|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Waarom? Vind je mij niet aardig? |
|
quote: oh jawel, maar shoarma en ik en drank en Zwolle, dat gaat mis natuurlijk Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: Ik zal uitkijken als ik je nog eens tegenkom! quote: Klopt, maar gisteren vroeg een kameraad uit Zwolle of ik daar kwam, en aangezien ik het rustig aan moet doen wat geld betreft en ik daar wel mensen ken ga ik vannavond toch maar naar Zwolle. En ik kan niet zonder hun gaan aangezien ik bij die kameraad logeer en het onvriendelijk zou zijn om zomaar weg te gaan. Ik probeer ze wel mee te krijgen maar ik ben bang dat de kans vrij klein is dat het lukt. |
|
Ik ben er vanavond sowieso! |
|
quote: jij woont in Zwolle toch? kan je mij eens mailen over huisvesting e.d.? Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: Hmm, dan tot 9 juni (in het roze! (roze pak?!)) I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Ik denk dat als je op internet kijkt wel redelijk wat vind ... en ik ben nog niet zo heel erg thuis in het woningzoeken in Zwolle, maar ik zal eens kijken wat ik kan doen! |
|
quote: Ga je vannavond na Bodyrot niet meer de stad in? Anders inderaad tot 9 juni, ik zal eens bij de Wibra kijken of ze nog roze t-shirts hebben. |
|
quote: Misschien, waar ben je niet te vinden? I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: thanks. ben ik ook mee bezig, maar misschien dat jij meer wist als natuurlijke inwoner. Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: lol ... natuurlijke inwoner?! Woon er nog maar (bijna) 3 jaar! |
|
quote: Waarschijnlijk overal behalve in de Docter. |
|
quote:Die hebben ze... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
Ik ben er niet trouwens...ik ga me ergens anders kansloos gedragen... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: Mail mij anders even met wat je precies wil weten, misschien kan ik je wat tips geven. Woon tenslotte niet voor niks al bijna 22 jaar in het prachtige *kuchkuch* Zwolle.. |
|
quote: En ik ook |
|
Yeah, ben onderweg! Ben benieuwd |
|
Ik ga net weg! Tot dan! |
|
quote:vieze import zwollenaar!! enne ik ben ook weg... op naar bodyrot!! REMEMBER: BE NOT NICE TOO ARE LIKE SATAN!!!! SATAN WIL KILL YOU DEAD! |
|
Was errug gezellig mensen!! |
|
Was erg leuk gisteravond!!! Heb in de Docter eindelijk Schaep ontmoet! .... voor zover ik nuchter was |
|
Gefeli Carna Like Some Snow-white Marble Eyes |
|
quote: Lol! Merci Beaux coupe! |
|
Was wel leuk. Publiek was een beetje dood naar mijn idee. En ik heb een idee!!! (sorry) Chain was helemaal niets aan (lichte invloeden van Metallica my ass!), maar Bodyrot was al weer een stuk beter gelukkig. Beetje jammer wel dat ze zo zaten te kutten met het geluid. Subtiel kamerolifantje |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |