![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: doe ik ![]() ![]() ![]() |
|
Ben ik idd ook eens benieuwd, ik heb onlangs die laatste demo van Willy gekregen, klinkt goed! " When the going gets weird, the weird turn pro!" ![]() |
|
yeah, ik hoop dat de opnamekwaliteit een stuk beter gaat worden dan onze voorgaande demo's ![]() ![]() ![]() |
|
Ja, dat kan idd wel iets beter worden. Maar ach dat hoort ook wel een beetje bij eerste demo's he, zolang er maar progressie in zit daarna. ![]() " When the going gets weird, the weird turn pro!" ![]() |
|
Yeah, eindelijk weer optredens godverdomme 15-01-2006 : Wingerd , Sevenum (intro muziekjes spelen voor worstelaars ![]() -------------------------------------------------------------------------------- 22-01-2006 : Downtown (metal cafe Zittard) , Sittard -------------------------------------------------------------------------------- 17-04-2006 : Bunnypop , Sittard -------------------------------------------------------------------------------- 06-05-2006 : Het Podium , Hoogeveen ![]() ![]() |
|
Hehe, ik kom zeker de 22 e, wat moet ik me de 15e voorstellen? Misschien dat ik dan ook wel ff kom. ![]() ![]() |
|
cool ![]() Bij showworstelen hebben ze toch altijd een muziekje als ze naar de ring lopen ? Ipv. een cd, doen wij dan de muziek verzorgen. We spelen ook Born to be wild, Sad but true en The imperial march (starwars) ![]() ![]() ![]() |
|
De Mytholic agenda ![]() ![]() 15-01-2006 : Wingerd , Sevenum Intro's spelen voor FCW worstelaars + eigen nummers -------------------------------------------------------------------------------- 22-01-2006 : Downtown (metal cafe Zittard) , Sittard with : t.b.a. -------------------------------------------------------------------------------- 27-01-2006 : Nieuwe demo : powerblast 2000 opnemen in de Harrow studio. -------------------------------------------------------------------------------- 17-02-2006 : Metal battle, Little Devil , Tilburg with : t.b.a. -------------------------------------------------------------------------------- 01-04-2006 : Ed en Roccos , Geleen with : Engine of Pain -------------------------------------------------------------------------------- 17-04-2006 : Bunnypop , Sittard with : t.b.a. -------------------------------------------------------------------------------- 06-05-2006 : Het Podium_ , Hoogeveen with : Lightmare ![]() ![]() |
|
quote:dit is met Purgatory ![]() http://bandpurgatory.tk/ [Dit bericht is gewijzigd door Mies op 10-01-2006 18:23] ![]() |
|
Ah Purgatory, daar vertelde Raymond me zaterdag al over ja!! Waar ligt de downtown in Sittard btw en wat voor een kroeg is dat? " When the going gets weird, the weird turn pro!" ![]() |
|
![]() A.s. zondag dus vet metallen in de Downtown in Sittard. ![]() ![]() Downtown ligt op de Eisenhowerlaan 724 in Sittard. ![]() ![]() |
|
01-04-2006 : Ed en Roccos , Geleen with : Engine of Pain -------------------------------------------------------------------------------- 15-04-2006 : Dynamocafe , Eindhoven with : Engine of Pain -------------------------------------------------------------------------------- 16-04-2006 : Bunnypop , Sittard with : Engine of Pain. a.o. -------------------------------------------------------------------------------- 06-05-2006 : Het Podium_ , Hoogeveen with : Lightmare ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Bonnie op 23-02-2006 20:09] ![]() ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() |
|
Zo... de mix is klaar van de nieuwe Mytholic Demo. We zijn nog druk bezig met het artwork, maar denken in de loop van april een release te hebben. Download hieronder een compleet nummer en laat horen wat jullie er van vinden ![]() nummertje ! proost ![]() ![]() ![]() |
|
quote: He Bonnie. Net ff geluisterd. Hier mag je trots op zijn hoor! Strakke hap, vette productie en te gekke zang! ![]() ![]() |
|
Thanks Si ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
vanavond rocken in "dowtown" in Sittard / Limbricht ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Onze nieuwe demo "powerblast 2000" is eindelijk klaar. Download hier het eerste nummer van de demo Wie de complete demo wil hebben (voor maar 7 euri's), kan een mail sturen naar peter[et]mytholic.nl ![]() ![]() |
|
Det werd tied mien jong! ![]() |
|
quote:vet! ![]() ![]() |
|
Er is weer Mytholic nieuws. ![]() In November dit jaar heeft Etienne (toetsenist) onze band verlaten. Ondanks dat dit een gemis is voor de band, hebben we besloten om vanaf dat moment verder te gaan met z'n 5-en en de muziek een iets andere twist te geven. Zoals sommigen van jullie misschien weten hebben we begin dit jaar een demo opgenomen waar we erg trots op zijn. Wij hopen de nummers van deze plaat in 2007 veel live ten gehore te brengen. 2006 is voor ons een ijskast jaar geweest, en het is tijd voor wat actie haha. Je kunt de demo bij mij bestellen door een meel te sturen naar peter [et] mytholic.nl We hebben ook een nieuwe site http://www.mytholic.nl. Hij's zo goed als af ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Bonnie op 28-12-2006 1:30] ![]() ![]() |
|
En Etienne was.....? ![]() |
|
oops.. zie edit ![]() ![]() ![]() |
|
quote:de toetsenman ![]() |
![]() |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |