|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
En de dag ernaa kom ik naar bladel. Mooi zo. |
|
yo wietze 5 euro is dat niet wat weinig? hoeveel man meoten er komen om het eruit te halen? volle bak? Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
5 euro hebben we aangehouden omdat we er geen winst op hoeven te maken ofzo. Alle bands spelen ook zonder winst te maken! |
|
Hulde daarvoor, lage entree prijzen zijn hier ook altijd mijn uitgangspunt geweest. Helaas moeten we de laatste tijd iets hoger gaan zitten omdat we er anders qau kosten niet meer uitkomen. 5 euro is zeker niet te duur! |
|
heersend festival, alleen jammer dat Fluisterwoud NIET kan komen spelen............... volgende keer beter.. maargoed, alsnog een vetter line-up! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Vervanging zijn we druk mee bezig, binnenkort hier nieuws over. Waarschijnlijk een duitse band! |
|
DNS zeker? Je moeder. |
|
ik wil hier heen Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Jammer dat Fluisterwoud niet komt, zat er serieus over na te denken om te komen... als DNS komt ga ik waarschijnlijk wel omdat ik hun optreden in Panningen niet kan zien deze week. Het klote is dat ik om 22.30 alweer de laatste trein naar Zwolle moet halen, heb geen idee of ik dan veel zou missen? |
|
mwa, scheelt dat zwolle lekker dichtbij is he ik ga er wel heen denk ik, lugubre en perditor zijn zowiezo al het komen waard, hun nieuwe schijven heersen de frikandel van mn bord!!! [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 25-03-2004 17:16] Je moeder. |
|
Die nieuwste Zarathustra is voor mij nog net op het nippertje de beste plaat van 2003 geworden. |
|
Ik weet het, de rest van de bands mag er ook zijn!! Even kijken of ik vervoer kan regelen, en hoop dat ik nog wat centen overheb... |
|
wij gaan vanuit zwolle waarschijnlijk met de trein, voor zo'n redelijk goeie verbinding doen we de moeite niet om iemand met een auto om te lullen hehehe Je moeder. |
|
Ik heb Perditor eens live gezien en dat vond ik heerschen! Maar Leeuwarden is me iets te ver weg, en ik wil absoluut naar het ZM-fest de dag erna. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: ZM FEST niet naar bladel voor HET concert van het jaar???? [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 25-03-2004 18:25] Je moeder. |
|
quote: Welk concert? Ik wil wel op 4 april Demoncy gaan bekijken in Bladel. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
DIT!!! Je moeder. |
|
quote:Is zarathustra dan nog zichtbaar? Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
geen idee maar wegens gebrek aan optie auto hehehehe Je moeder. |
|
Ook een optie is om de eerste trein te pakken, dat doen ook altijd veel lui die uit groningen komen. De gloppe is zowiezo tot minstens 6 uur open, en de plaatselijke metalkroeg wil ook nog wel eens lang doorgaan (hangt van het aantal mensen af), verder zijn er rondom de gloppe veel "alternatieve" gelegenheden die lang doorgaan, wel moet je voor 3 uur ergens binnen zijn, anders kom je er niet meer in. |
|
quote: Waarom staat Fluisterwoud op de flyer? We hebben nooit toegezegd en komen helemaal niet! ..Vaaaag.. |
|
quote: HEY! Dat is nog nieuws waar je wat aan hebt! Mooi man, zo is het stukken makkelijker om eens een keer helemaal fukking Fryslan af te reizen voor metal. Had wel graag hierheen willen gaan... |
|
quote: Vraag jim maar... |
|
boek anders Sauron even , die wouden altijd nog eens in het noorden spelen Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |