|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Alle gitaristen zijn een stelletje alco's. Oud Vuil. |
|
Hoogtepunt was idd en absoluut Devin, alhoewel Alchemist en Adagio ook erg goed waren. Die file zoog inderdaad grote tijd, want (ratje, ik voel met je mee) ook ik was de bob... Drummer nodig? |
|
Ik ben stiekem toch 15 minuten geweest (ik was te vroeg om mijn vrouw op te halen en de kassa was al weg, dus nog 3 nummers van the gathering meegepikt). Verder heb ik totaal niks nuttigs bij te dragen |
|
quote:bassisten ook |
|
quote: Whehe je hebt gelijk... En webblaster wim ook blijkbaar... Maarreh het was weer een geweldig brekweekend En Devy = god [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 04-10-2004 2:47] |
|
quote: Ik had nog aangeboden om te rijden, maar je zei dat auto-rijden voor homo's was, en dus zelf wilde. Nou goed, jij je zin. |
|
Prog Power was weer errug gezellig en ik heb bands gezien die ik eigenlijk alleen maar van naam kon dan qua muziek maar ze zijn me absoluut niet tegengevallen. De hoogtepunten voor mij waren: Devin Townsend, Into Eternity en Riverside, daarnaast vond ik Katatonia ook goed, Alchemist was goed maar niet echt m'n smaak, Anneke van The Gathering was errug goed bij stem maar de muziek is me veel te saai geworden, vond t vroeger toch wel iets interessanter maarja... Tot slot heb ik ook nog wat fotootjes Adagio supergoeie gitarist en een heel mooie gitaar Alchemist All too human Devin Townsend !!! Into Eternity Katatonia Riverside The dust connection ( met Martijn/Daops ) The Gathering Met Into Eternity op de foto Ik met een vriendin tijdens Prog Power oops, toch nog wat veel fotootjes geworden ,sorryyyyy |
|
Yooo!! Cool pics Miranda! Had jij er ook nog meer? :D grtz Frank |
|
Ik vind die Anneke net zo'n oma, in die jurk!!!! |
|
quote: Ik vond die jurk net een oma? hehe.. maar hoe waren ze? Toen was ik net weg. Nog wel een paar tjes gehad dan? |
|
En ik had toen ik thuis kwam toch wel spijt dat ik m'n camera niet mee had genomen. Maar ik heb nu ook al een hele hoop foto's dus alles komt goed! :D "The gene pool, needs a little chlorine.." http://www.myspace.com/elisterband |
|
quote: |
|
Zo, het zit er weer op! Heb me naast de drukte als organisator toch weer prima vermaakt. Marcel, Mirandarijntje, FRNK.. Wat een geweldige foto's zijn er weer gemaakt Mijn persoonlijke favorieten: Devin (held!), Riverside, Alchemist en Into Eternity (wat een manier op wakker te worden.. ) Vond het ook te gek zelf te spelen. Alleen balen van alle files, zodat sommigen ons optreden hebben moeten missen. Sterker nog, had het zelf bijna moeten missen hierdoor Iedereen die aanwezig was.. bedankt! En hopelijk tot volgend jaar www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
quote: hey, thanks ....ik heb er nog meer, dus geef maar een gil als je ze wilt hebben....msn -> snackersm@hotmail.com |
|
quote: Toegevoegd |
|
Yep, was weer een tof weekendje en zwaar balen dat we door de inmense file richting Baarlo The Dust Connection hebben moeten missen Als we toch kiekjes aan het uitwisselen zijn, hier nog een paar van jullie en jullie favoriet van dit weekend: Devin |
|
Hey Henk, leuke foto's en die van Devin is errug gaaf .....heb je d'r nog meer ???? |
|
quote:ook bij mij |
|
quote: Thanks, ja heb er nog zat, zo'n 250. Een groot deel ervan zal eind deze of begin volgende week wel online komen. Nog eentje voor jou dan: |
|
quote: oke,dan wacht ik nog ff....mooie foto wederom van Into Eternity |
|
quote: Eeeeuuuj Henk! Cool pics!! Laat ik er ook maar weer wat toevoegen dan hehe Nico en Henk <Havermout> Martijn <Daops> Miranda en Marjan <Mirandarijntje / Sinnerella> Marcel en Teddy (toch..?)<mcoenen + teddy> Marjan & me (me beetje zattige kop )<Sinnerella + FRNK> [Naam kwijt] + Markus (Lanfear) Devy en Sofie Marcel en Conrad <mcoenen + ratje> [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 05-10-2004 19:36] |
|
Hehe, nog steeds zo'n kruis om. Grappig trouwens, frnk, volgens mij zie ik jou bij vrijwel elk concert in de buurt wel staan hehe. [Dit bericht is gewijzigd door H-K op 05-10-2004 19:40] Life doesn't get much better than this! |
|
quote: Hehe cool, vraag me af wie je bent dan. edit : msn-profiel gecheckt Volgende keer maar een biertje doen dan? [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 05-10-2004 19:50] |
|
Ook maar eentje dan. Samen met Devin: www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |