|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Bijna! |
|
Jaaaa dat gaat me een partijtje worden!!! |
|
quote: Das de verkeerde instelling, kerel!!! Gewoon komen!!! |
|
quote: zou wel willen maar zit ook met slaaplek en nog wat andere dingetjes helaas Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: Dat kan gebeuren!!! Drinken we de volgende keer wel weer bier!!! |
|
quote: absoluut groetjes aan Hendy Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: Komt voor de bakker!!!! |
|
quote: en aan de band natuurlijk, wel jammer had jullie wel weer graag dronken willen meemaken Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: Dronken??? Na die paar biertjes??? |
|
quote: *kuch* Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote:Maar dat gaat waarschijnlijk wel een keer goedkomen... [ www.deluzion.nl ] |
|
quote: ongetwijfeld speelt alleen bodyrot of ook nog meerdere bands? jullie treden best regelmatig op of ligt dat aan mij? [Dit bericht is gewijzigd door invictis op 24-04-2004 16:04] Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote:De band Chain speelt ook... en qua optredens... we hebben er weer een paar op de agenda staan [ www.deluzion.nl ] |
|
quote: goed zo, we houden het in de gaten moeten jullie niet zo opbouwen en soundchecken overgens? Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: Jaa dat moeten we, en we vertrekken zo |
|
quote:Rond vijf uur bij de oefenruimte alles inladen... en om zeven uur worden we verwacht in Zwolle. [ www.deluzion.nl ] |
|
quote: kijk beter, let een beetje op die mooie maffe Westerhaarster en kick ass vanavond Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: Zeg ehh.. zij staat niet op het podium, zij moet op ons leten.... |
|
quote: so true idd , ah joh laat der ook ff grunten Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote:Doen we! [ www.deluzion.nl ] |
|
quote: Hahahhaahah, van mij mag ze, maar of ze zelf wil hahaahaha. Anders zeg ik dat ik haar volgende client zal worden, dan wil ze vast wel grunten... |
|
Hoi schaapje |
|
Ik zit in Zwolle en wil wel, maar ik ben bang dat de mensen bij wie ik in Zwolle ben er minder zin in hebben. |
|
quote: wees blij dat ik er niet bij ben Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |