|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
pentacle http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
Lost Soul- Scream of the Mourning Star |
|
Voor de DM waar ik naar luister: Vader- Litany Morbid Angel- Heretic Amon Amarth- Versus the world (omdat ik denk dat The Avenger al te oud is) I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Lijkt me logisch toch : Bloodbath - Resurrection Through Carnage |
|
Of ie nog uitkomt, is nog even afwachten, maar ik zie er in ieder geval naar uit: Seizure: "The Hateflow Virus" Touché, pussycat! |
|
Prejudice-Dominion Of Chaos BMM IS GAY! |
|
quote: The Avenger is uit 2000 |
|
quote: wacht ff, ik heb gezegd "techniek, snelheid en originaliteit!" Het gaat dus niet alleen om techniek! FF lezen in het vervolg voordat je weer onzin gaat blaten De nieuwe van Vital Remains is derhalve helemaal niet zo geweldig, patronen zijn duidelijk aanwezig, nummers zijn langdradig en herhalen zich zeker 2, 3 keer per nummer. Op zich leuk die melodische stukjes ertussendoor. Echt origineel vind ik het allemaal niet. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
??zou het eigenlijk niet echt weten,ik ben denk ik bij de oude shit(obituary,grave,entombed,master)blijven hangen en dat gepingel van tegenwoordig doet me geen reet eigenlijk.Denk dat ik dan maar voor Bloodbath ga. het geven van je mening is LEVENSGEVAARLIJK!!! |
|
rides the moonstorm zzz |
|
Nile - From their darkened shrines |
|
quote: IN their darkened shrines Goeie plaat inderdaad, al ga ik zelf denk ik toch voor "Bloodbath - Resurrection Through Carnage". Maar ik vind het wel een lastige vraag, want soms ben ik meer in de stemming voor zware, pompende/groovende death (Bloodbath) en soms meer voor technische uitspattingen (eg. Cryptopsy) of interessante wendingen (eg. Opeth) of lekker lomp gebeuk met originaliteit (eg. Misery Index). Tja She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Nee, The Fifth Moon! Je kan me de bout hachelen! |
|
"Slaughter of the Soul" van At The Gates. Geen death metal pur sang, maar toch een "absolute divine" schijf voor mij. Ik heb sindsdien (binnen het gothenburg genre) niets meer gehoord dat nog maar in de buurt zou komen. A black heart can only find beauty in darkness. |
|
quote: Probeer Soulreaper eens. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: yup, was zeer aangenaam verrast door hun Life Eraser. Het is een vetter schijf, maar geen ultieme schijf voor me A black heart can only find beauty in darkness. |
|
quote: Soulreaper zuigt - Mutatis mutandis - |
|
quote:Nou nou, niet zo negatief doen he! Subtiel kamerolifantje |
|
Maar zeg nou zelf... zo goed is 't toch niet - Mutatis mutandis - |
|
quote:Ieder zijn eigen smaak. Jij kunt iets slecht vinden, maar een ander kan het helemaal geweldig vinden. Respecteer een anders mening! [jaja, de hippie-alles-is-lief-modus staat aan] Subtiel kamerolifantje |
|
quote: [hippie]Dat doe ik toch![/hippie] - Mutatis mutandis - |
|
Bloody hell! Ik heb teveel op. Trusten! Subtiel kamerolifantje |
|
- Mutatis mutandis - |
|
Of niet natuurlijk... Subtiel kamerolifantje |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |