|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
Dank voor het compliment Eerlijkgezegd vond ik het optreden in de Bosuil een van de slechtere optredens die we gehad hebben. Ik ben erg benieuwd naar jouw band en ik denk niet dat je kan/mag zeggen dat je geen kans maakt. |
|
We zullen zien. Het wordt in ieder geval een feestje. |
|
quote: Zonde sukses iig!! |
|
Thanks |
|
14-03-2008 23:00 : Azijnfabriek , Roermond with : Chain of Dogs, Deviance -------------------------------------------------------------------------------- 25-05-2008 15:00 : Popfront , Zwolle with : The Dust Connection -------------------------------------------------------------------------------- 30-05-2008 : Zaal 8 , Roermond -------------------------------------------------------------------------------- 03-08-2008 : Splinter , Venlo O ja, we zoeken nog steeds een gitarist |
|
Mytholic is weer compleet We hebben een waardige vervanger gevonden voor Tim en dat is Petra geworden, welke bekend is van de band Soulreaver. We zijn blij dat we weer compleet zijn en we kunnen ons richten op meer optredens en onze nieuwe plaat die we naar alle waarschijnlijkheid begin volgend jaar gaan maken. Het eerste optreden waar onze nieuwe formatie te zien is in het Popfront in Zwolle op 25-5-2008. Mannen en vrouwen, hier moeten we op drinken ! [Dit bericht is gewijzigd door Bonnie op 31-03-2008 23:08] |
|
Petra, veel plezier en succes met dat stelletje mafkezen @Peter: en anders bedenken we wel een ander excuus om op te drinken [Dit bericht is gewijzigd door Myth of Fury op 01-04-2008 0:43] |
|
ThanX!... ik heb r iig veel zin in! |
|
quote: Gefeliciteerd meis! www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
heavy metal |
|
Da is natuurlijk alleen al voldoende excuus om er 1 te vatten |
|
zaterdag avond bijvoorbeeld bij Death Angel |
|
quote: |
|
quote: Succes Zie jullie vast wel weer ergens bij bovengenoemde zalen. |
|
hey cool! succes samen |
|
Bedankt allemaal, ben blij dat het allemaal goed loopt (ouwe rocksterren zijn taai hahaha We zien jullie graag verschijnen bij onze komende shows. |
|
Nou Mytholic en Petra: geniet er lekker van samen Inclusief kinderfeestjes te Juinen en maar geen terror/ horrorscenario's. 25 mei Fopstront..... Haje! [Dit bericht is gewijzigd door AngelOfDeath op 03-04-2008 2:44] "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: Dat snapt toch niemand, gek mens . HAJE ! |
|
quote: I know. Moet dat dan?? [edit] Haje!! [Dit bericht is gewijzigd door AngelOfDeath op 06-04-2008 13:15] "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
Laatst de zanger van Mytholic gezien in de cover band van Ozzy in podium Hardenberg. Ik had zoiets van ik ken die zanger ergens van en toen dacht ik verrek das de zanger van Mytholic! Leuke verrassing! see you at occultfest! |
|
Hey....mevrouw de Witch! Ik wou nog een mailtje uw kan op sturen... maar dat adres werkte net meer. Mytholic zou misschien ook wel leuk zijn voor t Occultfest dacht ik... maar ik zag ook al op de site dat we ons niet meer op kunnen geven voor dit jaar... helaasch :-S |
|
Hey Petra, goede zaak! ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
quote: Hey Stringz, Mytholic heeft zich al lang opgegeven hoor! see you at occultfest! |
|
Hopen dat we dit jaar geselecteerd worden. Lijkt me een cool feestje |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |