IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Black metal fans, welke bands haten jullie het meest? Vorige pagina | Volgende pagina
Verval
5 o'clock, bitch raping time.
Usericon van Verval
Posted 26-02-2004 20:37 by Verval Profiel van Verval

COF vind ik de laatste tijd vreselijk tegenvallen. Hun eerste cd's kan ik zeker waarderen (wat un-trui) maar waar ze nu mee bezig zijn vind ik afschuwelijk.

Waar ik ook spontaan vlekken van krijg is die elektro muziek.

[Dit bericht is gewijzigd door Verval op 26-02-2004 20:38]

Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!

[@nD®€@$]
onzin aan de lopende band...
Usericon van [@nD®€@$]
Posted 26-02-2004 20:37 by [@nD®€@$] Profiel van [@nD®€@$]

Dit word een welles nietes discussie over iets wat persoonlijk is....

' '
Usericon van ' '
Posted 26-02-2004 20:38 by ' ' Profiel van ' 'http://www.aardtmann.tk/

quote:
Op 26 februari 2004 20:36 schreef Black Tulip het volgende:
En bands als.. ik noem maar wat.. Stratovarius.. Falconer.. Children Of Bodom..?

Uitermate gay natuurlijk.

Stratovarius; als je een clip hebt waarbij je in het water staat te spelen met windmachines op je hebt gericht, en je eerste regel songtekst is "I FEEL THE WIND IN MY HAAAAIIR", dan neem ik het echt niet serieus meer hoor.

"Natur ist Sunde, Geist ist Teufel"

Black Tulip
The End of All Hope
Usericon van Black Tulip
Posted 26-02-2004 20:38 by Black Tulip Profiel van Black Tulip

quote:
Op 26 februari 2004 20:35 schreef Count Usher het volgende:
Haten is trouwens een te zwaar woord voor bands die ik gewoon niet leuk vind klinken. Als iets me niet bevalt, dan koop ik het gewoon niet.

Ok, ik heb het dan ook meer over de muziek niet kunnen uitstaan dan dat je de band leden wel zou kunnen schieten

Al is een smeekbede dat de leden van Children Of Bodom sterven aan AIDS meer dan duidelijk.

filosofem
Usericon van filosofem
Posted 26-02-2004 20:38 by filosofem Profiel van filosofem

[off-topic]

[Dit bericht is gewijzigd door Dargull op 26-02-2004 20:40]

robbemans
Snakeman
Usericon van robbemans
Posted 26-02-2004 20:38 by robbemans Profiel van robbemanshttp://www.snakes-reptiles.com

[off-topic]

Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com

Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 26-02-2004 20:38 by Heiden Profiel van Heiden

[off-topic]

Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.

Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 26-02-2004 20:39 by Dargull Profiel van Dargull

On-topic, zo genaamd grappige dingen quote je dan toch gewoon niet word het ook geen slowchat.

Black Tulip
The End of All Hope
Usericon van Black Tulip
Posted 26-02-2004 20:41 by Black Tulip Profiel van Black Tulip

quote:
Op 26 februari 2004 20:36 schreef Sjaan het volgende:
Ik haat Cradle of Filth en Manowar

En waarom?

De hamvraag.. Die iedereen weigert te beantwoorden zodat het inderdaad een welles nietes discussie zou kunnen gaan worden ja

[@nD®€@$]
onzin aan de lopende band...
Usericon van [@nD®€@$]
Posted 26-02-2004 20:42 by [@nD®€@$] Profiel van [@nD®€@$]

Dit is echt triest!!! We moeten mekaar niet de hersens in slaan, maar elkaar helpen, de metal wordt zwaar gediscrimineerd in de muziek industrie, de breezersletjes die hun kont in je beeldbuis douwen domineren ook de radio, verenigt u in metal en hou op met modder gooien. Waardeer je een band niet, luister dan niet...

altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 26-02-2004 20:42 by altx Profiel van altx

Waar heb ik persoonlijk een hekel aan?

* Ruis-black metal bands die absoluut niet kunnen spelen en dit met een k*t-productie proberen te verhullen en dan zeggen dat dat cvlt is...

* Death metal, waar absoluut geen lijn of structuur in zit, zoals Hate Eternal. Ik wil een beetje duidelijke gitaarriffs als het kan.

* Heavy/power metal bands met castraatzangers. Een beetje hoge stem mag wel (zoals Bruce Dickinson of Rob Halford in zijn jonge jaren), maar het moet niet overdreven worden.

* Verder knap ik steeds verder af op *te* toegankelijke bands, dat je na 1 luisterbeurt alles al ontdekt hebt wat er te ontdekken valt. Latere Amorphis en latere Sentenced zijn hier voor mij voorbeelden van.

Dat was het zo'n beetje in een notendop.

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!

Black Tulip
The End of All Hope
Usericon van Black Tulip
Posted 26-02-2004 20:42 by Black Tulip Profiel van Black Tulip

quote:
Op 26 februari 2004 20:38 schreef ' ' het volgende:
Uitermate gay natuurlijk.

......?

quote:
Stratovarius; als je een clip hebt waarbij je in het water staat te spelen met windmachines op je hebt gericht, en je eerste regel songtekst is "I FEEL THE WIND IN MY HAAAAIIR", dan neem ik het echt niet serieus meer hoor.

*barst spontaan uit in een lachbui* Dat begrijp ik wel ja

Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 26-02-2004 20:43 by Dargull Profiel van Dargull

Pfff, lastige vraag sommige power-metal is wel te doen, maar dan moet ik er voor in de stemming zijn Iced Earth ofzo op z'n tijd kan best.

Maar als ik dan iets als bijv. Freedom Call hoor gaat m'n haar recht overeind staan das verdomme nog blijer dan K3...

