|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Nou ja, ik vind het best, maar veel mensen hebben de serie dan allang gezien |
|
ja idd ik zit ook al op deel 20 |
|
Hoe zou een Heavy-metal of een Black metal borg er uit zien ???? BORG-METAL !!!! Wiegen Meister ! |
|
Borg-metal??? Klingon-Metal!! |
|
klingon metal lijkt me vetter |
|
Bij die gasten zou ik toch niet in de moshpit gaan staan... Maar hun Metal-vrouwen... |
|
tja, moshen met klingon? liever niet |
|
quote: Idd, Klingons zijn eigenlijk gewoon Vikingen. De Borg maken ambient à la latere Autechre |
|
quote: Zijn Klingons niet gewoon idioten??? Iedere kultuur die zo overdreven aan "eer"doet en tegelijkertijd zo geweldadig is houdt het niet lang vol volgens mij. |
|
Het is science-fiction man! Geen realisme, maar coolheid! Klingons |
|
Bij nader inzien idd, een Klingon-Metal groep zou VET BRUUT klinken Wiegen Meister ! |
|
quote: ja, dat begrijp ik ook wel maar de gemiddelde klingon wordt super eendimensionaal afgebeeld en dus erg saai. wat wel interresant was hoe worf met alexander omging (vooral in DS9) eigelijk geldt dit wel een beetje voor alle rassen in het startrek universum en dat vind ik ook een beetje het nadeel van de serie. er zullen toch ook wel laffe klingons zijn en komische vulcans en vrijgevige ferengi?? |
|
quote: Inderdaad: laf en gewelddadig duurt het langst. (Kijk maar naar Amerika) |
|
Klingon opera! Klingons hebben inderdaad iets weg van vikingen, maar toch doen ze me meer denken aan samurai's. Vandaag eerste twee afleveringen van Enterprise gekeken. Mwa het is anders maar toch wel goed . Logo van de nieuwe film [Dit bericht is gewijzigd door Witchking op 13-04-2002 16:54] |
|
quote: Ik vond enterprise eigenlijk geen bal aan. Ik had na de dubbele pilot eigenlijk geen zin meer. |
|
Ik miste ook de star trek sfeer |
|
Ik vond het meer een standaard amerikaanse serie en idd de startrek sfeer was ver te zoeken |
|
Precies. Maar het was wel aardig. Ik denk niet dat ik nu nog de behoefte heb om andere afleveringen te kijken. |
|
Ze hadden beter met TNG verder kunnen gaan. Dat vind ik dus echt de meest heerschende Startrek serie. Maar gelukkig zendt de BBC het weer uit |
|
quote:Waar hejje die gezien dan? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Downloaden |
|
quote: Yeah, en FUCK BRYAN ADAMS!!!! Zo |
|
quote: Damn, echt walgelijk!! waar zijn de star trek intro's gebleven!! Kill Bryan!! |
|
Ik heb startrek nooit leuk gevonden Maar starwars wel, om in de bios te zien ik hoef hem niet te huren Godverdommen.. |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |