|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
Star Trek is dood. Alleen de films (met TNG cast) brengen voortaan nog wat star trek. |
|
ach, af en toe voyager is ook wel leuk maar zo cool als TNG gaat het niet meer worden. |
|
Voyager is cool, maar dat is inmiddels ook al afgelopen. |
|
jammer maar het is niet anders |
|
Afwachten op Star Trek:Nemesis dan maar . |
|
quote: Inderdaad,maar is er ook een startrek gerelateerde reden om hem te "fucken" ?? hoeft trouwens niet, elke reden is plausibel om bryan adams te (bruce springsteen trouwens ook) |
|
We laten Bryan Adams door midden door twee rijen klingons lopen, en die Klingon steken en steken hem dan naar neer met messen. Hmm hoe heet die Klingon ritueel? |
|
quote: Haha Bryan Adams heeft de 'themesong' van Star Trek: Enterprise gemaakt. |
|
quote: Dat meen je niet!!!! Hebben ze hun lesje nog niet geleerd met de Robin Hood film (wat de grootste slijmballade allertijden heeft opgeleverd?) |
|
quote:Ja, dat viel mij ook op. Heb net de pilot gezien. Is wel leuk trouwens. Niet echt suuuuper, en pre-Kirk Klingon's met kreukels? Ik snap er niets meer van. De serie ziet er wel mooi uit, en hij was best wel spannend. Grappige karakters. Niet allemaal natuurlijk. Die dokter is een soort kruizing tussen Neelix en The Doctor. Hmm, verder... sja ik zou meer afleveringen moeten zien. |
|
Bryan Adams heeft die Enterprise song helemaal niet geschreven ! Het origineel is van Rod Stewart, en het wordt ingezongen door een Britse opera zanger ( die voor de gelegenheid "gewoon" zingt ) ! [Dit bericht is gewijzigd door Visigoth op 17-04-2002 0:31] |
|
quote: dat die klingons toendertijd geen kreukels ( ) hadden, kwam alleen maar omdat dat toen niet zo goed mogelijk was |
|
Startrekking across the universe. Only going forward, 'cause we can't find reverse! Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
eh.. ja |
|
baal wel een beetje dat er nu weer een pauze is bij de nieuwe enterprise serie. net deel 20 beken. |
|
wat ken je dat niet? Go stand in the corner! Downloaden die hap... 'The Firm - Startrekking.mp3' Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
mijn meelbox staat open voor hints waar ik die aflevering vandaan kan halen |
|
bij direct connect hebben ze 2 aparte startrek hubs Direct Connect [Dit bericht is gewijzigd door linknl op 17-04-2002 1:14] |
|
ok, ik snap de ballen van dat progje.. |
|
Even een vraag: Wanneer komen er meer video's van Enterprise uit? Ik heb in den winkel alleen 1.1 maar gezien en gekoopt. Is er een bepaalde frequentie waarop die dingen uit komen? Of komt het in ons kikkerlandje binnenkort op TV? |
|
quote: De pauze is volgende week woensdag alweer afgelopen, dan gaan ze verder met de laatste 6 van seizoen 1. Heads I win, tails you lose |
|
I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Bah, Deep Space Nine vond ik echt slecht! Wat een makke sentimentele soapserie! TNG blijft het beste imho, en daarna Voyager.. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote:Ben ik het absoluut niet mee eens. De eerste twee seizoenen waren inderdaad behoorlijk slap, en de 'nuttige' afleveringen uit die seizoenen hadden ze makkelijk wat meer opeen kunnen proppen om er iets moeilijks van te maken, maar verder is die serie geweldig! Een goeie rode draad met allerlei plots die regelmatig terugkomen (de kracht van bijvoorbeeld ook een serie als Babylon 5) en een heerlijk doom-scenario. quote:Volgens mij heb ik 't al eens gepost.. maar nogmaals: 1. TOS 2. DS9 3. TNG 4. ENT 5. VOY I'm not being rude. You're just insignificant. |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |