|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
wat een geweldige foto!!!!!!! toppie Martijn.... [Dit bericht is gewijzigd door ratje op 05-10-2004 22:01] |
|
quote: Ja man!! Erg coole pic!! Ben je ook nog bij em doorgezakt in het hotel?? (Sofie en Maarten wel hehe, the bastards ) |
|
quote: Thanks Ratje en Mank. Wel gelachen met hem, deze foto moest volgens hem onze meest alledaagse gezichtsuitdrukking voorstellen Niet meer meegeweest naar hun hotel, wel nog op de camping enige alcoholische versnaperingen tot mij genomen www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Iemand Mattias Noren nog tegen gekomen? Die was speciaal voor progpower overgevlogen uit Zweden |
|
quote: Yep, en zelfs nog uitvoerig met 'm gesproken zoals elk jaar eigenlijk. En bij mijn beste weten was ie komen rijden, maar dat terzijde. |
|
Mattias heeft nog geen enkele ProgPower gemist, komt altijd met de auto uit Zweden rijden www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Dat is een eind reiden zeg. jammer dta ik geen geld en tijd had voor Progpower, maar ik heb al een deal om volgend een paar biertjes met hem te gaan drinken . |
|
quote: sorry, maar dat kan ik me helaas niet meer herinneren maar t zou heel goed kunnen idd... |
|
quote: hehe, zeker ook teveel pilsjes op!!! |
|
quote: Ongelooflijk zeg, wat laat ik een verpletterende indruk achter! Drummer nodig? |
|
quote: Nouuuuuuu |
|
quote: FOTOOOOOOOO |
|
quote: Ik kan me iig een SYL-shirt herinneren hehe |
|
Voor de geinteresseerden, alle plaatjes die ik kan en wil delen staan online http://www.havermout.cistron.nl/images/ppeur/2004/index.htm veel plezier! |
|
quote: Wow gaaf zeg!! Mooie foto's man! Nog meer om van na te genieten. |
|
Ik heb echt last van festivalheimwee verdomme!! [Dit bericht is gewijzigd door Sinnerella op 10-10-2004 0:43] "The gene pool, needs a little chlorine.." http://www.myspace.com/elisterband |
|
quote: Oke, volgend jaar Headway (als het doorgaat), Bevrijdingsfestival, Jamrock, Arrow, Wacken, Graspop, Waldrock, Bosrock, ProgPower (:D), enz. ff meepakken cq. -brekk'n? [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 11-10-2004 16:46] |
|
quote: Ok, dan zie ik je daar weer!!!! |
|
quote: Jeeuj. Toch niet weer als Bob? [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 11-10-2004 16:47] |
|
quote: hehe lol!!! |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina |