|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik zal in Panique d'O zijn. Denial is not a river in Egypt. |
|
Klinkt lekker mannen! |
|
Heee Mies is weer online |
|
Gister avond een geweldig feestje in Panique. Erg veel en nog veel meer |
|
Was gezellig gisteren en idd. erg veel bier |
|
Was inderdaad een goed optreden zaterdag. Hoop dat Tim weer een beetje bij heeft kunnen slapen |
|
Why, did you fuck his brains out? |
|
quote: quote: Shhhttttt ...haar vriend (Murdering Monk) is onze bassist en komt ook op dit forum... tuurlijk niet dus... [Dit bericht is gewijzigd door Myth of Fury op 15-03-2004 18:46] |
|
LOL We hebben nog bij je aan de deur gestaan om je zooi af te geven, maar ik denk dat het toen al voorbij was... |
|
quote: ik was toen niet aan het , was na zo'n superovernachting wel toe aan een douche quote: WE??? Merelfje en jij? Had ik dat maar geweten...hadden we samen kunnen douchen... 23-05-2004 : Fenix. , Sittard with : Everglow (b), t.b.a. ------------------------------------ 29-05-2004 : Perron55, Nieuwe Oogst (accoustisch) , Venlo with : t.b.a. ------------------------------------ 30-05-2004 : Perron55, Nieuwe Oogst , Venlo with : t.b.a. [Dit bericht is gewijzigd door Myth of Fury op 30-03-2004 0:35] |
|
karma heeft afgezegd voor de 23e. vervangende band wordt nog bekend gemaakt. |
|
Drinkebroeder...gij zijt weer lang op Ennuh, wie had het (buiten Mies) over Karma dan |
|
quote:Karma stond erbij op een flyer die in Fenix lag. |
|
Dan zijn ze snel met de flyers!!! Was idd ook de bedoeling (staat nu ook nog op onze site ), ze hebben helaas afgezegd... Ps. stond ook in mijn eerdere post nog...maar die heb ik natuurlijk snel ge-edit [Dit bericht is gewijzigd door Myth of Fury op 30-03-2004 0:48] |
|
niet mokken maar rocken www.mytholic.nl [Dit bericht is gewijzigd door wille man op 02-04-2004 19:49] |
|
Concertupdate : 23-05-2004 : Fenix. , Sittard with : Everglow (b) -------------------------------------------------------------------------------- 29-05-2004 : Perron55, Nieuwe Oogst (accoustisch) , Venlo with : t.b.a. -------------------------------------------------------------------------------- 30-05-2004 : Perron55, Nieuwe Oogst , Venlo with : t.b.a. -------------------------------------------------------------------------------- 04-09-2004 : Ed en Roccos , Geleen with : Stormrider -------------------------------------------------------------------------------- 11-09-2004 : Het Podium , Hoogeveen with : Morphia, others t.b.a. -------------------------------------------------------------------------------- 25-09-2004 : Panique fest , Mechelen ( B ) with : t.b.a. Misschien tot op een van de bovenstaande optredens |
|
cool, met Stormrider. Daar zal ik wel weer van de partij zijn |
|
quote: cool |
|
De nieuwe lading Mytholic t-shirts zijn weer binnen. € 7,50. S J E K D I E S J I R T J E S!! orders[weghalen]@mytholic.nl |
|
Aanstaande zaterdag een review op Lords of Metal |
|
quote: ben benieuwd |
|
Voor degene die 'moderene' invloeden kunnen missen.... http://www.lordsofmetal.nl/showreview.php?id=3691&lang=nl |
|
Tevreden? |
|
quote: |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |