|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: oke dat is dan afgesproken nu nog een drummer een bassist en een zanger .. |
|
Ik denk dat Snagger wel interesse heeft in de vocalen en ik weet zeker dat sargoth eenp prima drummer is! en bier doet de rest |
|
Oke dan .. |
|
haha ik doe ook wel mee in dat geval zzz |
|
quote: Hahaha, wat een idee. Naast de vocalen doe ik ook wel de drankorgel. Ik, Wil Schuurman |
|
natuurlijk een drankorgel is een onmisbaar attribuut voor echte NWoDHM |
|
oei ik op drums http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
heb je abbaddon wel eens gehoord? volgens mij heersch jij die er zo uit! |
|
Hansaddon op drums, hehe. EngelHeks, is dat geen naam voor de band, hehe? Ik, Wil Schuurman |
|
HAHHAHAHA ja da's een goede of RAAF, of VERGIF, of wta dacht je van IJZEREN MAAGD |
|
net een LP van More gekocht... echte NWOBHM !! zeer de moeite waard... en Gamma ... ook erg goed met gitarist Montrose... I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
Ijzeren Maagd.. Maarre, Tyson Dog is erg gaaf. En Diamond Head op Wacken had ik achteraf liever gemeden. Als ik denk aan Diamond Head denk ik aan Lightning to the Netions, The Prince, Am I Evil, Sucking My Love, Good Lovin' Gone Bad, Feels Good zoals Diamond Head dat doet.. daar stond ik dan in een tropische hitte te kijken naar een of andere vervanger in de vorm van een Andre-Hazes-zoutzak die de teksten van papier aflas en bij de uithalen vals zong.. Ik hecht me dan liever aan de Diamond Head van vroeger! |
|
dat bedoel ik, mijns inziens was dat optreden echt een gigantische aanfluiting de zang was echt niet te vereteren, dan moet je wel een hele roze bril op hebben! |
|
Hahaha, dat was echt legendarisch.. Die zanger kondigde een verkeerd nummer aan, liep te ouwehoeren terwijl de band al begon te spelen en het mooiste: "GOOD EVENING WACKEN!!!" Terwijl de ochtend amper voorbij was.. Kutoptreden ja. Dan hoorde ik liever jonge bands als Twisted Tower Dire of de thrashers van Assassin die wel een gave reunie hadden. Ik, Wil Schuurman |
|
precies soms moet je niet denken dat je het niveau nog hoog kunt houden, al helemaal niet dat niveau van Diamond Head. |
|
Twisted Sister vond ik het laatste jaar ook geniaal...lekker mee schreeuwen. vond ze eigenlijk vetter dan Slayer en dat had ik niet verwacht, daar ging niet echt veel van uit! Assassin was super ja echt lache was dat zeg, ik zie me nog gaan met mijn dronken harses en met chris HAHAH die was binnen 5 minuten zijn linkerschoen en zijn horloge kwijt in de pit god wat waren wij dronken! |
|
Hahaha, geweldig, ik ben ook bepaalde dingen kwijt geraakt, en die zal ik maar niet noemen hahaha... Twisted Sister was ook geweldig, alleen ik kon helaas nauwelijks meer op mn benen staan. Slayer was echt kut ja!! Dit jaar is de line up wel gaver trouwens; SATAN!! Ik, Wil Schuurman |
|
quote: Twisted sister.... die hadden altijd hele zwakke (van die meezingers)en hele sterke nummers (meer heavy nummers). ik zou ze toch wel een keer live willen zien als ze dan maar vooral materiaal van "Under the blade" spelen. "What you dont know" |
|
THE KIDS ARE BACK!! Dat vind ik toch wel zo'n gaaf nummer, of Live to Ride, I wanna Rock, We're not gonna take it, what you dont know etc. Ik wou dat ik het nog een keer kon zien op wacken. Ik, Wil Schuurman |
|
ja Under The Blade en Destroyer zijn hele vette en tevens mij favo TS nummers! ik vond de line up eigenlijk best Ok afgelopen jaar, dit jaar spreekt het mij minder aan, zoveel bands die al honderd keer op wacken hebben gespeeld, ik ga dan ook niet.. Volgend jaar weer! SATAN is wel tof ja maar alleen dat is niet genoeg voor mij! |
|
quote: "Were not gonna take it" vind ik te meezingerig alhoewel het wel lekker in het gehoor ligt en de clip absoluut briljant was. "I wanna rock" vind ik wel een superstamper. maar nummers zoals "The leader of the pack" vond ik superslecht. neen, dan hoor ik liever "Destroyer" ofzo, wat voor die tijd echt superheavy was.. |
|
ja maar "Leader of the pack" was ook van die slechte CD en bovendien een cover...weinig aan iig! DESTROYER HAHAH KIKKE!!!!!! You can't stop Rock 'n Roll is ook vet en "live to ride", "stay hungry" ach ze hebben veel vette nummers gemaakt op die eerste 3-4 LP's! |
|
Live to Ride is geweldig Riiiide to liiiive liiiive to riiiidee De sfeer bij TS was in ieder geval geweldig |
|
quote: je moet die club daze sessions maar eens proberen. daar staat wat ouder materiaal van TS op dacht ik .misschien vind je die ook wel aardig. ik ken alleen de eerste en die is qua songs niet zo sterk. [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 05-04-2004 15:09] |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |