|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
ik heb Ishtar aan mijn MSN lijst toegevoegd , haar nick is veranderd , dus ik neem aan dat ze nog af en toe online is |
|
quote: Hoezo is mijn nick veranderd? ~ By the fallen one I shall arise ~ |
|
quote: Hij zal bedoelen dat jij zo iemand bent die om de zo veel tijd haar MSN-displayname verandert... denk ik... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Hey ik heb er nog nooit zo bij stilgestaan om in de buitenlucht te gaan spelen eigenlijk. Heb het wel gedaan, maar alleen voor bekenden. Op vakanties en een keer aan (rivier) de Zaan met een hele groep. We waren met iets van 4 gitaristen ofzo, verder nog zo'n 10 man publiek ,het nodige bier en spelen maar... Totdat de smerissen kwamen om ons weg te trappen uiteraard. ~ By the fallen one I shall arise ~ |
|
quote: Op ZM sinds: Woensdag 20 Juni 2001 - 19:59.36 Al sinds het begin ga ik onder de naam Ishtar volgens mij. Ik verander alleen wel eens een plaatje en ondertekst ofzo. ~ By the fallen one I shall arise ~ |
|
quote: ik bedoelde dat ik je toegvoegd had , en dat je hotmailadres veranderde in je nick , [Dit bericht is gewijzigd door Vinay op 11-03-2004 2:54] |
|
quote: akkoorden kan je niet slaan zoals bij een gitaar , denk ik ,maar wel tegelijk tokkelen en omdat je ook de basssnaren hebt kan je mooie unieke combinaties maken . lijkt me interessant, een techniek om met twee handen op de hals van een akoestische gitaar te spelen . ik bedoelde niet dat iemand zonder les gelijk heel goed kan spelen , maar dat je zelf probeert uit te vinden wat mooi klinkt . [Dit bericht is gewijzigd door Vinay op 11-03-2004 3:04] |
|
quote: Ok joh... gezellig ~ By the fallen one I shall arise ~ |
|
[Dit bericht is gewijzigd door Vinay op 12-03-2004 1:23] |
|
Ik heb wat gratis catalogi (ik had ook gitaar aangekruist) besteld bij http://www.dehaske.com/nederland/htm.nl/framenl.htm ( met dank aan Killing Zoe , violisten topic) , Ik zag in een van de catalogi ook een boek voor klassiek gitaar (met cd,volgens mij ) met werk van componisten die je noemde . (het was niet een ingewikkeld boek , dus ik weet niet of je daarnaar op zoek bent , maar misschien zijn er meer boeken in de catalogi ,die je kan bestellen ) [Dit bericht is gewijzigd door Vinay op 17-03-2004 8:48] |
|
Ik ben eigenlijk gewoon op zoek naar ideeen over gitaarmuziek en ideeen voor leuke stukken om te spelen. Maar toch bedankt. Trouwens, wanneer ben jij online op msn? ~ By the fallen one I shall arise ~ |
|
We zuipen wat af trouwens hehe!! ~ By the fallen one I shall arise ~ |
|
aanmelden lukt, bij mij ,niet op dit moment . ik ben soms smiddags of diep in de nacht op MSN , dan is niemand online trouwens , ik hoop dat dit gaat veranderen als ik binnenkort werk heb en een eigen appartement ,dan kan ik achter de computer wanneer ik dat wil ,prime time [Dit bericht is gewijzigd door Vinay op 17-03-2004 3:08] |
|
ja hehe , ik drink nu Heineken |
|
quote: Ik ben wel online hoor. ~ By the fallen one I shall arise ~ |
|
Dubbelpost sry... [Dit bericht is gewijzigd door Ishtar op 17-03-2004 3:59] ~ By the fallen one I shall arise ~ |
|
het aanmelden lukt niet bij MSN , fout ligt bij MSN denk ik |
|
Misschien heb je capslock aanstaan? ~ By the fallen one I shall arise ~ |
|
Jammer dan he proost! ~ By the fallen one I shall arise ~ |
|
[Dit bericht is gewijzigd door Vinay op 17-03-2004 4:14] |
|
Hey Vinay, ken jij toevallig David Russell? Een gitarist van begin 30 ofzo, maar GOED!!! Ik heb eindelijk een voorbeeld gevonden! Z'n klank is mooi, z'n timing is perfect, het lijkt wel of hij precies weet wat hij met iedere toon wil bereiken, zo mooi.... Echte aanrader, alleen helaas zit hij wel op een duur label; Telarc. Ik heb net even op hun site zitten kijken en je kan er ook stukjes van luisteren. BWV 998 Prelude ben ik nou mee bezig, toevallig dat hij die ook doet. Hier is de link: http://www.telarc.com/gscripts/title.asp?gsku=0584&mscssid=JTQ3W5TQQB0A8K7ED8AT8EFH046VEEH6 ~ By the fallen one I shall arise ~ |
|
bedankt voor de link klinkt heel goed wil je je eigen stukjes online zetten ? ( is gratis en je krijgt reacties van muzikanten uit de hele wereld ) www.acidplanet.com |
|
Ik ben niet zo'n computergenie... hoe doe je dat dan, met een microfoon ofzo? ~ By the fallen one I shall arise ~ |
|
Klinkt inderdaad goed! |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |