|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
afwisseling geven? |
|
quote: Ja klopt, staat nog niet op de officiele site maar is bevestigd. Ze zullen in de kelder tijdens de dinner break spelen. www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
quote: Inderdaad voor de afwisseling. We hebben altijd al bands geboekt die niet typisch progressief/power zijn, maar wel door een aanzienlijk deel van het publiek gewaardeerd worden. Bands die wij een bepaalde mate van orinaliteit vinden hebben, en dus eigenlijk ook progressief zijn. We hadden eerder Opeth, Anathema, Green Carnation bijvoorbeeld. Katatonia zal niet iedereen aanspreken, maar je kunt nou eenmaal niet 14 bands boeken die allemaal bij iedereen aanslaan. www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Helaas het volgende persbericht: "Sad news, AMORPHIS had to cancel their performance for this year's edition of ProgPower. The singer will become a father and his wife expects the baby in the weekend of 2 and 3 October. We think that this is more important than our festival so it is fully understandable they had to cancel. We try to keep them warm now for next year, because it is a band that has been on our list already for many years." We hebben besloten te wachten met de start van de voorverkoop totdat we een geschikte vervanger hebben gevonden. We zijn druk in onderhandeling, en hopelijk komt er snel duidelijkheid. www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Na het afzeggen van Amorphis kunnen we eindelijk aankondigen dat DEVIN TOWNSEND (Can) als vervanger geboekt is! Uiteraard zijn we hier erg blij mee, aangezien dit zeer waarschijnlijk zijn enige show zal zijn in europa. Exclusief optreden dus. Onze website zal a.s. woensdag een grote update krijgen. Ook zal de voorverkoop (alleen weekendkaarten aanvankelijk) via internet dan starten. www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Helaas hebben Amaran en Symphorce hun optreden gecancelled.. Maar we zijn trots als vervangers RIVERSIDE (Polen) en INTO ETERNITY (Canada) geboekt te hebben. www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Ik ben heel benieuwd naar Adagio en ook je eigen bandje!!!! |
|
hoorde dat symphorce is afgelast wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Ik ben er ook samen met Mirandarijntje Ik ben blij dat een festival als Prog Power bestaat, eindelijk een festival voor muziek liefhebbers en met een super sfeer ! Ben idd benieuwd naar je band Martijn ! |
|
Naar mijn idee zijn festivals meestal voor liefhebbers, maar dat kan aan mij liggen. Ik skip dit jaar weer. Niet echt bands die me aanspreken, behalve hevvydevvy. |
|
ik ga zondag the gathering kijken denk ik |
|
quote: Hehe, ik ook. Tweede optreden ooit www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
quote: Festivals als Wacken etc zijn ook veelal voor mensen die alleen gaan voor de sfeer/zuipen etc en niet eens voor de bands, al komen er vaak wel bands die hun aanspreekt. Prog Power is dus echt een festival voor mensen die van "intelligentere" muziek houden om het zo maar effe bot te zeggen, dat bedoelde ik ermee iig. En ja, Devin wil ik ook absoluut niet missen ! |
|
quote: Dat snap ik, alleen denk ik dat dat voornamelijk geldt voor festivals van formaat wacken/graspop. Wat is volgens jou inetelligent muziek? Muziek waarbij je moet nadenken? |
|
En waarbij je moet nadenken als je er naar luistert, of als je het speelt |
|
Hoi, Vrijdag 1 october, pre-party in de kelder van Sjiwa (capaciteit 250 man) met de Nederlandse band DAY SIX, die onlangs de finale van de metalbash heeft gehaald. Er is geen entree! De band begint rond een uur of 10 en speelt 2 sets van 45 minuten. Kaarten voor het festival zelf zijn alleen nog via reservering op aanvraag verkrijgbaar. Check http://www.progpower.nl/ voor de laatste details. Hopelijk tot volgende week. Stichting ProgPower |
|
quote: inettelligent ? was da ? |
|
Ik heb er zin an!!!!! |
|
Hoi, Nog een laatste wijziging in het programma, INTO ETERNITY zal het festival openen in plaats van als derde band spelen op zondag 3 oktober, de rest schuift gewoon op. De band moet namelijk om 5 uur in Hengelo zijn (ze zijn op tour met KATAKLYSM), in eerste instantie was dat niet de bedoeling maar de plannen zijn gewijzigd. Dus op tijd erbij zijn op zondag 3 oktober om toch een van de meest belovende metalbands van dit moment aan het werk te zien. Kaarten zijn alleen nog verkrijgbaar door ze te reserveren, of gewoon aan de dagkassa, er zullen nog wel kaarten verkrijgbaar zijn, zowel zaterdag als zondag. Er komen wel veel mensen van buiten Nederland om DEVIN TOWNSEND te zien en dat doet ons goed. Het gaat druk worden! Voor de laatste details, www.progpower.nl! Groetjes, Rene Janssen ProgPower Organisatie |
|
quote: Hehe intelligent zuipen |
|
Hehe dat wordt vroeg opstaan op zondag Frank, na die vreselijke kater die we gaan krijgen |
|
quote: Voorkom een kater, blijf dronken whehe. Maar idd ja.. flinke bak koffie eerst maar [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 30-09-2004 1:34] |
|
Ben zeer benieuwd naar Adagio!!! en Devin natuurlijk... |
|
quote: Ja Devy Alchemist rules trouwens ook enorm!!! |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |