|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Mijn vader is klassiek gitaarleraar Bij het afsluiten van dit scherm, zullen alle activiteiten met deze persoon worden geannuleerd... |
|
quote: [Dit bericht is gewijzigd door Pink Floyd op 12-04-2004 22:16] Like Some Snow-white Marble Eyes |
|
quote: Cool hoe heet hij? ~ By the fallen one I shall arise ~ |
|
Ooit eraan begonnen, nooit echt wat geworden. Zou niet weten waar ik moest beginnen. |
|
quote: Joep Verstappen... Maar lijkt me wel heel toevallig als je hem zou kennen... Bij het afsluiten van dit scherm, zullen alle activiteiten met deze persoon worden geannuleerd... |
|
Inderdaad ik ken m niet.. maar t had gekund. [Dit bericht is gewijzigd door Ishtar op 13-04-2004 17:46] ~ By the fallen one I shall arise ~ |
|
quote: Alles kan, natuurlijk... Bij het afsluiten van dit scherm, zullen alle activiteiten met deze persoon worden geannuleerd... |
|
quote: Dit wil ik nog wel eens doen. Ben de laatste tijd bezig om stukjes van mezelf op minidisc te zetten. maar wat is het toch godvergeten moeilijk om foutloos te spelen! ~ By the fallen one I shall arise ~ |
|
quote: Ik denk dat je je daar in vergist. ~ By the fallen one I shall arise ~ |
|
Ken iemand Eliot Fisk? Hij heeft van alles gedaan van Bach tot alle 24 Caprices van Paganini. |
|
Om even terug te komen op hetgeen ik een jaar geleden zoiets schreef, dat ik nog wel eens stukken van Bach of Paganini speel: Ja, die zijn erg moeilijk ! Echter ik speel ze wel op een rock manier zeg maar, als solo's (dus met distortion op electrisch gitaar en als losse noten). Iemand die een soort gelijke werkwijze hanteert is bijvoorbeeld Yngwie Malmsteen. Als ik zelf nummers schrijf hanteer ik wel eens klassieke oplossingen en typische akkoord schema's (ze noemen dit dan Neo Klassiek). Hier een voorbeeld, een nummer genaamd New Race, komt op mijn tweede aankomende solo CD. Het is een voorlopige mix, dus nog niet de definitieve eindmix, dus de klank wordt uiteindelijk nog wel beter. Drums is gedaan door Spike (Stormrider) en de bas door Maurice Brouwers (Engine Of Pain). Ik zelf heb dus alle gitaren ingespeeld en het nummer geschreven. Hier de link: http://www.suncaged.com/marcel/zm/newrace.mp3 |
|
quote: |
|
|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina |