|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
Devourment - Butcher The Weak None of us are saints - Albert Fish |
|
quote: kut, is 'ie al uit? shííít, had ik die gelijk vanmiddag even aan kunnen schaffen. www.myspace.com/astathica - tsjonge jonge jonge jonge jonge... wat een leuk filmpje! |
|
i repeat Lithany Lost Soul - Chaostream signature |
|
in quest - the comatose quanderies wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Cryptopsy - Once Was Not Akercocke - Words that Go Unspoken deeds . . ." Malevolent Creation - Warkult Nephast - Conceived by Inhuman Blood Melektaus - Transcendence through ethereal scourge Decrepit Birth - ... And Time Begins Severed Savior - Brutality is Law Insision - Revealed and Worshipped Vile - The New Age of Chaos Vomitory - Primal Massacre (pfff, ik kan nog een tijdje doorgaan). There is no religion higher than Truth! |
|
doe maar niet |
|
quote: waar bemoei jij je mee? Suck my piss |
|
Die Akercocke ken ik niet en ze vallen ook niet echt onder de death imho |
|
quote: zo, de meest cryptische zin van de dag. |
|
quote: lol wil jij de eerste 2 albums hebben? Ik luister er nooit meer naar lol Suck my piss |
|
quote: 13 januari in de Little Devil! [Dit bericht is gewijzigd door Razor Jack op 09-11-2005 14:10] ~ Hysteria at the moment of sudden illumination ~ |
|
Jenje, waaronder zou je Akercocke categoriseren? There is no religion higher than Truth! |
|
quote:Ja, ik vind het zelfs allemaal best duidelijk klinken, als je de tijd neemt om hem te leren kennen. Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
Immolation - Close to... Echt beklemmend "bruut" die plaat. Bij vlagen "onaangenaam" zelfs. Ultiem heerschend album!! |
|
quote:blackdeath? |
|
quote:Nope, heb ik al |
|
quote: Ik heb die nieuwe nog niet gehoord, maar de andere Akercocke albums gaan toch meer richting black dan death. edit: Weer eens te langzaam. [Dit bericht is gewijzigd door altx op 09-11-2005 16:20] Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: daar ben ik het niet mee eens, persoonlijk ervaar ik het toch echt als death. natuurlijk met wat black invloeden. maargoed, subjectiviteit troef, hier kom je toch nooit uit. www.myspace.com/astathica - tsjonge jonge jonge jonge jonge... wat een leuk filmpje! |
|
Hate Plow - The only law is survival |
|
De 2 laatste Prostitute Disfigurements, vooral Left In Grisly Fashion, vind ik zwaar heerschend ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Lastig, mijn favoriete Death band is Pestilence, maar dat is totaal geen pure DM, daarnaast hebben ze de afgelopen 10 jaar niets meer uitgebracht. Dan wilde ik eigenlijk Altar noemen, maar dat laatste album (Red Harvest?) was ook ronduit kut te noemen. Immolation - Close To A World Below Die dan maar, jammer dat ik eigenlijk meer bekend ben met crossover (Death/Thrash), ik kan dus eigenlijk niet goed oordelen heavy metal is the law |
|
Laatste 2 van Nile |
|
Once Was Not van Cryptopsy is Übergave plaat vindt ik. Vooral die Jazz-shit en die sferige stukjes maken het een vette plaat ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: jawel, want je hebt gewoon gelijk! quote: Suck my piss |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |