IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Prinses Juliana overleden Vorige pagina | Volgende pagina
Faust
Annoying.
Usericon van Faust
Posted 20-03-2004 19:51 by Faust Wijzig reactieProfiel van FaustQuote dit bericht

quote:
Op 20 maart 2004 13:19 schreef Dwaallicht het volgende:
Storende topictitel dit.

Ik vind de berichtgeving enigszins overdreven.... en dan dit:

"Vandaag is ons land in zekere zin zijn moeder kwijt geraakt. "

Dan vergeten we maar even dat ze naar Engeland vluchtte in de oorlog. Mooie moeder.
(neemt niet weg dat ik de topictitel nog steeds storend vind)



NEEN geen Engeland. Maar CANADA
Uuuuuuh Wilhelmina zat in Engeland samen met schoonzoon.

[Dit bericht is gewijzigd door Faust op 20-03-2004 19:53]


Falkh
Usericon van Falkh
Posted 20-03-2004 20:10 by Falkh Wijzig reactieProfiel van FalkhQuote dit bericht

quote:
Op 20 maart 2004 15:04 schreef aerodis het volgende:
weetje wat ik vind??? Ik hoop dat ze geleden heeft! kutwijf! beetje dement zijn op onze belastingcenten!




Immortal Pride


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 20-03-2004 20:45 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

Zeer mooie leeftijd. Wel triest om te gaan terwijl je niet weet wie er aan je bed zitten.


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


Faust
Annoying.
Usericon van Faust
Posted 20-03-2004 22:31 by Faust Wijzig reactieProfiel van FaustQuote dit bericht

En dan nu.
Voor alle fans van Willy Alberti
------------------
Juliana bedankt.


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 21-03-2004 0:40 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 20 maart 2004 14:57 schreef aerodis het volgende:
het zegje van Balkenende op de radio:

"Prinses Juliana is overleden, zij is een voorbeeld voor ons allen"

juist.



*PRRRFFTTT!!*



Neh, het is altijd weer wat hé, hele hetse errond als zo mensen sterven. Nu lijkt die positie van koninging/prinses op rust voor vrouwen wel dé formule voor een lang leven


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 21-03-2004 2:56 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Ja, mensen die overlijden zijn een voorbeeld voor ons allen.
Let's fucking die!


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 21-03-2004 3:03 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Een vergulde grafkist -met airco- en een plekje onder de grond met een mooi uitzicht; die royalty's genieten wel van hun rijkdom; alleen jammer dat ze er zelf niet meer bij zijn om ervan te genieten.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


zombie
Usericon van zombie
Posted 21-03-2004 3:44 by zombie Wijzig reactieProfiel van zombieQuote dit bericht

quote:
Op 20 maart 2004 10:42 schreef arrebar het volgende:
Wat zal de zondageditie van de telegraaf goed lopen morgen.


$PING!$





bas_bin_laden
WATCH ME ALL, in flames
Usericon van bas_bin_laden
Posted 21-03-2004 9:08 by bas_bin_laden Wijzig reactieProfiel van bas_bin_ladenQuote dit berichthttp://www.thats-me.nl/metalhead

quote:
Op 20 maart 2004 15:29 schreef invictis het volgende:
ik vindt die staatsbegrafenissen toch altijd wel wat hebben, ben benieuwd
maar dan zie je de hele dag niks anders op tv dan die saaie ****** koningin en balkenende


yo yo wassup nigga bitches in da house


Sauron
dood
Usericon van Sauron
Posted 21-03-2004 11:59 by Sauron Wijzig reactieProfiel van SauronQuote dit bericht

Heel Nederland is in rouw! Haha het enige waar ik mensen over hoor praten is of Koninginnedag nog wel doorgaat anders geen vrije dag.


dood


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 21-03-2004 12:25 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

heeft iemand dit op tv gezien??? Ik jammer genoeg niet.

NOS brengt Balkenende in verlegenheid

De NOS heeft zaterdagochtend door een blunder Balkenende voor paal gezet. De premier werd midden in zijn rouwrede op de publieke radio en televisie plotseling afgebroken. Door een fout achter de schermen bij de NOS werd de verkeerde opname uitgezonden.

Even voor tien uur was de memoriam opgenomen. In de eerste, verkeerde opname kwam Balkenende niet uit zijn woorden en scheen hij vergeten te zijn tot wanneer Juliana koningin was geweest. Door een fout bij de NOS werd echter de eerste, foute rouwrede uitgezonden in plaats van de tweede, wel geslaagde opname.
De Telegraaf meldt in zijn eerste editie van hun zondagskrant dat de medewerkers van de premier woedend zijn op de NOS. Balkenende heeft nog niet publiekelijk gereageerd op de uitglijder, en verwacht wordt dat dit ook niet zal gebeuren. De NOS zelf noemt het storende voorval ‘betreurenswaardig’. Het is nog onbekend of de premier en de koninklijke familie excuses krijgen aangeboden door de publieke omroep.


scotfan
Usericon van scotfan
Posted 21-03-2004 13:18 by scotfan Wijzig reactieProfiel van scotfanQuote dit berichthttp://www.facebook.com/garsecgmetal

quote:
Op 20 maart 2004 12:55 schreef bas_bin_laden het volgende:
achjah eige mening

Ga je Accu laden


gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com


Phaestus
In vino veritas
Usericon van Phaestus
Posted 21-03-2004 13:48 by Phaestus Wijzig reactieProfiel van PhaestusQuote dit bericht

quote:
Op 21 maart 2004 12:25 schreef attila_de_hun het volgende:
heeft iemand dit op tv gezien??? Ik jammer genoeg niet.

NOS brengt Balkenende in verlegenheid

De NOS heeft zaterdagochtend door een blunder Balkenende voor paal gezet. De premier werd midden in zijn rouwrede op de publieke radio en televisie plotseling afgebroken. Door een fout achter de schermen bij de NOS werd de verkeerde opname uitgezonden.

Even voor tien uur was de memoriam opgenomen. In de eerste, verkeerde opname kwam Balkenende niet uit zijn woorden en scheen hij vergeten te zijn tot wanneer Juliana koningin was geweest. Door een fout bij de NOS werd echter de eerste, foute rouwrede uitgezonden in plaats van de tweede, wel geslaagde opname.
De Telegraaf meldt in zijn eerste editie van hun zondagskrant dat de medewerkers van de premier woedend zijn op de NOS. Balkenende heeft nog niet publiekelijk gereageerd op de uitglijder, en verwacht wordt dat dit ook niet zal gebeuren. De NOS zelf noemt het storende voorval ‘betreurenswaardig’. Het is nog onbekend of de premier en de koninklijke familie excuses krijgen aangeboden door de publieke omroep.



Hehe. Dat heb ik gezien ja. Was niet boeiend trouwens. Het kwam op mij echter niet over of balkenende niet uit zijn woorden kwam, maar eerder dat hij iets vergeten was en dat er iemand van achter de schermen riep dat hij moest stoppen. Niks bijzonders, aangezien ik in de veronderstelling verkeerde dat JP het live vertelde.

[Dit bericht is gewijzigd door Phaestus op 21-03-2004 13:50]


"Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point."


bas_bin_laden
WATCH ME ALL, in flames
Usericon van bas_bin_laden
Posted 21-03-2004 16:04 by bas_bin_laden Wijzig reactieProfiel van bas_bin_ladenQuote dit berichthttp://www.thats-me.nl/metalhead

quote:
Op 21 maart 2004 13:48 schreef Phaestus het volgende:
Hehe. Dat heb ik gezien ja. Was niet boeiend trouwens. Het kwam op mij echter niet over of balkenende niet uit zijn woorden kwam, maar eerder dat hij iets vergeten was en dat er iemand van achter de schermen riep dat hij moest stoppen. Niks bijzonders, aangezien ik in de veronderstelling verkeerde dat JP het live vertelde.
denk je nou echt dat die drolle kop dat kan?


yo yo wassup nigga bitches in da house


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 21-03-2004 16:09 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 21 maart 2004 16:04 schreef bas_bin_laden het volgende:
denk je nou echt dat die drolle kop dat kan?



Lol.. Balkenende komt nog niet goed uit zijn woorden als het op een auto-que staat..


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 21-03-2004 16:15 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 21 maart 2004 16:04 schreef bas_bin_laden het volgende:
denk je nou echt dat die drolle kop dat kan?


quote:
Op 21 maart 2004 16:09 schreef Valorian het volgende:
Lol.. Balkenende komt nog niet goed uit zijn woorden als het op een auto-que staat..
Ik zou graag eens een discussie tussen jullie en Balkenende zien, eens zien wat voor 'drolle koppen' jullie zijn.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 21-03-2004 16:46 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 21 maart 2004 16:15 schreef Misanthrope het volgende:
Ik zou graag eens een discussie tussen jullie en Balkenende zien, eens zien wat voor 'drolle koppen' jullie zijn.


CDA stemmer Misanthrope?


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 21-03-2004 19:41 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 21 maart 2004 16:46 schreef attila_de_hun het volgende:
CDA stemmer Misanthrope?
Neen, VVD.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 22-03-2004 11:48 by Phriar Wijzig reactieProfiel van PhriarQuote dit berichthttp://metal.20m.com

Als er in Madrid pakweg duizend zwaardgewonden en dooien vallen blijft tmf vrolijk de nieuwste en vrolijkste pop en hiphop uitzenden maar als er een oud dametje omvalt die weliswaar geliefd is bij ouderen maar bij jongeren vaak nog niet het vaagste belletje laat rinkelen past men het programma aan uit respect....



"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 22-03-2004 11:59 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

censuur is wat anders dan respect

en een nationaal icoon dat vervalt vind ik wel erger dan wat dooien in een land waar ik toch al een hekel aan heb

[Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 22-03-2004 12:00]


Je moeder.


7th Fallen Angel
Oh RLY?
Usericon van 7th Fallen Angel
Posted 22-03-2004 12:07 by 7th Fallen Angel Wijzig reactieProfiel van 7th Fallen AngelQuote dit bericht

quote:
Op 22 maart 2004 11:59 schreef karnivoor het volgende:
censuur is wat anders dan respect

en een nationaal icoon dat vervalt vind ik wel erger dan wat dooien in een land waar ik toch al een hekel aan heb


jep, mee eens!



enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 22-03-2004 13:51 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

quote:
Op 22 maart 2004 11:59 schreef karnivoor het volgende:
censuur is wat anders dan respect

en een nationaal icoon dat vervalt vind ik wel erger dan wat dooien in een land waar ik toch al een hekel aan heb



ben het er ook wel mee eens, al heb ik geen hekel aan Spanje en vind ik ook dat heel erg.....maar natuurlijk heeft koningin Juliana voor ons land even wat meer betekenis.

En het is een logisch feit dat in NL meer aandacht aan zoiets besteed zal worden dan aan iets wat buiten onze grenzen gebeurd, dat is toch niet zo moeilijk te accepteren lijkt me......dat is overal zo!



Jezebel
HuisDraak met Raaf
Usericon van Jezebel
Posted 22-03-2004 22:46 by Jezebel Wijzig reactieProfiel van JezebelQuote dit bericht

quote:
Op 20 maart 2004 13:50 schreef invictis het volgende:
zal wel een flinke staatsbegrafenis worden


Shit, ja. Daar gaat toch weer een paar miljoen belastingscentjes kosten.



Jezebel
HuisDraak met Raaf
Usericon van Jezebel
Posted 22-03-2004 22:47 by Jezebel Wijzig reactieProfiel van JezebelQuote dit bericht

quote:
Op 22 maart 2004 11:48 schreef Phriar het volgende:
Als er in Madrid pakweg duizend zwaardgewonden en dooien vallen blijft tmf vrolijk de nieuwste en vrolijkste pop en hiphop uitzenden maar als er een oud dametje omvalt die weliswaar geliefd is bij ouderen maar bij jongeren vaak nog niet het vaagste belletje laat rinkelen past men het programma aan uit respect....



Nederlandse navelstaarderij, noemt men dat.

[Dit bericht is gewijzigd door Jezebel op 22-03-2004 22:48]



0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 22-03-2004 22:50 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

Die overdrevenheid die ervanaf straalt bij alle media, ik kots er werkelijk op.

DAT MENS IS GODVERDOMMEN 94 JAAR! WAT WIL JE!

Tering..

Maar goed, als er iemand dood gaat dan moeten ze altijd geprezen worden en een maand later hoor je er niemand meer over


"This one is older than shit, heavier than time!"


Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen