|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Altijd leuk een aflevering met de borg Voyager is nog steeds de beste Startrek Serie ! |
|
quote: Eeeuuhh, deel 2 en 3 moeten nog opgenomen worden!!! Deel 2 zit middenin de opnamefase naar mijn weten. Nog ff een stukkie geduld!!! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: klopt! jou plaatje lijkt trouwens wel akelig veel op een borg-cube! zeer verdacht. |
|
quote: Die nieuwe is idd leuk om te kijken, alleen de title song zuigt, en ze zijn op dit moment in de winterstop. Gelukkig gaan ze na de kerst verder |
|
Startrek=troep Eén van de irriterendste serie's ooit op de Nederlandse tv vertoont. [Dit bericht is gewijzigd door Sjaan op 16-12-2001 21:53] Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
quote: ik vind die nieuwe (das voor alle andere startreks toch?) echt wel zuigen.. :| |
|
Dit is de ENTERPRISE uit de nieuwe serie : Heads I win, tails you lose |
|
quote:VET! Maareh, NX-01? Experimenteel scheepje? Wat is de capaciteit? Ziet er een stuk meer uit als gevechtsschip dan de voorgaande Enterprises... |
|
Ik herinner me de 101 rules of true black metal opeens . "It's ok to enjoy Star Trek. Hey, wait a minute, scratch that one, see rule number 1" "Rule 1: Don't be Gay" |
|
Oh shit ja da's waar. Ik mag van Satan geen Star Trek kijken. |
|
aarrrhggg ik haat startrek enzo. als ik zo'n programma moet zien denk ik maar weer please beep me up scotty Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Die nieuwe ziet er vet uit ja. Hij zal wel met heel wat vulcanische subsidie gebouwd zijn :D Maareh, startrek is tof, en als je het niet tof vindt, dan snap ik dat ook heel goed. Dit slaat nergens op. |
|
Star trek heerts ! ! ! ! ! ! ! Alles van startrek is cool en ik kijk er met met veel plezier naar. TRASH |
|
Vandaag Startrek First Contact maar weer eens gekeken. De film blijft goed |
|
quote: Alleen jammer, dat JLP, inplaats van tact volle diplomaat is verbouwd tot Rambo pur-sang. |
|
quote: met de Borg valt niet te onderhandelen. Dan moet je wel agressief zijn. vergeet ook niet naar voyager te kijken "trekkies". |
|
quote: Hmmm in "Scorpion Part II" van VOY zien we toch echt hoe er met de Borg wordt onderhandelt, maarja de Borg zijn in VOY ook dermate afgezwakt in vergelijking met TNG. |
|
Ik vind de nieuwe enterprise serie nogal ruk eigenlijk. Veel amerikaanser dan de andere series. |
|
quote: Is ENT al op tv dan? (sorry maar ik kijk bijna geen tv...) of is ie als op VHS te koop (of dvd). |
|
Ik vind dit wel een topic voor jou Muilkorfje! |
|
quote: NIET KIJKEN... ik heb met Rajackar en nog wat vieze mannetjes de pilot gekeken en om de zoveel tijd barstten wij in minachtend gehuil & gekrijs uit... wat een KUTzooi was dat. Amerikaans-propagandistische TROEP. |
|
En ze lopen voor op Kirk. Qua schip... |
|
quote:Maar waarschijnlijk niet qua special effects. Hmm, Startrek heeft voro mij practische al zijn charme verloen. |
|
quote: HeHe!! Ik bedoel de apparaten in het schip zelf. Spock had gewoon een schoenendoos met een kleine tl erin. Scott Bakkesulu is gewoon niet geschikt. Schaam me dood voor die gesprekken die hij voert als ie voor het eerst 1 ras tegenkomt. Heb mijn tattoo (logo van de klingons) laten zetten toen Leonard Nimoy stierf. r.i.p. |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |