|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
misschien weer een extra vrije dag erbij [ www.deluzion.nl ] |
|
Blakenende till death! Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
uhm yo yo wassup nigga bitches in da house |
|
quote: Nou, een snoeiharde opmerking... Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote:achjah eige mening yo yo wassup nigga bitches in da house |
|
|
|
ach, ze heeft een mooie leeftijd bereikt. So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
quote:94 en de laatste jaren alleenmaar slechte gezondheid.. dan ben ik liever 5 jaar eerder dood hoor yo yo wassup nigga bitches in da house |
|
Storende topictitel dit. Ik vind de berichtgeving enigszins overdreven.... en dan dit: "Vandaag is ons land in zekere zin zijn moeder kwijt geraakt. " Dan vergeten we maar even dat ze naar Engeland vluchtte in de oorlog. Mooie moeder. (neemt niet weg dat ik de topictitel nog steeds storend vind) |
|
zal wel een flinke staatsbegrafenis worden Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
een witte begrafenis. 94, mooie leeftijd. Oud Vuil. |
|
ach, ze was al stikoud plus zo dement dat een bloemkool meer te vertellen had. kan er dus niet wakker van liggen. |
|
quote: Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Nou de rest nog. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
het zegje van Balkenende op de radio: "Prinses Juliana is overleden, zij is een voorbeeld voor ons allen" juist. |
|
quote: Hmmm, das duidelijke taal Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
Ze was wel al heel oud erg lang dement. Ik hoop dat dat het minder erg maakt. |
|
quote: weetje wat ik vind??? Ik hoop dat ze geleden heeft! kutwijf! beetje dement zijn op onze belastingcenten! |
|
quote: De Grote Markt in Delft (naast de Nieuwe Kerk waar het koninghuis begraven wordt) ligt half open vanwege een archeologische opgraving voor de ingang van de kerk. Rond 11.00 uur vanochtend was het daar ineens druk met bouwverkeer, zoals vrachtwagens met zand en kleine shovels. Wel handig die begrafenissen van leden van het koningshuis, want zo ziet Delft er weer tijdelijk netjes uit. |
|
quote: "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
Van mij mag de (voormalige) koningin wel dement zijn op onze belastingcenten. Wat stelt dat geld nou voor vergeleken bij al het geld dat naar die kansloze mensen die te lui zijn om te werken? Daar heb ik pas geen respect voor. |
|
ik vindt die staatsbegrafenissen toch altijd wel wat hebben, ben benieuwd Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Ieder geval gecondoleerd allemaal met het tragische verlies van de moeder des vaderlandsch. http://www.scrotum.tk Überhammer |
|
nu die Bernhard nog... no text supplied |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |