|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
|
|
quote:Nee. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Je moet niet teveel naar Striid luisteren!!! Godver!!! Salacious Gods roelt de pann'n van 't dak |
|
quote: Dat bedoel ik maar, ook al zo'n wijf, maar we zien het wel morgen... Oh sorry, ik verstond toch echt dat je serieus genómen wou worden... |
|
quote: precies... Godver!!! Salacious Gods roelt de pann'n van 't dak |
|
Haha rob, stel je niet zo aan man. |
|
ohja.. ik ben lui... hoe kom ik in die toko van jullie? vertrek in eindhoven om 16.30... tijd zat om daar te komme? |
|
Normaal gesproken moet het in 3 uurtjes te doen zijn. Maar met files enzo kan het wat langer duren. Maar dan nog meer dan tijdzat, eerste band zal rond 21:00 beginnen. Hoe je er komt? Hmm, borden naar het centrum volgen. Het is in de poststraat, midden in de stad. Als je in het centrum bent even vragen anders, andere bekendere plaatsen daar in de buurt zijn "Café de Mukkus" en "Café de Plankier", als mensen de gloppe niet kennen zou ik daar naar vragen, is een zijstraat van de straat waar die café's inzitten. |
|
Oh ja, de gloppe is onder een muziekcafé dus. Daar boven is het, dus als men in een geheel rustig café komt, moet je naar boven lopen. Zal niet de eerste keer zijn dat mensen beneden wat verbaasd kijken en het even duurt voordat men door heeft dat het in de bovenzaal is |
|
quote: Als je nu gewoon de site van de Gloppe (http://www.gloppe.nl) even geeft dan kun je ook direct op een KAART zien waar je moet zijn. Wel zo makkelijk. Het is al triest dat ik dat ook ZELF weer heb moeten uitzoeken maar ach dat zijn we wel gewend van die Friezen, voorbereidingen ho maar!!!!!!!!!!!! Godver!!! Salacious Gods roelt de pann'n van 't dak |
|
Die kaartjes zijn kut, het werkt veel beter om gewoon even in de stad zelf te vragen. We hebben zelf ook kaartjes op onze eigen site, maar als je de stad niet kent is het nog niet te doen omdat het echt in een uithoek zit. |
|
Ah ja, deze kaart dus. Die komt van onze site af, maar hij is totaal niet herkenbaar of wat dan ook. |
|
fuck en waar ergens op die kaart is het station? ik denk dat we de trein van 18:00 vanuit zwolle gaan pakken als ik die kaart zie hehe MAKE MY DAY http://www.cyberlyle.org/cl_suicide.html |
|
Precies, het station staat er niet eens op. Waardeloos dus, die kaartjes. Beste is gewoon het centrum in lopen en vragen naar de weg, werkt altijd wel. |
|
doen we hehehehe chaos MAKE MY DAY http://www.cyberlyle.org/cl_suicide.html |
|
tis eigenlijk best simpel . als je het station uitloopt (kijk je uit op een rondtonde. lpp je als maar rechtdoor , tot je rechtseen groot plein ziet, die loop je uit (rechtvoor je zie je een winkelcentrum "zaailand") als je dat voorbij loopt loop je recht op een mc donalds af. dan sla je linksaf tot je in een kleine winkelstraat komt. en loop je recht op een broodjeszaak af .(bakker bart ) loop je voorbij kom je bij een gracht, dan rechts eerste links en dan de eerste weer rechts . *ja kweet het , hoezo kleuterwerk * liwwaders zouden wel zeggen wat een omweg , maar ja deze is het snelst te vertellen en ik had er een plattegrond van Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
LUGUBRE SPEELT NIET VANAVOND!!!!!!! Godver!!! Salacious Gods roelt de pann'n van 't dak |
|
wat dan jong Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Zanger is niet in staat om te spelen. Godver!!! Salacious Gods roelt de pann'n van 't dak |
|
die was ziek toch? mooi kut dat het allemaal op het laatste moment af komt(kan natuurlijk niemand wat aan doen ) word er naar een andere datum gezocht? of gaat ut "feest" lugubre (live in liwadden ) helemaal niet door? Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Die IS ziek ja!! Zou het ook liever eerder aanwillen kondigen, maar ik heb tot het laatste moment gewacht om toch te kijken of ie kon spelen, maar helaas. Ik neem aan dat alles gewoon doorgaat, maar dan zonder Lugubre. Houd gewoon de board in de gaten daar zal Deathwish nog wel een comment overgeven. Godver!!! Salacious Gods roelt de pann'n van 't dak |
|
GRRRR godverdomme!! 'Tis nie anders maar 't ZUIGT! Eerst die AFA actie in Bladel en nu Lugubre d'r uit. |
|
Godver! Ze verpesten alles!! Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Het gaat zowiezo door vanavond. We zijn druk bezig om nog iets te regelen. |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |