IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Overtuigen Vorige pagina | Volgende pagina
Manifest
Jus ad bellum, inshallah!
Usericon van Manifest
Posted 23-03-2004 23:35 by Manifest Wijzig reactieProfiel van ManifestQuote dit bericht

Ik ga even een kerk in de fik zetten, want de oude black metalbands hebben dit ook gedaan!
Ma ik ga even een kerk in de fik zetten, ik zie je na het eten.


F*ck hippies


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 23-03-2004 23:35 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Als je het echt wil moet je het gewoon doen.

Verder kan ik melden dat als mijn kind zoiets zou willen op z'n veertiende, er helemaal niets van in kwam. En als hij het toch zou doen, ik hem waarschijnlijk in het ziekenhuis zou laten opnemen en het ding gedwongen zou laten verwijderen. Het is dus maar de vraag wie er het verste durft te gaan, hehehe....


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 23-03-2004 23:37 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

INderdaad. Je ouders betalen voor je, zijn verantwoordelijk voor je, zorgen ervoor dat je nu zit te internetten, zorgen er voor dat je naar school gaat...dan mogen ze ook wat van je terug verwachten.

De meeste 14 jarige, mezelf incluis, v(o)inden dat ze uberzelfstandig beslissingen kunnen nemen en dat zij alles doorhebben. NIET DUS.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 23-03-2004 23:59 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 23 maart 2004 21:21 schreef sepulmaster het volgende:
Ik ben 14 en ik vind maar geen manier om mijn ouders te overtuigen om een piercing te mogen laten zetten, vooraan in het midden van men lip (een ring er rond, zoals dezanger van Destruction).
Weten jullie geenmanier om mijn ouders te overtuigen?

(misschien is hier al eerder een topic over gestart, maar met de zoekfunctie heb ik niks speciaals gevonden)


Ik zou als ik jou was effe nog een paar jaartjes wachten met zulke ingrepen.



Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 24-03-2004 0:03 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 23 maart 2004 23:37 schreef Chelman het volgende:
INderdaad. Je ouders betalen voor je, zijn verantwoordelijk voor je, zorgen ervoor dat je nu zit te internetten, zorgen er voor dat je naar school gaat...dan mogen ze ook wat van je terug verwachten.

De meeste 14 jarige, mezelf incluis, v(o)inden dat ze uberzelfstandig beslissingen kunnen nemen en dat zij alles doorhebben. NIET DUS.

idd


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 24-03-2004 0:09 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

quote:
Op 23 maart 2004 23:37 schreef Chelman het volgende:
...
De meeste 14 jarige, mezelf incluis, v(o)inden dat ze uberzelfstandig beslissingen kunnen nemen en dat zij alles doorhebben. NIET DUS.


hehe, en als je 18 bent denk je ook te weten hoe de wereld in elkaar zit om dan op je 20e te beseffen dat je toen eigenlijk nog ook heel weinig wist, gelukkig weet ik nu op mijn 23e hoe alles werkt.



Snaack
Usericon van Snaack
Posted 24-03-2004 0:24 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Als het nu niet mag van de ouders kan "Sepulmaster" ook zelf aan de slag met de oude vertrouwde potnagel en ponstang.

Het is heel makkelijk: om te beginnen een paar goedkope biertjes, een fles goedkope wijn en een jointje of 3 naar binnen werken. Als je dan al een beetje duizelig begint te worden doe je het goed!

Vervolgens het koele metaal op je dunne onbehaarde lipje zetten, aan een paar andere stonede vriendjes vragen of ze hard in de tang willen knijpen en met een beetje wringen zal de nagel je weke vlees langzaam maar zeker doorboren. Het gaat beter als je terwijl je dit aan het doen bent Marilon Manson draait.

Dit geeft het mooiste resultaat, maar je kan natuurlijk ook gewoon een spijker door je lip slaan of er een schroef in draaien.

Verminken is cool!

Succes!




*kuch*

[Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 24-03-2004 0:25]


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 24-03-2004 0:29 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

Snaack zit altijd vol met goede ideeen!



Snaack
Usericon van Snaack
Posted 24-03-2004 0:31 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 24 maart 2004 0:29 schreef Azagthoth het volgende:
Snaack zit altijd vol met goede ideeen!


Das levenservaring die ik deel jongeman!

Hoe denk je dat ik zelf aan mijn eerste bloedvergiftigi... euhm piercings gekomen ben?


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 24-03-2004 0:31 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 24 maart 2004 0:29 schreef Azagthoth het volgende:
Snaack zit altijd vol met goede ideeen!

idd


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 24-03-2004 0:32 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 24 maart 2004 0:24 schreef Snaack het volgende:
Als het nu niet mag van de ouders kan "Sepulmaster" ook zelf aan de slag met de oude vertrouwde potnagel en ponstang.

Het is heel makkelijk: om te beginnen een paar goedkope biertjes, een fles goedkope wijn en een jointje of 3 naar binnen werken. Als je dan al een beetje duizelig begint te worden doe je het goed!

Vervolgens het koele metaal op je dunne onbehaarde lipje zetten, aan een paar andere stonede vriendjes vragen of ze hard in de tang willen knijpen en met een beetje wringen zal de nagel je weke vlees langzaam maar zeker doorboren. Het gaat beter als je terwijl je dit aan het doen bent Marilon Manson draait.

Dit geeft het mooiste resultaat, maar je kan natuurlijk ook gewoon een spijker door je lip slaan of er een schroef in draaien.

Verminken is cool!

Succes!




