![]() |
||||||
![]() |
||||||
|
||||||
| Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
| Auteur: |
|
|||
|
Is het niet de bedoeling om een balans te vinden tussen lampjes, ornamenten en lege plekjes? |
|||||||||
|
Vraag me af of hij ooit z'n piercing heeft laten zetten. |
|||||||||
|
Kennelijk vond ik mijzelf 17 jaar geleden ook al erg grappig. |
|||||||||
|
Waar zit precies de grap in die ouwe post van je? |
|||||||||
|
Dat zei ik zelf ook al, gefaalde nageboorte van Gargamel die je der bent. |
|||||||||
|
quote:Zo werkt het niet, Maarten. |
|||||||||
|
quote:Slikt jouw vriendin, als vegan zijnde, sperma? |
|||||||||
|
quote: Ik zou zeggen, vraag dat lekker zelf aan je moeder. |
|||||||||
|
Dan is het antwoord duidelijk. |
|||||||||
|
Je moeder durft dat toe te geven hein? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|||||||||
|
quote: Slik jij het zaad van je vader? |
|||||||||
|
ik snap dat doorslikken nooit zo |
|||||||||
|
Hij heeft het enkel over slikken. Maar het ruimt zo lekker op. Dat is de aantrekkingskracht. |
|||||||||
|
quote: Wil je nu overtuigd worden? "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|||||||||
|
Hij spuugt z'n eten weer uit na het kauwen. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|||||||||
|
Maar dan komt je eten nooit regelmatig in je bloed! "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|||||||||
|
Het verklaart eea. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|||||||||
|
Aaah, boulimijajaja. [Dit bericht is gewijzigd door F.Jacobse op 07-07-2021 21:37] "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|||||||||
| Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
| Index / Algemeen |