|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ja hehe dat heb ik gezien ja, iemand achter de schermen moest niesen tijdens zn toespraak en dus stopten ze de memoriam. Balkenstein kwam verder wel gewoon wel uit zn woorden. Ik dacht in eerste instantie ook gewoon dat het een live opname was. Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
Wie is Prinses Juliana ? Is dat een Nederlandse prinses ? |
|
Nee Campske ze was de spiritueel leider van de Mars-delegatie die vorig jaar zijn aangekomen. Marsvrouwtjes hebben een levensduur van maximaal een jaar, vandaar. "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
Kut hippie. Niet iedereen is zo pto-monarchie dat ze alle leden van alle koningshuizen los bij naam kennen. Ik ken de helft van het belgisch koningshuis niet eens. |
|
quote: Was. Ze is nu aan het rotten [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 23-03-2004 11:33] |
|
Zal Balkenende al een verhuiskaartje van Juliana hebben gekregen? Een kleine snol zit zo vol. |
|
De rouw tijd is om las ik, voor de familie althans. [Dit bericht is gewijzigd door Faust op 12-04-2004 21:52] |
|
gecondoleerd iedereen ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
is juliana dood? Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon |
|
quote: ja...heb je de afgelopen twee weken met je kop in het zand gestoken of zo? Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps. |
|
ik was het alweer vergeten (naja niet dat het boeid ofzo) ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: hmmm blijkbaar Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon |
|
quote: 2 minuten stilte nogmaar? Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon |
|
quote: whehe bij ons op school wou de muziekleraar tijdens die 3 minuten stilte AC/DC - Highway to Hell op zetten ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: bij ons zou je dan allang de grond in zijn getrapt door bepaalde mensen... tjaa gothic heh Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina |