IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : New Wave of British Heavy Metal Vorige pagina | Volgende pagina
Sar'Goth the Warlock
Usericon van Sar'Goth the Warlock
Posted 23-03-2004 18:44 by Sar'Goth the Warlock Wijzig reactieProfiel van Sar'Goth the WarlockQuote dit bericht

dacht je nou echt dat daar geen topic over was ha!

http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=306546

enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 23-03-2004 19:10 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

Nou ja een topic meer of minder over goede muziek is niet zo'n ramp er zijn hier ook 100.000 black metal topics....

DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 23-03-2004 20:03 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

quote:
Op 23 maart 2004 15:37 schreef enforcer het volgende:
RAVEN is errug vet heb ze driee weken geledne nog live gezien en ze zijn nog altijd een supervette live band!

Ik moet zeggen dat RAVEN vooral live echt goed tot zijn recht komt!

maar platen als "Rock until you drop", "live at the inferno", "one for all" en "wiped out" zijn echte klassiekers!
live gezien wat cool !...

I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down

Griffin
Usericon van Griffin
Posted 23-03-2004 22:12 by Griffin Wijzig reactieProfiel van GriffinQuote dit bericht

quote:
Op 23 maart 2004 18:03 schreef Pazuzu het volgende:
Willen Griffin en Testement met hun handen uit mijn platenkast blijven?

1. Retorische vraag; nee!
2. Ik bezit er zelf ook een paar
3. Ik wil de jouwe..

quote:
Op 23 maart 2004 18:44 schreef Sar'Goth the Warlock het volgende:
dacht je nou echt dat daar geen topic over was ha!

http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=306546
ach, tegenover de andere troep mogen er wat mijn part nog wel wat NWoBHM-topics bij

[Dit bericht is gewijzigd door Griffin op 23-03-2004 22:13]

Phantom Lord
Blaat
Usericon van Phantom Lord
Posted 23-03-2004 23:00 by Phantom Lord Wijzig reactieProfiel van Phantom LordQuote dit bericht

quote:
Op 23 maart 2004 22:12 schreef Griffin het volgende:
ach, tegenover de andere troep mogen er wat mijn part nog wel wat NWoBHM-topics bij
Mee eens

Maar ik had ook al gezegd; WAT MIJ BETREFT, dus niet zeiken warlock!

FREEZE

Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 23-03-2004 23:00 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

Yes! NWOBHM!

-Holland
-Tygers of Pan Tang
-Def Leppard
-en de eerder genoemde bands!

HEERSCH

@PL: Niet zeiken op Sar'Goth, Sar'Goth heerscht

[Dit bericht is gewijzigd door Elfensteen op 23-03-2004 23:00]

Phantom Lord
Blaat
Usericon van Phantom Lord
Posted 23-03-2004 23:06 by Phantom Lord Wijzig reactieProfiel van Phantom LordQuote dit bericht

Elf; Hij zeek op mij, verder is hij zeker wel okee NWOBHM heerscht gewoon *punt*

FREEZE

testement
FRIET!!
Usericon van testement
Posted 23-03-2004 23:15 by testement Wijzig reactieProfiel van testementQuote dit bericht

Holland is gaaf ja, laatst nog even geluisterd, alhowel ik het "vervolg" HAMMER gaver vind klinken allemaal!

zzz

Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 23-03-2004 23:25 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Pfoe echt geen zin om weer lijstjes neer te kalken, de beste platen uit de nwobhm geschiedenis;

Cloven Hoof - Cloven Hoof
Witchfynde - Cloack and Dagger
Blade Runner - Hunted
Samurai - Sacred Blade
Tokyo Blade - Tokyo Blade

Maar dé plaat blijft Angel Witch - Angel Witch

Ik, Wil Schuurman

enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 24-03-2004 7:57 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

You're an angel witch....you're an angel witch HAHAHHA gaaf ja...

Griffin
Usericon van Griffin
Posted 24-03-2004 10:15 by Griffin Wijzig reactieProfiel van GriffinQuote dit bericht

inderdaad
Cloven Hoof & Blitzkrieg op Keep it True is bijvoorbaat cult

testement
FRIET!!
Usericon van testement
Posted 24-03-2004 10:43 by testement Wijzig reactieProfiel van testementQuote dit bericht

en SATAN op wacken!!

zzz

Griffin
Usericon van Griffin
Posted 24-03-2004 10:47 by Griffin Wijzig reactieProfiel van GriffinQuote dit bericht

Dat wordt echt geweldig!
Daar leef ik nu al naar toe

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 24-03-2004 14:15 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 23 maart 2004 16:19 schreef testement het volgende:
one for all is inderdaad een supergave plaat!
pariah vind ik idd ook meer richting de speed gaan btw..
VORTEX is geweldig ja heavy metal is king! ha! maar geen NWOBHM..
zo noemt Orion het zelf

Griffin
Usericon van Griffin
Posted 24-03-2004 14:32 by Griffin Wijzig reactieProfiel van GriffinQuote dit bericht

british heavy metal.. Vortex is niet british zover ik weet.

Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 24-03-2004 16:25 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Nou, vooral de oude Vortex heeft natuurlijk behoorlijk wat nwobhm invloeden maar het blijft een Nederlandse band.

Ik, Wil Schuurman

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 24-03-2004 16:44 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

The Darkness

Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 24-03-2004 18:26 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 24 maart 2004 16:25 schreef Snagger het volgende:
Nou, vooral de oude Vortex heeft natuurlijk behoorlijk wat nwobhm invloeden maar het blijft een Nederlandse band.

dus om die muziek te spelen moet je ook uit engeland komen? Die stroming is daar begonnen, maar dat je het alleen kunt spelen als je daar op de wereld gepoept wordt is een beetje onzin imho.

Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 24-03-2004 18:30 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

quote:
Op 24 maart 2004 18:26 schreef ghoulliette het volgende:
dus om die muziek te spelen moet je ook uit engeland komen? Die stroming is daar begonnen, maar dat je het alleen kunt spelen als je daar op de wereld gepoept wordt is een beetje onzin imho.

Zucht zucht zucht.

New wave of British heavy metal staat voor, juist ja, de nieuwe GOLF van Britse heavy metal! We spreken van de Britse heavy metal scene jaren '80 tot '84; die bands maakten deel uit van de nwobhm scene omdat ze een nieuwe muziekstijl vertegenwoordigden!

Een band die niet in die scene zat kan prima nwobhm klinken (of gewoon een ordinaire kopie, maar dat is Vortex absoluut niet) maar het is per definitie GEEN nwobhm band!

Ik, Wil Schuurman

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 24-03-2004 18:31 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

noem je het dan gewoon "Heavy Metal" Of neowave of Dutch Heavy Metal

Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 24-03-2004 18:32 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Old wave eerder, Vortex stamt uit '79 als ik het goed heb, was daarmee één van de eerste Nederlandse metal bands.

Ik, Wil Schuurman

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 24-03-2004 18:33 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 23 maart 2004 15:31 schreef ghoulliette het volgende:
VORTEX
bestaan dit jaar 25 jaren.

goed gerekend

Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 24-03-2004 18:35 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Elfensteen heeft gisteren trouwens een heus Vortex topic aangemaakt. Staat al weer meteen op 5 pagina's verder helaas..

Ik, Wil Schuurman

Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 24-03-2004 18:35 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Welke mongool zit hier trouwens te kloten met één of ander wachtwoord ding van metal legion? Ik word er strontziek van!!

Ik, Wil Schuurman

testement
FRIET!!
Usericon van testement
Posted 24-03-2004 18:57 by testement Wijzig reactieProfiel van testementQuote dit bericht

zozo snagger beetje rustig aan he hahaha!

over NWOBHM gesproken, 2 april staan de tygers of pan tang in nijmegen!

zzz

Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com