|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ja. Idd. Er zijn een hoop mensen die Goddess of Desire uitkotsen vanwege hun live show, maar als je onbevooroordeeld ernaar luistert, hoor je dat het gewoon een hartstikke goede black/thrash band is. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
ja en als echte blekkie haat ik natuurlijk Stryper en gristelijke wannabee BM bands [Dit bericht is gewijzigd door invictis op 26-02-2004 21:08] Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Hmm ... er zijn enorm goede bands in die genres die niet constant zeuren dat je bambi niet mag eten. Earth crisis en Strife zijn geweldig |
|
quote: Is DNS ook norsecore dan? Okay, dan zijn er een paar uitzonderingen... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
iedereen negeert me Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: uitkotsen vanwege hun live show!? Ik vond het juist een geweldige show! Die mensen besteden er tenminste nog werk aan, ook al staan ze voor pakweg 100 man te spelen op een ultiem klein open lucht podiumpje ergens in limburg.. in tegenstelling tot slayer die het presteert om op wacken voor zeker 20.000 man als een stel zoutzakken op het podium te gaan staan... Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
kom op met die flamewars!!!!!!!!! Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
ik vind die immortal-clonen altijd zo enorm zwaar kut, vooral die nederlandse .. ah kom hoe heten ze ook alweer .. |
|
quote: he restecpa ja Slayer heerscht no steedsch they are your true masters now DR SATAAAAAAAAAAAN!!!!!!!!!!!!!! Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: als jij eens even jezelf zou gaan proberen te pijpen, zou de moderators weer een hoop werk schelen... Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: Lair of Golgotha bedoel je? Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: zo zit je iets dwars, carconogene ovaria misschien? Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote:Nee nee, die niet ... damn .. kan het me niet herinneren (WIL het eigenlijk niet herinneren |
|
quote:Sauron? |
|
quote: Unlord?? Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
nee .. iets met een M en emorial erin .. |
|
quote: it's on the tip of your tongue isn't it? Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
Goh, misschien zit hij Invictis te plagen en bedoelt hij Memorial... Ik, Wil Schuurman |
|
quote: ok that's it , shut it and play nice , biertje? Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
ONTOPIC????? Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com |
|
quote:Geef deze man ene pils, hij heeft een scherpe blik. |
|
quote: Ik haat iig van die verplichte solo's ... |
|
quote: mwaaaargh!!!!!!!!!!!!! you cunting bastards!!!! en weer promotie voor de band , HEUJ!! had ik al verteld dat ik de Zanger/Gitarist van deze geweldige BM band ben? Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |