|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
Mangled - Witness Disposal Program |
|
start topic is 2004 dus vette pech Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Afgelopen 5 jaar, dus van 99-2004 Dus idd die nieuwe nile mag eruit "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: die laten horen bij mij in het rijtje 'aardige platen' thuis, alhoewel Origin is wel erg goed idd. Immolation is gewoon mijn band niet... |
|
quote: tssssssssss, volgens mij hebben we een ander merk oren serieus, elke keer als ik die plaat luister denk ik van, "hadden maar meer albums zo'n ronkend gitaargeluid". maar ach.... verder eigenlijk een duidelijk geval van "lekker belangrijk!" |
|
Oh, en mag ik nog eens de briljantheid van Dim Mak's "Intercepting Fist" onderstrepen? T'is net of werkelijk níemand die band, met ex-leden van Ripping Corpse, kent. Ze zijn echter Ge-Wel-Dig. Beetje tech, beetje oldschool, beetje hardcore, maar vooral erg deathmetal. Zo ziet die cd eruit.... ze hebben ook nog een ouder album, maar dat is echt té hardcore om onder deathmetal te scharen. Zo zagen ze d'r uit rond het "Intercepting Fist" album: maar ondertussen is drummer Brandon Thomas (de gozer met dat biertje) verkast naar Burnt by the Sun, en hebben ze John Longstreth (ex-origin, ex-skinless, ex-angelcorpse, ex-the red chord en than some) als nieuwe knuppelaar aangenomen en zijn ze al een heel eind op schot met het nieuwe album dat bij Willowtip uit zal komen. |
|
quote: Wat vind jij in satans-naam mooi aan dat gitaargeluid? Volgens mij heb jij gewoon een Koreaans merk oren......bagger dus ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Death - the sound of perseverence Of valt dat nou net niet onder DM |
|
quote: dies van 98 maar daar stem ik ook voor |
|
hij hoor hier niet echt maar Dissiumlate van The Berzerker vind ik ook een zwaar heerschende bak tyfus-herrie ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Schijt, k wist het niet meer zeker. Maar toch, uitzondering! |
|
Hmz. Septic Flesh - Sumerian Daemons What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Ik nomineer Once Was Not van Cryptopsy... |
|
epitaph van necrophagist? |
|
quote: Zonder deze band had het genre misschien wel anders geheten, dus natuurlijk valt dat onder death metal. |
|
quote: +1 Luister em nu. |
|
Bloodbath - Resurrection Through Carnage |
|
quote: Zek0r |
|
Brodequin - Methods of Execution Disgorge - Forensick Wormed - Planisphaerium één van die drie i.i.g. www.myspace.com/astathica - tsjonge jonge jonge jonge jonge... wat een leuk filmpje! |
|
quote: Meest vage productie ook. Jezus. Suck my piss |
|
Nieuwe plaat van Crytopsy (Once was lost). Zeer goede cd. Die mag in ieder geval in het rijtje 'Beste death metal plaat van 2005' komen te staan. |
|
quote: da's waar... ik herinner me René Veerkamp, die het een kutplaat vond en zich afvroeg in "welk openbaar toilet dit opgenomen was". maar ik vind het wel passend. rochelherrie met een rochelherrieproductie. www.myspace.com/astathica - tsjonge jonge jonge jonge jonge... wat een leuk filmpje! |
|
quote: plaat heet "Once was NOT". verder ben ik het wel eens met je mening hoor. geweldig album. |
|
woops. sorry. |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |