IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Goddess of Desire + I.N.R.I. + It Lives @ Metropool - Hengelo Vorige pagina | Volgende pagina
Nimmer nuchter
Usericon van Nimmer nuchter
Posted 13-03-2004 3:53 by Nimmer nuchter Wijzig reactieProfiel van Nimmer nuchterQuote dit bericht

quote:
Op 11 maart 2004 23:41 schreef Immortella het volgende:
*kijkt teleurgesteld* Aaaaaaaaaah toe???!

ze wil niet, ik heb zelfs al een rit met de bakfiets van zwolle naar hengelo aangeboden, maar nee
ik ben der wel btw

Morbidaeth
Usericon van Morbidaeth
Posted 13-03-2004 12:36 by Morbidaeth Wijzig reactieProfiel van MorbidaethQuote dit bericht

same here

wuust robuust

Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 13-03-2004 14:14 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

Whoegie!!! Buried_Alive en Rapture.. Bedankt!!! Ik ga vanavond naar INRI!

(Als 't allemaal meezit met m'n oma)..

..."Hate can only create more hate"...

Buried_Alive
Usericon van Buried_Alive
Posted 13-03-2004 14:20 by Buried_Alive Wijzig reactieProfiel van Buried_AliveQuote dit bericht

quote:
Op 13 maart 2004 14:14 schreef Immortella het volgende:

Houd natuurlijk wel in dat je de volgende keer rijd!!!!!!!!!

Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 13-03-2004 14:25 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 13 maart 2004 14:20 schreef Buried_Alive het volgende:
Houd natuurlijk wel in dat je de volgende keer rijd!!!!!!!!!

Deal!

Buried_Alive
Posted 13-03-2004 14:30 by Buried_Alive Wijzig reactieProfiel van Buried_AliveQuote dit bericht

quote:
Op 13 maart 2004 14:25 schreef Immortella het volgende:
Deal!

Wij willen graag naar:

-No Mercy
-Waldrock
-Graspop
-Wacken
-Dynamo
-Alle overige concerten in de buurt voor
de komende tijden...

Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 13-03-2004 14:42 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 13 maart 2004 14:30 schreef Buried_Alive het volgende:
Wij willen graag naar:

-No Mercy
-Waldrock
-Graspop
-Wacken
-Dynamo
-Alle overige concerten in de buurt voor
de komende tijden...

Mijn arme autootje..

Maarreh, Wacken ja??? Toch wel?

Buried_Alive
Posted 13-03-2004 15:03 by Buried_Alive Wijzig reactieProfiel van Buried_AliveQuote dit bericht

quote:
Op 13 maart 2004 14:42 schreef Immortella het volgende:
Mijn arme autootje..

Maarreh, Wacken ja??? Toch wel?

Moest iest noemen om het rijtje aan te vullen. Maar wie weet, het antwoord ligt in de toekomst.........

Rapture
Usericon van Rapture
Posted 13-03-2004 16:35 by Rapture Wijzig reactieProfiel van RaptureQuote dit berichthttp://www.deluzion.nl

quote:
Op 13 maart 2004 14:14 schreef Immortella het volgende:

Geen dank, doe maar bier

Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 13-03-2004 16:36 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 13 maart 2004 16:35 schreef Rapture het volgende:
Geen dank, doe maar bier

Jij moet toch rijden vanavond? Dan krijg je er maar ééntje van me, cola/sinas kan je wel krijgen Volgende keer beter

Rapture
Usericon van Rapture
Posted 13-03-2004 16:40 by Rapture Wijzig reactieProfiel van RaptureQuote dit berichthttp://www.deluzion.nl

quote:
Op 13 maart 2004 16:36 schreef Immortella het volgende:
Jij moet toch rijden vanavond? Dan krijg je er maar ééntje van me, cola/sinas kan je wel krijgen Volgende keer beter

stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 13-03-2004 16:42 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht

Dus...volgens mij gaan wij er naartoe. Er wordt zelfs een busje gehuurd omdat het gezelschap zich nogal heeft uitgebreid. Gezellig!

Subtiel kamerolifantje

Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 13-03-2004 16:46 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 13 maart 2004 16:42 schreef stigma het volgende:
Dus...volgens mij gaan wij er naartoe. Er wordt zelfs een busje gehuurd omdat het gezelschap zich nogal heeft uitgebreid. Gezellig!

Wil jij even tegen je broer zeggen dat ik dus al vervoer heb voor vanavond, aangezien ik hem nog niet online heb gezien..
En hem wel even heeel erg bedanken voor het aanbod! Was erg lief van 'm

stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 13-03-2004 16:47 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht

Doe ik.

Subtiel kamerolifantje

Morbidaeth
Usericon van Morbidaeth
Posted 13-03-2004 17:57 by Morbidaeth Wijzig reactieProfiel van MorbidaethQuote dit bericht

heb d'r zin an

wuust robuust

Fire
Usericon van Fire
Posted 13-03-2004 18:27 by Fire (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van FireQuote dit berichthttp://www.gratix.nl

vanavond ook maar eens kijken. It lives heeft toch ook een nieuwe gitarist?

Morbidaeth
Usericon van Morbidaeth
Posted 13-03-2004 18:38 by Morbidaeth Wijzig reactieProfiel van MorbidaethQuote dit bericht

klopt, wouter van kleunen heet ie geloof ik

wuust robuust

4 stringed axe
...whetterkhupje...
Usericon van 4 stringed axe
Posted 13-03-2004 18:57 by 4 stringed axe Wijzig reactieProfiel van 4 stringed axeQuote dit bericht

Heb meer zin aan INRI en Goddes of Desire om eerlijk te zijn. Maar zo smaken verschillen. Ik vind INRI een geweldige stage preformence hebben zoals die zanger bijv met het plubliek communiceerd

Koanus khuppen en anders drie vingers je poeperke in...

Nimmer nuchter
Usericon van Nimmer nuchter
Posted 13-03-2004 19:00 by Nimmer nuchter Wijzig reactieProfiel van Nimmer nuchterQuote dit bericht

lul niet klojo,
bier drinken moet je

invictis
Usericon van invictis
Posted 13-03-2004 19:06 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

...

[Dit bericht is gewijzigd door invictis op 22-03-2004 3:21]

Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.

Morbidaeth
Usericon van Morbidaeth
Posted 13-03-2004 19:09 by Morbidaeth Wijzig reactieProfiel van MorbidaethQuote dit bericht

quote:
Op 13 maart 2004 19:00 schreef Nimmer nuchter het volgende:
lul niet klojo,
bier drinken moet je

marf, vervoer is geregeld

wuust robuust

Fire
Usericon van Fire
Posted 14-03-2004 4:08 by Fire (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van FireQuote dit berichthttp://www.gratix.nl

Het was gezellig hoor

Wel jammer dat It Lives de beste band van de avond was, maar dat zij als eerste speelde.

stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 14-03-2004 4:18 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht

It Lives de beste band?
Heb meneer de zanger vanavond verteld dat hij z'n stem overschat en hij gaf me nog gelijk ook!! Hij gaf gewoon toe dat hij niet kon zingen!
INRI vond ik de beste band van de avond. Goddes of Desire sloeg nergens op, maar we hebben toch gedaan alsof we het leuk vonden.

Oh en Fire, Immo en ik hebben je toch maar zonder kneuzingen laten gaan. Je was geen waardige partij voor ons

Subtiel kamerolifantje

Morbidaeth
Usericon van Morbidaeth
Posted 14-03-2004 11:13 by Morbidaeth Wijzig reactieProfiel van MorbidaethQuote dit bericht

It Lives bracht de stemming d'r al lekker in idd.. INRI was ferm, en Goddes of Desire was ook niet onaangenaam.. al met al een geslaagde avond.. hmjoa

wuust robuust

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 14-03-2004 11:24 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 14 maart 2004 4:18 schreef stigma het volgende:
Oh en Fire, Immo en ik hebben je toch maar zonder kneuzingen laten gaan. Je was geen waardige partij voor ons

Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com