z'n tijd kan best. Maar als ik dan iets als bijv. Freedom Call hoor gaat m'n haar recht overeind staan das verdomme nog blijer dan K3... |
|
quote:dit soort uitspraken zijn ook best wel triest ... Zo van: alles is wel goed ... |
|
[off-topic] [Dit bericht is gewijzigd door Dargull op 26-02-2004 20:46] |
|
[off-topic] [Dit bericht is gewijzigd door Dargull op 26-02-2004 20:47] Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
quote: Nee maar liever metal als hip hop apen ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Deze kan ik vanwege die productie ook niet uitstaan. Er zou zogenaamd sfeer in zitten, maar ik hoor het niet. Ik hou niet van stofzuigergeluid. Verder ben ik ook niet zo verzot op wat er voor de rest in je lijstje stond, maar dat belandt niet onmiddellijk (en cult black metal wel) op mijn blacklist. |
|
quote: Ja eeeuh metal is wel voor mannen natuurlijk, niet voor homeaux en windmachines. "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
quote: Noem voorbeelden. "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
quote: Freedom Call ken ik niet. Maar blij is gay? |
|
A.u.b. mensen blijf nou ff on-topic, er wordt een vraag gesteld, niet om lijsjes gevraagd. Beantwoord de vraag of hoepel op naar het lul-topic. |
|
quote: op die fiets .... maar es de vraag gaan lezen dan [Dit bericht is gewijzigd door filosofem op 26-02-2004 20:49] |
|
Echt haten is een groot woord, maar dit zijn toch muzikale afknappers: -Extreem slechte productie, vooral bij black. -Solo's die er 'gewoon bij horen'.. solo's horen iets toe te voegen. -Bands met extreem slechte zangers (ook soms zangeressen, maar meestal zangers..) vooral bij doom bands.. luister voor de grap maar eens: officium triste - camouflage... de zang bij cradle of filth en sommige power bands kan ik ook niet uitstaan -Standaard opbouw... als ieder nummer weer constant hetzelfde opgebouwd is gaat het me nogal snel vervelen... meestal in combinatie met het standaard solo-tje dat er tussen door gegooid wordt en niets toevoegd. -Een en al gebeuk... als de drummer maar door blijft blasten en de gitaren aan 1 stuk doorscheuren gaat het me nogal snel vervelen, ik vind het dan ook compleet niet meer 'heavy' op den duur. -Slecht of teveel gebruik van keyboards, waardoor het geheel soms nogal chaotisch wordt, en soms voegt het ook totaal niets toe. Bij bijvoorbeeld entombed - left hand path en bij veel emperor nummers is het wel heel goed gedaan.. bij children of bodom vind ik het mateloos irritant. Ik weet niet of dit helemaal is wat de topicstartster bedoelde maar goed... Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: Ja, idd. Het moet niet *te* blij worden... Bands als Children of Bodom, Nightwish of Rhapsody kan ik persoonlijk heel goed naar luisteren, maar van bands als Freedom Call en Gamma Ray begin ik toch redelijk jeuk te krijgen. Ik vind het alleen moeilijk om aan te geven waar voor mij die grens precies ligt. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |