|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Heey het is alweer bijna weekend, heb er wel zin in! |
|
quote: Meestal beginnen de bands rond een uurtje of 10 |
|
quote: Ik zal proberen om de pas verworden invloed die ik nu heb zoveel mogelijk te benutten (maw: ik hoef mn bek maar open te trekken en Mathieu wordt even van zijn taak als afzeikpunt verlost ) [Dit bericht is gewijzigd door Carnagath op 19-04-2004 23:55] |
|
quote: Klopt!!! Je kent mij!! ........As you're clinging to your last breath.....You realize there is nothing fluffy about death ....... |
|
quote: JAAAAHH!!!! Meer van die mensen!! ........As you're clinging to your last breath.....You realize there is nothing fluffy about death ....... |
|
quote: Heu, zat jij dan niet in Groningen? Hmm, ik in ieder geval wel, maar veel plezier met het optreden! For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday. |
|
quote: Haha, wel nobel van je |
|
quote: Ja, hij zit in Groningen dan. Maar ik zal er natuurlijk wel bij zijn. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Ik ga maar even kijken dan heh. Subtiel kamerolifantje |
|
quote: Nou, ik denk toch wel dat het Groningen wordt. |
|
quote: Vrijdag word het trouwens geen wijn drinken dit keer. Wijn is op I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote:Hahaha! Zal mn moeder eens aanmoedigen wat witte wijn te halen. Subtiel kamerolifantje |
|
quote: Ach ja ... dat heb ik wel voor 'm over! En wie zegt dat we nooit op tijd beginnen?!?! Op sloopzondag hebben we de boel zo weten te rekken dat het schema weer precies klopte!!!! |
|
quote: Dat is waar, maar voordat jij er bij zat was dat wel anders! |
|
*schop* I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Ik moet zaterdag de hele dag werken En als ik gelijk van uit m'n werk er naar toe ga ben ik er zo vroeg (rond half negen), en als ik eerst naar huis ga, kan ik er op z'n vroegst pas weer om half 10/ 10 uur zijn.. Dilemma! ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Ga je eerst naar mijn huis! I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Weet bij god niet hoe ik bij je huis moet komen .. Hoe laat zijn jullie er dan 's avonds? ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Geen idee, het kan op zich best. Maar je gaat met de auto naar Zwolle? Misschien moeten we dit even via msn bespreken. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Oh, zie dit nu pas.. Maar ja, ik ga vanaf m'n werk denk ik met de auto naar Zwolle, maar moet nog ff kijken wie er nog meer gaan, hoe laat/vroeg zij gaan en hoe laat 't allemaal begint.. ..."Hate can only create more hate"... |
|
hmm zwolle is nog best dichtbij, moet maar es kijken of mn portemonnee dat reisje toelaat. Yes, there are two paths you can go by, but in the long run, there's still time to change the road you're on. |
|
quote: Jij komt gewoon! |
|
quote:Leef jij ook nog? [ www.deluzion.nl ] |
|
quote: Mwwwooaaaaahhhhh |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |