|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Gospel of the horns Dark storm Nazxul (aus) Avenger Heydnblut Merrimack Inquisition Negura Bunget Fluisterwoud ko men zeker nog een aantal bands bij, Furious black death metal http://www.sammath.nl |
|
hm deze line-up zal niet voldoende zijn om me daarheen te lokken vrees ik... hoewel, dark storm wel machtig is Je moeder. |
|
*grom* Fluisterwoud, die wil ik wel een keer zien! die zie je echt nooit ergens. |
|
quote: Die kan je niet vaak genoeg zien. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
de verbinding naar Berlijn is trouwens erg goed, vanaf Deventer rechtstreekse trein en binnen 5 uur ben je er. |
|
Vanuit Utrecht 627 k. |
|
wat een pleurise inds reiszen is dat zeg gverdomme Je moeder. |
|
quote: uhm? grapje zeker? |
|
quote: Waarschijnlijk wel Pogg, gehen Sie dahin? |
|
is hier ook een website van? en is er al iets bekend over de entreeprijs? wil er best heen.. maar m`n geldbuidel is niet zo groot "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
quote: op zondagen kun je voor 15 eurie door Duitsland reizen. en via internet kan dat naar Berlijn (schijnbaar) ook voor die prijs op doordeweekse dagen mits je met z'n 2en reist. |
|
quote: ik was niet van plan in m`n eentje te gaan "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
Ik denk dat ik er wel heen ga ja Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Present |
|
Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Het spijt me I.K. Dit is toch geen line-up man. De enige band die aanspreekt is Fluisterwoud. Ik neem aan dat het veld 4 hectaren groot is. En dat er maar 30 man komen. Zo'n lange reis en moet je die line-up zien Ga ik liever naar het staatscircus in Moskou bijna net zo ver |
|
nou, ik vin dit wel een vette line-up.. fucking inquisition man! en natuurlijk nog meer gave shit... kijk, voor mij part blijf je thuis, meot je zelf weten........ ......meer beir voor mij aan de toog.. Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: Wat vindt jij er vet aan dan. Avenger(met Maniac B. drummer) noem je dat vet En Darkstorm die nauwelijks instrumenten kunnen vast houden. Nee dan die schreeuwers van Merrimack. Dit tast de naam van Fluisterwoud aan. ZONDE. Wat me ook opvalt weinig Death Metal. Maar ja dat zal Folter Records 'n zorg zijn(Black Metal label) Lugubre misschien, dat zou heel wat goed maken denk ik. [Dit bericht is gewijzigd door Faust op 14-03-2004 18:08] |
|
Interessant. Als je met een groepje bent is het in Deutschland verdomd goedkoop treinen. Kunnen die NS-joden een puntje aan zuigen. Negura Bunget. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: whahahahahaha, aub geen Lugubre voor 3e jaar in successie!!! We werken hard aan nog een paar zeeeeeer interessante bands!! UTBS is een BLACK METAL festival en daarom worden er geen DM bands gecontracteerd!!! Godver!!! Salacious Gods roelt de pann'n van 't dak |
|
quote: Gaan we interessant doen. Geen DM bands. Imperious Malevolence 2002 [Dit bericht is gewijzigd door Faust op 14-03-2004 19:29] |
|
quote: Je hebt gelijk!! Zal het dan even wat genuanceerder brengen, het is in PRINCIPE een BM festival. Ik wil niet interessant doen, maar wil gewoon wat info doorgeven. Godver!!! Salacious Gods roelt de pann'n van 't dak |
|
Ben wel erg benieuwd naar Negura Bunget live! |
|
wat een geweldige lineup!!! Naxzul!! heersch!, Gospel of the horns, Inquisition!!! avenger.. heerssend. [edit] misschien is er nog wat ruimte voor bands als Azaghal (nu alleen wel dan) of eh Sorhin (bestaan die lui nog?), of Altar of Perverion?? Secrets of the moon, Zarathustra, Lunar aurora gaat er ook wel in maar die staan al op dat andere festivalletje UMM. Iemand nog suggesties? Antaeus? [Dit bericht is gewijzigd door Den_Bockereyder op 15-03-2004 0:43] Aurora Infernalis Website: http://www.aurora-infernalis.com Aurora Infernalis Facebook: http://www.facebook.com/aurora.infernalis Aurora Infernalis Twitter: http://twitter.com/AuroraInf |
|
quote: Azaghal is één v/d bands waar we aan werken. Verder zijn er nog een aantal ZEEER leuke bands die je niet alle daags ziet, maar het is zoals altijd even afwachten. Zarathustra niet, hebben vorig jaar ook al gespeeld, SotM is nog een optie!! Antaeus?? Aub niet, wat een kut band!! Godver!!! Salacious Gods roelt de pann'n van 't dak |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Concerten | Volgende pagina |