|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Leuk, ik ga misschien ook wel. |
|
al die bands zeggen me niks! maar ja ben er wel Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Zo mag ik het horen! Heb je nog ideeën voor een cover? Oh sorry, ik verstond toch echt dat je serieus genómen wou worden... |
|
Nou dan kom ik ook wel even kijken 11.45: restate my assumptions |
|
nou dan kom ik ook even kijken olé |
|
Ja, weer een wat anders dan death metal. |
|
ja wietze amen wietze olé |
|
Death Metal genoeg dacht ik zo... ENTER THE DEAD!!! Oh sorry, ik verstond toch echt dat je serieus genómen wou worden... |
|
quote: Zie www.thywitheringorchard.com voor 2 mp3's, is wel oude site trouwens en de nieuwe komt eraan! |
|
Wow! Je moet maar manager worden Nynke! Inderdaad, oude site, oude cd, pure nostagie beleef je op www.thywitheringorchard.com!!! Dus kom! ( dat geen van die geniale webdesign whizzkids daarop gekomen is he? ( Op het grapje niet op de site... ) ) Oh sorry, ik verstond toch echt dat je serieus genómen wou worden... |
|
quote: Ja, nostalgie ja, ik sta nog niet eens op de site... quote: Bla |
|
quote: Ja maar je zit ook nog in de post-proefperiode. Zodra we je misbr.. ahum ontgroent hebben volgt eeuwige roem! Oh sorry, ik verstond toch echt dat je serieus genómen wou worden... |
|
Dan komen er naaktfoto's van de vrouwelijke leden neem ik aan. |
|
quote: Haha, nu word ik wel heel benieuwd naar de 'ontgroening' Zijn jullie gister trouwens nog opgeschoten met de zangpartijen? quote: Vrouwelijke ledeN? Wie is er volgens jou dan behalve mij nog meer vrouwelijk? Over foto's gesproken, er moeten binnenkort wel even bandfoto's gemaakt worden Rob.. [Dit bericht is gewijzigd door Necronynke op 06-03-2004 17:01] |
|
Ja ik zou er nog bij zetten excl. rob, maar ja dan is er maar een vrouwelijk inderdaad. |
|
quote: Okee.. hij heeft inderdaad wel vrouwelijke trekjes.. |
|
quote: Nou, moet jij zeggen! Als je inderdaad een echte vent wil hebben dan moet je Wietze hebben. Die heeft een hele grote... -buik -harde schijf (sorry, cd-verzameling...) -bek en wel meer grote dingen... Oh sorry, ik verstond toch echt dat je serieus genómen wou worden... |
|
quote: Nounou, niet zo heftig meteen Rob, ik heb toch niet gezegd dat er wat mis is met vrouwelijke trekjes?? |
|
Nee maar Wietze is een beetje heumeufiel. Oh sorry, ik verstond toch echt dat je serieus genómen wou worden... |
|
[offtopic] wanneer bin die voorronden van het open kampioenschap air gitaar in liwwadden?[/offtopic] Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Wie weet doen we daar de volgende keer iets mee, tussen de bands door, Mukkes zou toen ook iets gaan doen maar daar heb ik nog niks weer van gehoord. Inderdaad, dat MOET gewoon binnenkort eens even! Oh sorry, ik verstond toch echt dat je serieus genómen wou worden... |
|
quote: Kortom, ik ben eeeenorm metal. Rob, je mag je jaloezie ook wel wat minder ten toon stellen. |
|
Die NL kampioenschap zou toch in Kollum gaan plaatsvinden? |
|
kollum ??? ik dacht dat er op omroep fryslan lWD gezegt werd Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Equilibrium ken ik wel ja. Alleen moet ik dan zelf spelen. |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Volgende pagina |