*kuch*


Ik moet nu ineens denken aan een gast die bij mij op school zat die veiligheidsspelden en zo door zijn voorhoofd heen jaste...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Babylon
De enige echte
Usericon van Babylon
Posted 24-03-2004 0:34 by Babylon Wijzig reactieProfiel van BabylonQuote dit bericht

quote:
Op 24 maart 2004 0:32 schreef altx het volgende:
Ik moet nu ineens denken aan een gast die bij mij op school zat die veiligheidsspelden en zo door zijn voorhoofd heen jaste...


LOL

Ik 'durf' die krengen nieteens door mijn vel van m'n vingers heen te doen


zo kan ie wel weer


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 24-03-2004 6:43 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

Wow, is dit een puber-helpdesk ofzo? Waarom echt per sé zo'n ijzer door je lijf op je 14?



I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


campske666
Usericon van campske666
Posted 24-03-2004 8:36 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 24 maart 2004 0:09 schreef Azagthoth het volgende:
hehe, en als je 18 bent denk je ook te weten hoe de wereld in elkaar zit om dan op je 20e te beseffen dat je toen eigenlijk nog ook heel weinig wist, gelukkig weet ik nu op mijn 23e hoe alles werkt.


Daar kom je op je 24ste nog wel achter. Belieeeeeeeeeve me.

@topicstarter: als je het echt wil: gewoon doen, niet op je kop laten zitten. Maar als ik jou was, zou ik het niet doen, want het is gewoon lelijk, en goedkoop.


sepulmaster
Usericon van sepulmaster
Posted 24-03-2004 14:42 by sepulmaster Wijzig reactieProfiel van sepulmasterQuote dit berichthttp://users.pandora.be/chiro_mariakerke

quote:
Op 23 maart 2004 23:33 schreef Chelman het volgende:
edit: en als de reden voor je is dat er een of andere zanger een heeft....moet je het ZEKER NIET doen.
DAtis het niet, het was om een duidelijk voorbeeld te geven.

En idd, kzal nog enkele jaartjes ermee wachten, alvast bedoankt voor de raad


"kakkn doe zèèr"


windkracht10
Iced Nerd
Usericon van windkracht10
Posted 24-03-2004 17:01 by windkracht10 Wijzig reactieProfiel van windkracht10Quote dit bericht

Begin met een piercing door je teelballen. Daar merken ze toch nooit wat van.


mvg wk10


Brujeria
spreek uit: Bruheria
Usericon van Brujeria
Posted 24-03-2004 17:12 by Brujeria Wijzig reactieProfiel van BrujeriaQuote dit bericht

quote:
Op 24 maart 2004 14:42 schreef sepulmaster het volgende:
DAtis het niet, het was om een duidelijk voorbeeld te geven.

En idd, kzal nog enkele jaartjes ermee wachten, alvast bedoankt voor de raad
Jij bent godverdomme ook snel om te lullen. Als je echt iets wilt ga je er gewoon voor lijkt me. Scheit aan alles ende iedereen


respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft...


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 24-03-2004 17:13 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 24 maart 2004 17:12 schreef Brujeria het volgende:
Jij bent godverdomme ook snel om te lullen. Als je echt iets wilt ga je er gewoon voor lijkt me. Scheit aan alles ende iedereen
We mochten hier van mevrouw niet meer in posten


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Brujeria
spreek uit: Bruheria
Usericon van Brujeria
Posted 24-03-2004 17:13 by Brujeria Wijzig reactieProfiel van BrujeriaQuote dit bericht

quote:
Op 24 maart 2004 17:13 schreef kwelgeest het volgende:
We mochten hier van mevrouw niet meer in posten
Welke mevrouw?

edit:

@ Tepelmaster: Gewoon doen gotver! je bent toch geen gehoorzaam mietje?!?!



[Dit bericht is gewijzigd door Brujeria op 24-03-2004 17:15]


respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft...


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 24-03-2004 17:14 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 23 maart 2004 21:32 schreef stigma het volgende:
No dudes! Seriously!




Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Brujeria
spreek uit: Bruheria
Usericon van Brujeria
Posted 24-03-2004 17:16 by Brujeria Wijzig reactieProfiel van BrujeriaQuote dit bericht

quote:
Op 24 maart 2004 17:14 schreef kwelgeest het volgende:

Boejend!


respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft...


windkracht10
Iced Nerd
Usericon van windkracht10
Posted 24-03-2004 17:17 by windkracht10 Wijzig reactieProfiel van windkracht10Quote dit bericht

quote:
Op 24 maart 2004 0:32 schreef altx het volgende:
Ik moet nu ineens denken aan een gast die bij mij op school zat die veiligheidsspelden en zo door zijn voorhoofd heen jaste...


Bij mij in de klas zat er eene die PUNX bij zichzelf had getatoeërd.


mvg wk10


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 24-03-2004 17:18 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 24 maart 2004 17:16 schreef Brujeria het volgende:
Boejend!
maar dan krijg ik weer straf





ps: stuur es een foto van je zusje met nog ongeverfd haar; krijg je zaterda wat extra bier van me


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Brujeria
spreek uit: Bruheria
Usericon van Brujeria
Posted 24-03-2004 17:19 by Brujeria Wijzig reactieProfiel van BrujeriaQuote dit bericht

quote:
Op 24 maart 2004 17:17 schreef windkracht10 het volgende:
Bij mij in de klas zat er eene die PUNX bij zichzelf had getatoeërd.
Waar?


respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft...


Brujeria
spreek uit: Bruheria
Usericon van Brujeria
Posted 24-03-2004 17:20 by Brujeria Wijzig reactieProfiel van BrujeriaQuote dit bericht

Heb geen footz van mijn gezuster. maar ik wil wel extra bier!


respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft...


Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen