IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Auteur:
Topic : Wat is de beste Death Metal plaat van de afgelopen 5 jaar? Vorige pagina | Volgende pagina
Sar'Goth the Warlock
Usericon van Sar'Goth the Warlock
Posted 11-03-2004 14:06 by Sar'Goth the Warlock Wijzig reactieProfiel van Sar'Goth the WarlockQuote dit bericht

pentacle

aerodis
Usericon van aerodis
Posted 11-03-2004 15:29 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

Lost Soul- Scream of the Mourning Star

Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 11-03-2004 15:38 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

Voor de DM waar ik naar luister:

Vader- Litany
Morbid Angel- Heretic
Amon Amarth- Versus the world (omdat ik denk dat The Avenger al te oud is)

I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be

metalkixx
Usericon van metalkixx
Posted 11-03-2004 15:38 by metalkixx Wijzig reactieProfiel van metalkixxQuote dit berichthttp://www.metalwarehouse.nl

Lijkt me logisch toch :
Bloodbath - Resurrection Through Carnage

Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 11-03-2004 15:38 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

Of ie nog uitkomt, is nog even afwachten, maar ik zie er in ieder geval naar uit:

Seizure: "The Hateflow Virus"

Touché, pussycat!

Carnagath
Een beetje vreemd ...
Usericon van Carnagath
Posted 11-03-2004 15:46 by Carnagath Wijzig reactieProfiel van CarnagathQuote dit berichthttp://carnalleftovers.com

quote:
Op 11 maart 2004 12:58 schreef Kadaver het volgende:

Aborted - Goremageddon

Godverdomme! Hoe kon ik deze beukplaat vergeten?!

* Bloodbath - Resurrection Through Carnage
* Grief Of Emerald - Christian Termination
* Exhumed - Anatomy Is Destiny
* Impaled - Mondo Medicale
* Morbid Angel - Formula's Fatal To The Flesh
* Vital Remains - Dechristianize
* Soulreaper - Life Erazer
* Monstrosity - In Dark Purity
* Cannibal Corpse - Bloodthirst
* Aborted - Goremageddon

[Dit bericht is gewijzigd door Carnagath op 11-03-2004 15:46]

Heerscher_5
Usericon van Heerscher_5
Posted 11-03-2004 15:48 by Heerscher_5 Wijzig reactieProfiel van Heerscher_5Quote dit bericht

Prejudice-Dominion Of Chaos

BMM IS GAY!

Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 11-03-2004 15:49 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

quote:
Amon Amarth- Versus the world (omdat ik denk dat The Avenger al te oud is)

The Avenger is uit 2000

0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 11-03-2004 16:54 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 11 maart 2004 13:56 schreef Kramy het volgende:
Ik heb op het moment meer old school death in mijn cd rekken staan dan gothenburg

En als je niet in kan zien dat mensen Vital Remains gaaf vinden en Cryptopsy ben je nogal dom. Zeker aangezien je zelf een paar posts erna hebt gezegd dat techniek niet alles is en het er ook om gaat dat de nummers aansprekend zijn. (ik doel op je post over Cannibal Corpse.)

Cryptopsy maakt technischere death dan Vital Remains inderdaad, maar ik zie niet in in welke opzichten ze nou superieur zijn aan Vital Remains... Ook Vital remains heeft geweldige muzikanten, en ze hebben een vrij originele plaat met geweldige nummers uitgebracht.

Ik zal voor deze keer maar aannemen dat je niet geheel serieus was

wacht ff, ik heb gezegd "techniek, snelheid en originaliteit!" Het gaat dus niet alleen om techniek! FF lezen in het vervolg voordat je weer onzin gaat blaten
De nieuwe van Vital Remains is derhalve helemaal niet zo geweldig, patronen zijn duidelijk aanwezig, nummers zijn langdradig en herhalen zich zeker 2, 3 keer per nummer.
Op zich leuk die melodische stukjes ertussendoor. Echt origineel vind ik het allemaal niet.

"This one is older than shit, heavier than time!"

antipop
smoel houwe
Usericon van antipop
Posted 12-03-2004 0:43 by antipop Wijzig reactieProfiel van antipopQuote dit bericht

??zou het eigenlijk niet echt weten,ik ben denk ik bij de oude shit(obituary,grave,entombed,master)blijven hangen en dat gepingel van tegenwoordig doet me geen reet eigenlijk.Denk dat ik dan maar voor Bloodbath ga.

het geven van je mening is LEVENSGEVAARLIJK!!!

testement
FRIET!!
Usericon van testement
Posted 12-03-2004 8:42 by testement Wijzig reactieProfiel van testementQuote dit bericht

rides the moonstorm

zzz

arachnaphobia
Usericon van arachnaphobia
Posted 12-03-2004 11:56 by arachnaphobia Wijzig reactieProfiel van arachnaphobiaQuote dit bericht

Nile - From their darkened shrines

Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 12-03-2004 12:04 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

quote:
Op 12 maart 2004 11:56 schreef arachnaphobia het volgende:
Nile - From their darkened shrines

IN their darkened shrines

Goeie plaat inderdaad, al ga ik zelf denk ik toch voor "Bloodbath - Resurrection Through Carnage".

Maar ik vind het wel een lastige vraag, want soms ben ik meer in de stemming voor zware, pompende/groovende death (Bloodbath) en soms meer voor technische uitspattingen (eg. Cryptopsy) of interessante wendingen (eg. Opeth) of lekker lomp gebeuk met originaliteit (eg. Misery Index). Tja

She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.

Legatius
The Crypt has Eyes
Usericon van Legatius
Posted 12-03-2004 12:27 by Legatius Wijzig reactieProfiel van LegatiusQuote dit berichthttp://drink.to/tswaertderduusternesse

quote:
Op 12 maart 2004 8:42 schreef testement het volgende:
rides the moonstorm

Nee, The Fifth Moon!

Je kan me de bout hachelen!

Pyrexia
Usericon van Pyrexia
Posted 13-03-2004 22:22 by Pyrexia Wijzig reactieProfiel van PyrexiaQuote dit bericht

"Slaughter of the Soul" van At The Gates.

Geen death metal pur sang, maar toch een "absolute divine" schijf voor mij.
Ik heb sindsdien (binnen het gothenburg genre) niets meer gehoord dat nog maar in de buurt zou komen.

A black heart can only find beauty in darkness.

altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 14-03-2004 0:38 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 13 maart 2004 22:22 schreef Pyrexia het volgende:
"Slaughter of the Soul" van At The Gates.

Geen death metal pur sang, maar toch een "absolute divine" schijf voor mij.
Ik heb sindsdien (binnen het gothenburg genre) niets meer gehoord dat nog maar in de buurt zou komen.

Probeer Soulreaper eens.

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!

Pyrexia
Usericon van Pyrexia
Posted 14-03-2004 1:25 by Pyrexia Wijzig reactieProfiel van PyrexiaQuote dit bericht

quote:
Op 14 maart 2004 0:38 schreef altx het volgende:
Probeer Soulreaper eens.

yup, was zeer aangenaam verrast door hun Life Eraser. Het is een vetter schijf, maar geen ultieme schijf voor me

A black heart can only find beauty in darkness.

Skull
Usericon van Skull
Posted 14-03-2004 3:04 by Skull Wijzig reactieProfiel van SkullQuote dit berichthttp://www.sammath.nl

quote:
Op 14 maart 2004 0:38 schreef altx het volgende:
Probeer Soulreaper eens.

Soulreaper zuigt

- Mutatis mutandis -

stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 14-03-2004 3:06 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht

quote:
Op 14 maart 2004 3:04 schreef Skull het volgende:
Soulreaper zuigt
Nou nou, niet zo negatief doen he!

Subtiel kamerolifantje

Skull
Usericon van Skull
Posted 14-03-2004 3:07 by Skull Wijzig reactieProfiel van SkullQuote dit berichthttp://www.sammath.nl

Maar zeg nou zelf... zo goed is 't toch niet

- Mutatis mutandis -

stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 14-03-2004 3:09 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht

quote:
Op 14 maart 2004 3:07 schreef Skull het volgende:
Maar zeg nou zelf... zo goed is 't toch niet
Ieder zijn eigen smaak. Jij kunt iets slecht vinden, maar een ander kan het helemaal geweldig vinden. Respecteer een anders mening!
[jaja, de hippie-alles-is-lief-modus staat aan]

Subtiel kamerolifantje

Skull
Usericon van Skull
Posted 14-03-2004 3:11 by Skull Wijzig reactieProfiel van SkullQuote dit berichthttp://www.sammath.nl

quote:
Op 14 maart 2004 3:09 schreef stigma het volgende:
Respecteer een anders mening!
[jaja, de hippie-alles-is-lief-modus staat aan]

[hippie]Dat doe ik toch![/hippie]

- Mutatis mutandis -

stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 14-03-2004 3:16 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht

Bloody hell! Ik heb teveel op. Trusten!

Subtiel kamerolifantje

Skull
Usericon van Skull
Posted 14-03-2004 3:18 by Skull Wijzig reactieProfiel van SkullQuote dit berichthttp://www.sammath.nl

- Mutatis mutandis -

stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 14-03-2004 3:31 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht

Of niet natuurlijk...

Subtiel kamerolifantje

Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com