![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
*Onsubtiele Doodsschop* Verder nog mensen aanwezig aldaar? ![]() respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... ![]() |
|
quote: *kijkt teleurgesteld* Aaaaaaaaaah toe???! ..."Hate can only create more hate"... ![]() |
|
quote: Alleen als je heel lief kijkt... ![]() I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
quote:goh, die heb ik eerder gehoord. Van mezelf ![]() respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... ![]() |
|
quote: *Kijkt heel lief naar Nixie ![]() ..."Hate can only create more hate"... ![]() |
|
quote:nou, dat is lief, zeg ![]() [ www.deluzion.nl ] ![]() |
|
quote: Nu jij nog lief kijken ![]() I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
quote:omdat jij het bent ![]() [ www.deluzion.nl ] ![]() |
|
quote: Dat doettie wel voor je.. Toch, Dennis? ![]() ..."Hate can only create more hate"... ![]() |
|
quote:Hee Compadre, volgens mij moet je er morgen wel heen!!! ![]() |
|
quote:Tuurlijk... I.N.R.I wil ik niet missen ![]() [ www.deluzion.nl ] ![]() |
|
quote: Jij rijd dus!! ![]() ![]() |
|
quote:Zal wel moeten... [ www.deluzion.nl ] ![]() |
|
quote:Mooi, kom je me halen. ![]() |
|
quote:Wat dacht je zelf.. ![]() [ www.deluzion.nl ] ![]() |
|
Begint al te werken he...dat nieuwe mod-beleid ![]() ![]() |
|
quote: ![]() *dit is een test om te kijken hoe erop gereageerd wordt* ![]() FREEZE ![]() |
|
Moet ik godverdomme waarschijnlijk ook rijden ![]() ![]() respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... ![]() |
|
quote: ![]() De 27e waar naartoe? Schoonhoven of Op volle snoeren?? ![]() En ik heb misschien ook vervoer voor morgenavond ![]() ![]() ..."Hate can only create more hate"... ![]() |
|
quote: Ah de NS je beste vriend!!! ![]() ![]() |
|
Ik zal der ook wa zijn Koanus khuppen en anders drie vingers je poeperke in... ![]() |
|
quote: Welk nieuw mod iets ? Koanus khuppen en anders drie vingers je poeperke in... ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ..."Hate can only create more hate"... ![]() |
|
quote:Yep, en dan halverwege de 2e band (als het gezellig begint te worden weer pleite, en het is zeer waarschijnlijk een kutverbinding nieuwleusen-hengelo. dus ![]() ![]() respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... ![]() |
![]() |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |