IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : The Deathcult made them to do it. The Crown=R.I.P. Volgende pagina
TMDC wordfuhrer
Usericon van TMDC wordfuhrer
Posted 07-03-2004 19:46 by TMDC wordfuhrer Wijzig reactieProfiel van TMDC wordfuhrerQuote dit berichthttp://www.monolith-deathcult.com

Na twee tours aan gort te zijn geheerst door TMDC is The Crown dan uiteindelijk ten onder gegaan in hun eigen amateurisme.

We give up.

Today, the 7th of March 2004, we, the dudes of The Crown, have decided to call it quits.
I'm sure every member in the band can still come up with 10 reasons for continuing and 10 reasons for giving up, but after some heavy consideration we have decided to finally find out what life is like without playing in The Crown.

It's been a blast writing/performing together all these years, taking this band to levels that we never even knew of. Also getting to know other people in other bands on the road has been amazing. Seeing new places and getting to see and hear new, great bands has totally blown us away - we sure had our share of fun!

Too many tours gone bad due to not at all professional tour arrangements is maybe the main reason for giving up. (We do indeed have stories about tourmanagers/agencies and the business in general, the best ones would surely make a bestselling book...)
Coming home from tours with empty pockets, equipment falling apart and having a pile of bills on the doorstep is simply "horns down". Paying the bills with tour memories and floorscores is just not possible. We do love standing on stage but we don't know much about the business part, and that's a bad combination. Trust me on that one.

The timing for giving up now is both good and bad:
Bad because Possessed 13 is an incredible album that deserves some decent touring, but I guess all professional booking agencies have their hands full as it is.
Good because we decided to not sign a new deal with Metal Blade, and now that we finally have Crowned in Terror (Crowned Unholy!!!) sounding like it was supposed to, the timing is superb.

We made 6 killer albums, we did stuff our way, and we sure as hell paid our dues.
Or as we say to conclude usual setbacks: "We came, we saw and we fucked up!"

So we want to thank our fans for the support: you people made it last for 14 years! Thanks to Metal Blade, thanks to all bands that we've shared the stage with. Our apologies to the festivals that had us booked for the summer of 2004.
And last but not least: thanks to our girlfriends for putting up with us through the rehearsals, gigs, studio sessions and tours!

- Janne and The Crown

www.thecrownonline.com

[Dit bericht is gewijzigd door TMDC wordfuhrer op 07-03-2004 19:52]

Rammsteiner
Burnt..
Usericon van Rammsteiner
Posted 07-03-2004 19:48 by Rammsteiner Wijzig reactieProfiel van RammsteinerQuote dit berichthttp://crazyrikky.hyves.nl/

hehehehe

"Sehnsucht"

Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 07-03-2004 19:50 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

Jaaaaaaaaaaa!

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 07-03-2004 19:58 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Kunnen jullie de volgende keer eens aardig zijn tegen de gasten met wie jullie touren?

Wel jammer, The Crown is zwaar okee.

What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit

kleine Micha Banaan
I like my metal heavy...
Usericon van kleine Micha Banaan
Posted 07-03-2004 20:00 by kleine Micha Banaan Wijzig reactieProfiel van kleine Micha BanaanQuote dit bericht

Kankerlijers, nu komen ze ook niet op partyu-san.

And my marlboro light

TMDC wordfuhrer
Usericon van TMDC wordfuhrer
Posted 07-03-2004 20:00 by TMDC wordfuhrer Wijzig reactieProfiel van TMDC wordfuhrerQuote dit berichthttp://www.monolith-deathcult.com

Wij waren ook wel ok, alleen die Zweden zijn een stelletje jankers

Ze kunnen geen versterker aansluiten, snappen niets van merch en janken omdat ze geen handdoek op het podium hebben.

' '
Usericon van ' '
Posted 07-03-2004 20:02 by ' ' Wijzig reactieProfiel van ' 'Quote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

Als ik met een band als TMDC op tour zou moeten was ik er ook uit pure ellende mee gekapt...

"Natur ist Sunde, Geist ist Teufel"

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 07-03-2004 20:02 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 7 maart 2004 20:00 schreef TMDC wordfuhrer het volgende:

Ze kunnen geen versterker aansluiten, snappen niets van merch en janken omdat ze geen handdoek op het podium hebben.
Ik heb het hele verhaal met veel smaak gelezen (alleen zet er de volgende keer ff bij dat het met een zak chips gelezen moet worden, aangezien de lengte naar voer doet verlangen en de mate van boeiendheid het niet toestaat helverwege wat te gaan halen.)

Tsja. Maar ken je meer bands met -jullie- instelling dan?

invictis
Usericon van invictis
Posted 07-03-2004 20:03 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

quote:

doe een beetje voorzichtig met ons de 27e

Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.

Faust
Annoying.
Usericon van Faust
Posted 07-03-2004 20:04 by Faust Wijzig reactieProfiel van FaustQuote dit bericht

quote:

Slaap kindje slaap en wordfuhrer is 'n aap

Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 07-03-2004 20:10 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

Jammer... erg jammer

Sauron
dood
Usericon van Sauron
Posted 07-03-2004 20:15 by Sauron Wijzig reactieProfiel van SauronQuote dit bericht

Nou jammer..

dood

TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 07-03-2004 20:20 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

De band deed me niks, maar het klinkt eigenlijk best wel pathetic dat ze gewoon niet in staat waren om hun zaakjes goed te regelen .

Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 07-03-2004 20:41 by Sjaan Wijzig reactieProfiel van SjaanQuote dit berichthttp://www.wastelands.tk

Hmpf, nu helemaal spijt dat ik ze heb gemist op wacken

Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you

MetalTuupLimburg
Usericon van MetalTuupLimburg
Posted 07-03-2004 21:25 by MetalTuupLimburg Wijzig reactieProfiel van MetalTuupLimburgQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/KayMeertens

Het laatste album was toch best gaaf, maar om nou in huilen uit te barsten...

0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 07-03-2004 23:01 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

Ken de band niet zo goed, heb alleen deathrace king album.

"This one is older than shit, heavier than time!"

Arson
1010010110
Usericon van Arson
Posted 08-03-2004 11:04 by Arson Wijzig reactieProfiel van ArsonQuote dit bericht

en dan heeft de Wordfuhrer nog niks gemeld over zijn column op http://www.shadowsofdisgust.com

None of us are saints - Albert Fish

SkinPeeleR
moeite van het doodschoppen niet waard
Usericon van SkinPeeleR
Posted 08-03-2004 11:25 by SkinPeeleR Wijzig reactieProfiel van SkinPeeleRQuote dit berichthttp://www.e-psychiater.nl/html/psychiatrie/zwakbegaafdheid.php

Waarom kruipt iedereen die gast zo in zijn reet? ok tmdc is niet slecht, maar dat kritikeloze meegslijm verbaast mij nogal aangezien men voor de rest niet schroomt om iemand af te fikken..

Tis nix persoonlijks Dekker, verbaas me alleen aan de ruggegraatloosheid van velen hier.. (en ongetwijfeld ik ook)

Een kleine snol zit zo vol.

Arson
1010010110
Usericon van Arson
Posted 08-03-2004 11:31 by Arson Wijzig reactieProfiel van ArsonQuote dit bericht

gaap

None of us are saints - Albert Fish

Hoolie99
Usericon van Hoolie99
Posted 08-03-2004 12:26 by Hoolie99 Wijzig reactieProfiel van Hoolie99Quote dit bericht

quote:
Op 7 maart 2004 20:20 schreef TNightmare het volgende:
De band deed me niks, maar het klinkt eigenlijk best wel pathetic dat ze gewoon niet in staat waren om hun zaakjes goed te regelen .

Typisch een reactie van iemand die niet weet waar ie over praat... de beste stuurlui...

Dit is niet de eerste en zal ook zeker niet de laatste band zijn die naar de klote gaat door de zakelijke rompslomp die het spelen in een band op nivo met zich meebrengt.

Jammer.

[Dit bericht is gewijzigd door Hoolie99 op 08-03-2004 12:30]

!!! THE SIGN IS ON !!!

Legatius
The Crypt has Eyes
Usericon van Legatius
Posted 08-03-2004 12:38 by Legatius Wijzig reactieProfiel van LegatiusQuote dit berichthttp://drink.to/tswaertderduusternesse

quote:
Op 8 maart 2004 12:26 schreef Hoolie99 het volgende:
Typisch een reactie van iemand die niet weet waar ie over praat... de beste stuurlui...

Dit is niet de eerste en zal ook zeker niet de laatste band zijn die naar de klote gaat door de zakelijke rompslomp die het spelen in een band op nivo met zich meebrengt.

Jammer.

Dacht ik ook ja. En die topic titel mag ook wat korter (zo die eerste 7 woorden), me dunkt.

Je kan me de bout hachelen!

Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 08-03-2004 12:40 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

tmdc is toch behoorlijk anoniem op het podium, dit in tegenstelling tot deze zweden, ze komen vast nog wel terug....i don't worry

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 08-03-2004 12:46 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 8 maart 2004 11:25 schreef SkinPeeleR het volgende:
Waarom kruipt iedereen die gast zo in zijn reet? ok tmdc is niet slecht, maar dat kritikeloze meegslijm verbaast mij nogal aangezien men voor de rest niet schroomt om iemand af te fikken..

Tis nix persoonlijks Dekker, verbaas me alleen aan de ruggegraatloosheid van velen hier.. (en ongetwijfeld ik ook)
Aangezien ik me nu een beetje voel aangesproken; let boven mijn plaatje, onder mijn username, ook op de aldaar aanwezige text. (S.I.)

Zodiac
ja
Usericon van Zodiac
Posted 08-03-2004 14:46 by Zodiac Wijzig reactieProfiel van ZodiacQuote dit bericht

Wat is The Deathcult en waarom staan er zoveel gramaticale fouten in de titel van dit topic?

This is Zodiac speaking...

TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 08-03-2004 14:51 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

quote:
Op 8 maart 2004 12:26 schreef Hoolie99 het volgende:

Jammer.

Er zijn genoeg bands die het wel lukt, en anders regel je er een mannetje voor (sowieso, regelt je label wat dat betreft niet wat dingen voor je?).

SkinPeeleR
moeite van het doodschoppen niet waard
Usericon van SkinPeeleR
Posted 08-03-2004 16:18 by SkinPeeleR Wijzig reactieProfiel van SkinPeeleRQuote dit berichthttp://www.e-psychiater.nl/html/psychiatrie/zwakbegaafdheid.php

quote:
Op 8 maart 2004 14:46 schreef Zodiac het volgende:
Wat is The Deathcult en waarom staan er zoveel gramaticale fouten in de titel van dit topic?

Dat is nogal popular

Een kleine snol zit zo vol.

Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com