![]() |
||||||
![]() |
||||||
|
||||||
| Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
| Auteur: |
|
|||
|
*Onsubtiele Doodsschop* Verder nog mensen aanwezig aldaar? respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|||||||||
|
quote: *kijkt teleurgesteld* Aaaaaaaaaah toe???! ..."Hate can only create more hate"... |
|||||||||
|
quote: Alleen als je heel lief kijkt... I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|||||||||
|
quote:goh, die heb ik eerder gehoord. Van mezelf respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|||||||||
|
quote: *Kijkt heel lief naar Nixie ..."Hate can only create more hate"... |
|||||||||
|
quote:nou, dat is lief, zeg [ www.deluzion.nl ] |
|||||||||
|
quote: Nu jij nog lief kijken I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|||||||||
|
quote:omdat jij het bent [ www.deluzion.nl ] |
|||||||||
|
quote: Dat doettie wel voor je.. Toch, Dennis? ..."Hate can only create more hate"... |
|||||||||
|
quote:Hee Compadre, volgens mij moet je er morgen wel heen!!! |
|||||||||
|
quote:Tuurlijk... I.N.R.I wil ik niet missen [ www.deluzion.nl ] |
|||||||||
|
quote: Jij rijd dus!! |
|||||||||
|
quote:Zal wel moeten... [ www.deluzion.nl ] |
|||||||||
|
quote:Mooi, kom je me halen. |
|||||||||
|
quote:Wat dacht je zelf.. [ www.deluzion.nl ] |
|||||||||
|
Begint al te werken he...dat nieuwe mod-beleid |
|||||||||
|
quote: *dit is een test om te kijken hoe erop gereageerd wordt* FREEZE |
|||||||||
|
Moet ik godverdomme waarschijnlijk ook rijden respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|||||||||
|
quote: De 27e waar naartoe? Schoonhoven of Op volle snoeren?? En ik heb misschien ook vervoer voor morgenavond ..."Hate can only create more hate"... |
|||||||||
|
quote: Ah de NS je beste vriend!!! |
|||||||||
|
Ik zal der ook wa zijn Koanus khuppen en anders drie vingers je poeperke in... |
|||||||||
|
quote: Welk nieuw mod iets ? Koanus khuppen en anders drie vingers je poeperke in... |
|||||||||
|
quote: ..."Hate can only create more hate"... |
|||||||||
|
quote:Yep, en dan halverwege de 2e band (als het gezellig begint te worden weer pleite, en het is zeer waarschijnlijk een kutverbinding nieuwleusen-hengelo. dus respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|||||||||
| Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
| Index / Concerten |