![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
Mangled - Witness Disposal Program ![]() |
|
start topic is 2004 dus vette pech ![]() ![]() |
|
quote: Afgelopen 5 jaar, dus van 99-2004 Dus idd die nieuwe nile mag eruit "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
quote: die laten horen bij mij in het rijtje 'aardige platen' thuis, alhoewel Origin is wel erg goed idd. Immolation is gewoon mijn band niet... ![]() ![]() |
|
quote: tssssssssss, volgens mij hebben we een ander merk oren ![]() serieus, elke keer als ik die plaat luister denk ik van, "hadden maar meer albums zo'n ronkend gitaargeluid". ![]() maar ach.... verder eigenlijk een duidelijk geval van "lekker belangrijk!" ![]() ![]() |
|
Oh, en mag ik nog eens de briljantheid van Dim Mak's "Intercepting Fist" onderstrepen? T'is net of werkelijk níemand die band, met ex-leden van Ripping Corpse, kent. Ze zijn echter Ge-Wel-Dig. Beetje tech, beetje oldschool, beetje hardcore, maar vooral erg deathmetal. Zo ziet die cd eruit.... ![]() ze hebben ook nog een ouder album, maar dat is echt té hardcore om onder deathmetal te scharen. Zo zagen ze d'r uit rond het "Intercepting Fist" album: ![]() maar ondertussen is drummer Brandon Thomas (de gozer met dat biertje) verkast naar Burnt by the Sun, en hebben ze John Longstreth (ex-origin, ex-skinless, ex-angelcorpse, ex-the red chord en than some) als nieuwe knuppelaar aangenomen en zijn ze al een heel eind op schot met het nieuwe album dat bij Willowtip uit zal komen. ![]() |
|
quote: Wat vind jij in satans-naam mooi aan dat gitaargeluid? Volgens mij heb jij gewoon een Koreaans merk oren......bagger dus ![]() ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
|
Death - the sound of perseverence Of valt dat nou net niet onder DM ![]() |
|
quote: dies van 98 maar daar stem ik ook voor ![]() ![]() |
|
hij hoor hier niet echt maar Dissiumlate van The Berzerker vind ik ook een zwaar heerschende bak tyfus-herrie ![]() ![]() ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
|
quote: Schijt, k wist het niet meer zeker. Maar toch, uitzondering! ![]() ![]() |
|
Hmz. Septic Flesh - Sumerian Daemons What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
Ik nomineer Once Was Not van Cryptopsy... ![]() |
|
epitaph van necrophagist? ![]() |
|
quote: Zonder deze band had het genre misschien wel anders geheten, dus natuurlijk valt dat onder death metal. ![]() |
|
quote: +1 Luister em nu. ![]() ![]() |
|
Bloodbath - Resurrection Through Carnage ![]() |
|
quote: Zek0r ![]() ![]() |
|
Brodequin - Methods of Execution Disgorge - Forensick Wormed - Planisphaerium één van die drie i.i.g. www.myspace.com/astathica - tsjonge jonge jonge jonge jonge... wat een leuk filmpje! ![]() |
|
quote: Meest vage productie ook. Jezus. ![]() Suck my piss ![]() |
|
Nieuwe plaat van Crytopsy (Once was lost). Zeer goede cd. Die mag in ieder geval in het rijtje 'Beste death metal plaat van 2005' komen te staan. ![]() |
|
quote: da's waar... ik herinner me René Veerkamp, die het een kutplaat vond en zich afvroeg in "welk openbaar toilet dit opgenomen was". ![]() www.myspace.com/astathica - tsjonge jonge jonge jonge jonge... wat een leuk filmpje! ![]() |
|
quote: plaat heet "Once was NOT". verder ben ik het wel eens met je mening hoor. geweldig album. ![]() |
|
woops. sorry. ![]() |
![]() |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |