|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
same here wuust robuust |
|
Whoegie!!! Buried_Alive en Rapture.. Bedankt!!! Ik ga vanavond naar INRI! (Als 't allemaal meezit met m'n oma).. ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote:Houd natuurlijk wel in dat je de volgende keer rijd!!!!!!!!! |
|
quote: Deal! ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Wij willen graag naar: -No Mercy -Waldrock -Graspop -Wacken -Dynamo -Alle overige concerten in de buurt voor de komende tijden... |
|
quote: Mijn arme autootje.. Maarreh, Wacken ja??? Toch wel? ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Moest iest noemen om het rijtje aan te vullen. Maar wie weet, het antwoord ligt in de toekomst......... |
|
quote:Geen dank, doe maar bier [ www.deluzion.nl ] |
|
quote: Jij moet toch rijden vanavond? Dan krijg je er maar ééntje van me, cola/sinas kan je wel krijgen Volgende keer beter ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: [ www.deluzion.nl ] |
|
Dus...volgens mij gaan wij er naartoe. Er wordt zelfs een busje gehuurd omdat het gezelschap zich nogal heeft uitgebreid. Gezellig! Subtiel kamerolifantje |
|
quote: Wil jij even tegen je broer zeggen dat ik dus al vervoer heb voor vanavond, aangezien ik hem nog niet online heb gezien.. En hem wel even heeel erg bedanken voor het aanbod! Was erg lief van 'm ..."Hate can only create more hate"... |
|
Doe ik. Subtiel kamerolifantje |
|
heb d'r zin an wuust robuust |
|
vanavond ook maar eens kijken. It lives heeft toch ook een nieuwe gitarist? |
|
klopt, wouter van kleunen heet ie geloof ik wuust robuust |
|
Heb meer zin aan INRI en Goddes of Desire om eerlijk te zijn. Maar zo smaken verschillen. Ik vind INRI een geweldige stage preformence hebben zoals die zanger bijv met het plubliek communiceerd Koanus khuppen en anders drie vingers je poeperke in... |
|
lul niet klojo, bier drinken moet je |
|
... [Dit bericht is gewijzigd door invictis op 22-03-2004 3:21] Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: marf, vervoer is geregeld wuust robuust |
|
Het was gezellig hoor Wel jammer dat It Lives de beste band van de avond was, maar dat zij als eerste speelde. |
|
It Lives de beste band? Heb meneer de zanger vanavond verteld dat hij z'n stem overschat en hij gaf me nog gelijk ook!! Hij gaf gewoon toe dat hij niet kon zingen! INRI vond ik de beste band van de avond. Goddes of Desire sloeg nergens op, maar we hebben toch gedaan alsof we het leuk vonden. Oh en Fire, Immo en ik hebben je toch maar zonder kneuzingen laten gaan. Je was geen waardige partij voor ons Subtiel kamerolifantje |
|
It Lives bracht de stemming d'r al lekker in idd.. INRI was ferm, en Goddes of Desire was ook niet onaangenaam.. al met al een geslaagde avond.. hmjoa wuust robuust |
|
quote: |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |