|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: wuust robuust |
|
quote: [Dit bericht is gewijzigd door stigma op 14-03-2004 13:28] Subtiel kamerolifantje |
|
Tuurlijk hammer ook nog! I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Het was weer gezellig... [ www.deluzion.nl ] |
|
Nou Subtiel kamerolifantje |
|
quote:Je kwam ook echt heel bedreigend over hoor |
|
Met ook weer genoeg ZM'ers. - Stigma - Brujeria - Immortella - Rapture - Nimmer Nuchter - Fire - Bodyrotdrummer, nog meer? - Morbidaeth - Hammer (let toch eens op Nixie ) - Gelieve mij niet te vergeten (4 stringed axe) Koanus khuppen en anders drie vingers je poeperke in... |
|
quote: Juist! Al hebben we wel even overlegd welk been we eerst zouden breken, maar ach.. We vonden 't inderdaad zielig ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Ik heb dan ook geen idee wie je bent. Stigma en Immo wat zijn jullie gemeen! Waar is de hippie gedachte?! [Dit bericht is gewijzigd door Nix op 14-03-2004 15:26] I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: ..."Hate can only create more hate"... |
|
Was gezellig! Met ook weer genoeg ZM'ers. - Ik - Stigma - Brujeria - Immortella - Rapture - Nimmer Nuchter - Hammer - Fire - Bodyrotdrummer, nog meer? - Morbideath - hammer - Buried_Alive - altarwoman - 4 stringed axe Ja, ik was er ook.. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Wat was de zanger van I.N.R.I weer geweldig op dreef.... [ www.deluzion.nl ] |
|
quote: INRI IS HERE!!!!!!!!!!! TIED VEUR UT VOLLN'DE STUK ELLENDE!! ..."Hate can only create more hate"... |
|
Super Alleen jammer van de storende gitaar... [ www.deluzion.nl ] |
|
was gezellig vond it lives erg gaaf, inri was ook wel bruut, en GOD ging wel. ik hou niet zo van hun eigen nummers maar die covers waren gaaf. verder gezellig, veel bier en ongijn, mensen in kikkerpakken in de pit, haha, harm zatte zak |
|
Was wel weer geslaagd. It lives was eigenlijk precies wat ik er van werwacht had. niks bijzonders dus. INRI Heerschde wederom de pannen van het dak, alleen jammer dat de sfeer vooraan ietwat verziekt werd door een paar pipo's die zonodig een pit moesten bouwen op die 2.5 vierkante meter voor het poduim. GOD was niet echt mijn ding (mede door mijn alcoholvrijheid) dus heb ik daar niet echt teveel aandacht aan geschonken. Al met al een goeie avond gehad dus. respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
quote: Met zn tweeën! Godvers irritant was dat. Subtiel kamerolifantje |
|
quote:Inderdaad, maar verders was het wel gaaf, en ik heb hoofd nog menigmaal mogen schudden respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
quote: niet zeiken, je was zelf ook redelijk lomp bezig |
|
quote: hahaha.. k zie onze kikkerman nog zo 3 keer achtereen op z'n muil gaan.. om dan verdwaast op te staan en verlegen bier gaan halen.. wuust robuust |
|
zo, heb het ook weer erg naar mn zin gehad gister. inri en goddess waren beide weer erg oke |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina |