|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Gewoon doen! Subtiel kamerolifantje |
|
"zonder piercing hoor ik er echt niet meer bij!" "het groeit wel weer dicht" ofzo zo kan ie wel weer |
|
Subtiel kamerolifantje |
|
gewoon zeggen: anders neem ik een tattoo I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
piercings zijn stom.. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
Zoveel manieren. Gijzel je schoolklas tot je toestemming krijgt, folter je ouders, kogelbrieven, dreigementen in een met poeder gevulde envelop etc. etc. etc. Wees creatief net als anderen! [Dit bericht is gewijzigd door Y Draig Goch op 23-03-2004 21:32] We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote:weln voor een tattoo of een piercing heb je zowieso toestemming nodig vanje ouders denkik, een een pericing kun je nog wegnemen. een tattoo niet, stel dat ik er later spijt van krijg. Ik klink dan misschien een beetje pussy, ik wil gewoon niet op zo'n jonge leeftijd al tattoo's beginnen zetten. "kakkn doe zèèr" |
|
No dudes! Seriously! quote: Subtiel kamerolifantje |
|
Als je ouders er tegen op zijn zal ik er gewoon mee wachten. Respecteer de regels, aangezien je wel onder 1 dak woont met die mensen. Niet dat ik er zelf zo over dacht toen ik 14 was, maar goed. |
|
Op je 14e kun je nog niet nadenken. Dus je ouders hebben gelijk. "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
Toen ik 14 was maakte ik mij druk om een Commodore 64 te krijgen... |
|
quote: Het is ook een dreigement *zucht* I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote:goedmbezig! respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
Of wees meteen een echte vent en laat je tong 'splitten'! We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote:wannabe mod Steeun LeefbaarZM Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
zowiezo toen ik 14 was wou ik zoveel waarvan ik nu blij ben dat het niet op/door m'n lichaam zit. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
nee, ik denk dat ik het hou bij een piercing. Als dat toch zal mogen, hoop ik. "kakkn doe zèèr" |
|
We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote: Haha! Erg herkenbaar, hoewel ik toen waarschijnlijk een jaar of 10 was. Ik denk met meewoed terug aan de dag toen ik een diskdrive kreeg voor mijn verjaardag. |
|
Wacht maar tot je eeen eigen wil krijgt en een greintje verstand. als je het dan nog wil doen; leef je uit! respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
quote: |
|
Ehm... laat maar. Snap er niks van. Sorry voor de vage dubbele respons met steeds een weemoedige spelfout. |
|
quote: Oh, ik dacht net als de zanger van Cradle of Filth. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote: Je ouders hebben gelijk. Het ziet er niet uit. edit: en als de reden voor je is dat er een of andere zanger een heeft....moet je het ZEKER NIET doen. [Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 23-03-2004 23:33] KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Correctie, jij vindt het er niet uitzien! quote: Waar. ..."Hate can only create more hate"... |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |