IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Bodyrot - 24 april Popfront Zwolle Vorige pagina | Volgende pagina
Nix
Usericon van Nix
Posted 24-04-2004 16:42 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

quote:
Op 24 april 2004 16:33 schreef Schaep het volgende:
Ik zit in Zwolle en wil wel, maar ik ben bang dat de mensen bij wie ik in Zwolle ben er minder zin in hebben.

Dan ga je toch zonder hun. Hey jij zou naar Groningen gaan!

I generally avoid temptation...unless I can't resist it.

Schaep
Usericon van Schaep
Posted 24-04-2004 16:42 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

quote:
Op 24 april 2004 16:38 schreef invictis het volgende:
wees blij dat ik er niet bij ben

Waarom? Vind je mij niet aardig?

invictis
Usericon van invictis
Posted 24-04-2004 16:44 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

quote:
Op 24 april 2004 16:42 schreef Schaep het volgende:
Waarom? Vind je mij niet aardig?

oh jawel, maar shoarma en ik en drank en Zwolle, dat gaat mis natuurlijk

Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.

Schaep
Usericon van Schaep
Posted 24-04-2004 16:46 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

quote:
Op 24 april 2004 16:44 schreef invictis het volgende:
oh jawel, maar shoarma en ik en drank en Zwolle, dat gaat mis natuurlijk

Ik zal uitkijken als ik je nog eens tegenkom!

quote:
Op 24 april 2004 16:42 schreef Nix het volgende:
Dan ga je toch zonder hun. Hey jij zou naar Groningen gaan!

Klopt, maar gisteren vroeg een kameraad uit Zwolle of ik daar kwam, en aangezien ik het rustig aan moet doen wat geld betreft en ik daar wel mensen ken ga ik vannavond toch maar naar Zwolle. En ik kan niet zonder hun gaan aangezien ik bij die kameraad logeer en het onvriendelijk zou zijn om zomaar weg te gaan. Ik probeer ze wel mee te krijgen maar ik ben bang dat de kans vrij klein is dat het lukt.

Carnagath
Een beetje vreemd ...
Usericon van Carnagath
Posted 24-04-2004 16:47 by Carnagath Wijzig reactieProfiel van CarnagathQuote dit berichthttp://carnalleftovers.com

Ik ben er vanavond sowieso!

invictis
Usericon van invictis
Posted 24-04-2004 16:50 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

quote:
Op 24 april 2004 16:47 schreef Carnagath het volgende:

jij woont in Zwolle toch?
kan je mij eens mailen over huisvesting e.d.?

Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.

Nix
Usericon van Nix
Posted 24-04-2004 16:51 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

quote:
Op 24 april 2004 16:46 schreef Schaep het volgende:

Klopt, maar gisteren vroeg een kameraad uit Zwolle of ik daar kwam, en aangezien ik het rustig aan moet doen wat geld betreft en ik daar wel mensen ken ga ik vannavond toch maar naar Zwolle. En ik kan niet zonder hun gaan aangezien ik bij die kameraad logeer en het onvriendelijk zou zijn om zomaar weg te gaan. Ik probeer ze wel mee te krijgen maar ik ben bang dat de kans vrij klein is dat het lukt.

Hmm, dan tot 9 juni (in het roze! (roze pak?!))

Carnagath
Een beetje vreemd ...
Usericon van Carnagath
Posted 24-04-2004 16:51 by Carnagath Wijzig reactieProfiel van CarnagathQuote dit berichthttp://carnalleftovers.com

quote:
Op 24 april 2004 16:50 schreef invictis het volgende:

Ik denk dat als je op internet kijkt wel redelijk wat vind ... en ik ben nog niet zo heel erg thuis in het woningzoeken in Zwolle, maar ik zal eens kijken wat ik kan doen!

Schaep
Usericon van Schaep
Posted 24-04-2004 16:52 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

quote:
Op 24 april 2004 16:51 schreef Nix het volgende:
Hmm, dan tot 9 juni (in het roze! (roze pak?!))

Ga je vannavond na Bodyrot niet meer de stad in? Anders inderaad tot 9 juni, ik zal eens bij de Wibra kijken of ze nog roze t-shirts hebben.

Nix
Usericon van Nix
Posted 24-04-2004 16:53 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

quote:
Op 24 april 2004 16:52 schreef Schaep het volgende:
Ga je vannavond na Bodyrot niet meer de stad in? Anders inderaad tot 9 juni, ik zal eens bij de Wibra kijken of ze nog roze t-shirts hebben.

Misschien, waar ben je niet te vinden?

invictis
Usericon van invictis
Posted 24-04-2004 16:54 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

quote:
Op 24 april 2004 16:51 schreef Carnagath het volgende:
Ik denk dat als je op internet kijkt wel redelijk wat vind ... en ik ben nog niet zo heel erg thuis in het woningzoeken in Zwolle, maar ik zal eens kijken wat ik kan doen!

thanks.
ben ik ook mee bezig, maar misschien dat jij meer wist als natuurlijke inwoner.

Carnagath
Een beetje vreemd ...
Usericon van Carnagath
Posted 24-04-2004 16:55 by Carnagath Wijzig reactieProfiel van CarnagathQuote dit berichthttp://carnalleftovers.com

quote:
Op 24 april 2004 16:54 schreef invictis het volgende:
thanks.
ben ik ook mee bezig, maar misschien dat jij meer wist als natuurlijke inwoner.

lol ... natuurlijke inwoner?! Woon er nog maar (bijna) 3 jaar!

Schaep
Usericon van Schaep
Posted 24-04-2004 16:58 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

quote:
Op 24 april 2004 16:53 schreef Nix het volgende:
Misschien, waar ben je niet te vinden?

Waarschijnlijk overal behalve in de Docter.

Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 24-04-2004 17:09 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

quote:
Op 24 april 2004 16:52 schreef Schaep het volgende:
Die hebben ze...

I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing

Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 24-04-2004 17:10 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

Ik ben er niet trouwens...ik ga me ergens anders kansloos gedragen...

I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 24-04-2004 19:09 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 24 april 2004 16:50 schreef invictis het volgende:

Mail mij anders even met wat je precies wil weten, misschien kan ik je wat tips geven. Woon tenslotte niet voor niks al bijna 22 jaar in het prachtige *kuchkuch* Zwolle..

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 24-04-2004 19:10 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 24 april 2004 16:47 schreef Carnagath het volgende:

En ik ook

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 24-04-2004 20:58 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Yeah, ben onderweg! Ben benieuwd

Carnagath
Een beetje vreemd ...
Usericon van Carnagath
Posted 24-04-2004 21:14 by Carnagath Wijzig reactieProfiel van CarnagathQuote dit berichthttp://carnalleftovers.com

Ik ga net weg! Tot dan!

XdeckX
corpse commando
Usericon van XdeckX
Posted 24-04-2004 21:28 by XdeckX Wijzig reactieProfiel van XdeckXQuote dit bericht

quote:
Op 24 april 2004 16:55 schreef Carnagath het volgende:
lol ... natuurlijke inwoner?! Woon er nog maar (bijna) 3 jaar!
vieze import zwollenaar!!

enne ik ben ook weg... op naar bodyrot!!

REMEMBER: BE NOT NICE TOO ARE LIKE SATAN!!!! SATAN WIL KILL YOU DEAD!

7th Fallen Angel
Oh RLY?
Usericon van 7th Fallen Angel
Posted 25-04-2004 11:43 by 7th Fallen Angel Wijzig reactieProfiel van 7th Fallen AngelQuote dit bericht

Was errug gezellig mensen!!

Carnagath
Een beetje vreemd ...
Usericon van Carnagath
Posted 25-04-2004 11:49 by Carnagath Wijzig reactieProfiel van CarnagathQuote dit berichthttp://carnalleftovers.com

Was erg leuk gisteravond!!!

Heb in de Docter eindelijk Schaep ontmoet! .... voor zover ik nuchter was

Pink Floyd
The mountain king return
Usericon van Pink Floyd
Posted 25-04-2004 11:50 by Pink Floyd Wijzig reactieProfiel van Pink FloydQuote dit bericht

Gefeli Carna

Like Some Snow-white Marble Eyes

Carnagath
Een beetje vreemd ...
Usericon van Carnagath
Posted 25-04-2004 11:51 by Carnagath Wijzig reactieProfiel van CarnagathQuote dit berichthttp://carnalleftovers.com

quote:
Op 25 april 2004 11:50 schreef Pink Floyd het volgende:
Gefeli Carna

Lol! Merci Beaux coupe!

stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 25-04-2004 11:53 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht

Was wel leuk. Publiek was een beetje dood naar mijn idee. En ik heb een idee!!! (sorry)
Chain was helemaal niets aan (lichte invloeden van Metallica my ass!), maar Bodyrot was al weer een stuk beter gelukkig. Beetje jammer wel dat ze zo zaten te kutten met het geluid.

Subtiel kamerolifantje

Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com