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 26-02-2004 20:44 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 26 februari 2004 20:42 schreef [@nD®€@$] het volgende:
Dit is echt triest!!! We moeten mekaar niet de hersens in slaan, maar elkaar helpen, de metal wordt zwaar gediscrimineerd in de muziek industrie, de breezersletjes die hun kont in je beeldbuis douwen domineren ook de radio, verenigt u in metal en hou op met modder gooien. Waardeer je een band niet, luister dan niet...
dit soort uitspraken zijn ook best wel triest ...

Zo van: alles is wel goed ...

filosofem
Usericon van filosofem
Posted 26-02-2004 20:44 by filosofem Profiel van filosofem

[off-topic]

[Dit bericht is gewijzigd door Dargull op 26-02-2004 20:46]

Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 26-02-2004 20:45 by Sjaan Profiel van Sjaanhttp://www.wastelands.tk

[off-topic]

[Dit bericht is gewijzigd door Dargull op 26-02-2004 20:47]

Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you

ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 26-02-2004 20:46 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 26 februari 2004 20:44 schreef Jenje het volgende:
dit soort uitspraken zijn ook best wel triest ...

Zo van: alles is wel goed ...

Nee maar liever metal als hip hop apen

♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><

Black Tulip
The End of All Hope
Usericon van Black Tulip
Posted 26-02-2004 20:46 by Black Tulip Profiel van Black Tulip

quote:
Op 26 februari 2004 20:42 schreef altx het volgende:

* Ruis-black metal bands die absoluut niet kunnen spelen en dit met een k*t-productie proberen te verhullen en dan zeggen dat dat cvlt is...

Deze kan ik vanwege die productie ook niet uitstaan. Er zou zogenaamd sfeer in zitten, maar ik hoor het niet. Ik hou niet van stofzuigergeluid. Verder ben ik ook niet zo verzot op wat er voor de rest in je lijstje stond, maar dat belandt niet onmiddellijk (en cult black metal wel) op mijn blacklist.

' '
Usericon van ' '
Posted 26-02-2004 20:46 by ' ' Profiel van ' 'http://www.aardtmann.tk/

quote:
Op 26 februari 2004 20:42 schreef Black Tulip het volgende:
......?

Ja eeeuh metal is wel voor mannen natuurlijk, niet voor homeaux en windmachines.

' '
Usericon van ' '
Posted 26-02-2004 20:47 by ' ' Profiel van ' 'http://www.aardtmann.tk/

quote:
Op 26 februari 2004 20:42 schreef altx het volgende:

Noem voorbeelden.

Black Tulip
The End of All Hope
Usericon van Black Tulip
Posted 26-02-2004 20:47 by Black Tulip Profiel van Black Tulip

quote:
Op 26 februari 2004 20:43 schreef Dargull het volgende:
Pfff, lastige vraag sommige power-metal is wel te doen, maar dan moet ik er voor in de stemming zijn Iced Earth ofzo op z'n tijd kan best.

Maar als ik dan iets als bijv. Freedom Call hoor gaat m'n haar recht overeind staan das verdomme nog blijer dan K3...

Freedom Call ken ik niet.

Maar blij is gay?

Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 26-02-2004 20:48 by Dargull Profiel van Dargull

A.u.b. mensen blijf nou ff on-topic, er wordt een vraag gesteld, niet om lijsjes gevraagd. Beantwoord de vraag of hoepel op naar het lul-topic.

filosofem
Usericon van filosofem
Posted 26-02-2004 20:48 by filosofem Profiel van filosofem

quote:
Op 26 februari 2004 20:44 schreef filosofem het volgende:
[off-topic]

op die fiets ....

maar es de vraag gaan lezen dan

[Dit bericht is gewijzigd door filosofem op 26-02-2004 20:49]

Kramy
Usericon van Kramy
Posted 26-02-2004 20:48 by Kramy Profiel van Kramyhttp://https://knekelputband.bandcamp.com/album/teloorgang

Echt haten is een groot woord, maar dit zijn toch muzikale afknappers:

-Extreem slechte productie, vooral bij black.
-Solo's die er 'gewoon bij horen'.. solo's horen iets toe te voegen.
-Bands met extreem slechte zangers (ook soms zangeressen, maar meestal zangers..) vooral bij doom bands.. luister voor de grap maar eens: officium triste - camouflage... de zang bij cradle of filth en sommige power bands kan ik ook niet uitstaan
-Standaard opbouw... als ieder nummer weer constant hetzelfde opgebouwd is gaat het me nogal snel vervelen... meestal in combinatie met het standaard solo-tje dat er tussen door gegooid wordt en niets toevoegd.
-Een en al gebeuk... als de drummer maar door blijft blasten en de gitaren aan 1 stuk doorscheuren gaat het me nogal snel vervelen, ik vind het dan ook compleet niet meer 'heavy' op den duur.
-Slecht of teveel gebruik van keyboards, waardoor het geheel soms nogal chaotisch wordt, en soms voegt het ook totaal niets toe. Bij bijvoorbeeld entombed - left hand path en bij veel emperor nummers is het wel heel goed gedaan.. bij children of bodom vind ik het mateloos irritant.

Ik weet niet of dit helemaal is wat de topicstartster bedoelde maar goed...

altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 26-02-2004 20:48 by altx Profiel van altx

quote:
Op 26 februari 2004 20:43 schreef Dargull het volgende:

Ja, idd. Het moet niet *te* blij worden... Bands als Children of Bodom, Nightwish of Rhapsody kan ik persoonlijk heel goed naar luisteren, maar van bands als Freedom Call en Gamma Ray begin ik toch redelijk jeuk te krijgen.
Ik vind het alleen moeilijk om aan te geven waar voor mij die grens precies ligt.

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!

Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com