|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Gezien ik Zarathustra waarschijnlijk niet zou kunnen zien als ik ging en Kerberos niet heel erg bijzonder is live, wel goed niet bijzonder... Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: de kans is nu wel groter dat ik eindelijk eens kerberos kan zien misschien ik moet je van erich op msn schoppen hehe [Dit bericht is gewijzigd door Je Moeder op 16-04-2004 14:13] MAKE MY DAY http://www.cyberlyle.org/cl_suicide.html |
|
quote:Ligt plat. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
micrjew$oft ook weer eens niet he |
|
quote: ah, we wachten wel af indeed.. MAKE MY DAY http://www.cyberlyle.org/cl_suicide.html |
|
het wordt vast wel een leuk feestje, gewoon flink doorzoep'n 11.45: restate my assumptions |
|
als er een band live boven mijn verwachtingen uitsteeg, was het PARIA wel, damn, wat een lekkere darkthrone cover perditor heerschte weer als vanouds de haren van me zak ook lekker dat je als je vooraan staat de volle laag bloed over je heenkrijgt jammer dat je moeder en ik de trein van 10 voor half 12 moesten hebbe naar zwollywood We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
wel kut , twas een te gek avondje de hoofdact hehe naam ben ik kwijt, heeft een grote indruk op mij gemaakt. zo moet black metal klinken voor mij , af en toe eens een vette thrash riff en een thrashy SOLO! . hoor steeda van die dingen dat er een varkenshart het publiek werd ingeflikkerd hehe. en wat wat er nou eigenlijk met die vent !? die halverwege de hoofdact eruit geflikkerd werd, vent kwam later nog naar me toe van heb je problemen met mij blablabla ...... vaaag. nou ja wietze , twas weer een leuk avondje mijn dank hiervoor Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
whahahahaha, heb de foto's gezien van dit "troe black metoal" avondje. Was ik even blij dat ik ziek was!!! hahaha Kan me nu ook wel voorstellen waarom DM gasten altijd zo moeten lachen om ons BMtjes!! hehehe Godver!!! Salacious Gods roelt de pann'n van 't dak |
|
quote: Pffff. Eindelijk iemand die het doorheeft ! |
|
quote: Wist ik al langer hoor!!! Maar ja die opgeblazen patsertjes die hun favo ded metoal gitarist nadoen is ook niet altijd wat!!! Godver!!! Salacious Gods roelt de pann'n van 't dak |
|
Tja zo hebben we in elke scene wel wat ! Maar, ben jij d'r ook zo een die vanavond niet naat ZM fest kan ??? |
|
quote: hahhahaha, zou je haast zeggen he? Nee, ben "gelukkig" echt ziek + dat de meeste metal bands mij geen ruk interesseren live. Godver!!! Salacious Gods roelt de pann'n van 't dak |
|
quote:en de bands die je wel interesseren zijn voornamelijk Black Metal bands dus ? |
|
quote: De bands die mij het meest interesseren zijn niet eens metal!!! WHAHAHAHHAHAHA Bij de keus DM/BM, gaat mijn voorkeur toch voornamelijk uit naar BM bands. Godver!!! Salacious Gods roelt de pann'n van 't dak |
|
Da's toch jammer. Hoezo dan, hou je niet van echt harde shit ? |
|
quote:Kan je die foto's niet hier eens plaatsen dan ? Kunnen we ook weer eens lachen hier |
|
quote:Heimelijke Village People fan? |
|
Ja inderdaad, ik heb gewoon lui zien spelen daar dat ik dacht wat een sneue junks. En dan de volgende dag zag ik diezelfde lui en toen viel het ook wel weer mee. Regel 1: Als je paint opdoet, doe het dan goed, zorg ervoor dat het er zo uitziet dat je publiek niet voor de eerste tonen in een stuip ligt om je bassie-immitatie. Regel 2: Om paint op te doen moet je er uberhaubt zelf ook een beetje toonbaar uitzien. Ook bijvoorbeeld haardracht etc kunnen dat danig in de war schoppen. Anders maak je jezelf alleen maar belachelijk in het kwadraat. Voorbeelden: De dikke drummer van een van die bands. Zag er door de paint echt stumperig uit. Gitarist van een van die bands vond ik er echt uit zien als een fukking junk. Toen ie de volgende dag bij ons door huis strompelde herkende ik hem en viel me op dat hij er al 10 keer indrukwekkender uitzag. En dit zijn maar voorbeelden. Conclusie: Black Metal lui met al die regels en codes, alsjeblieft, doe het dan ook waardig. En die muziek mag je van vinden wat je wilt, erg veel indruk maak je er ook niet mee. En zo al helemaal niet. Verder te gekke avond hoor, maar op deze manier wordt de cult wel heel magertjes... Oh sorry, ik verstond toch echt dat je serieus genómen wou worden... |
|
hmz, ben benieuwd wat de reply van bv. irritante klootzak hierop zal zijn ? |
|
Dat moeten diegenen zelf weten. Of je nou wel of geen Corpse Paint fan bent ( op het podium dan welteverstaan!!! ), er zijn grenzen en die worden met lompe olifantenpoten betreden. Zulke mensen moeten tegen zichzelf worden beschermd. Oh sorry, ik verstond toch echt dat je serieus genómen wou worden... |
|
Hehehe Rob, ga maar gewoon met dingen bemoeien waar je wel verstand van hebt. Het is geen fucking modeshow, who gives a fuck. Maar voor de rest viel het allemaal erg mee, het was erg goed te doen en de reacties waren vandaag ook allemaal positief, zo zie je maar weer dat zelfs Leeuwarden tot zoiets in staat is. En Zarathustra heerscht alles eruit die avond, Paria was ook erg goed te doen trouwens, boven verwachting! [Dit bericht is gewijzigd door Deathwish op 18-04-2004 6:21] |
|
Toch wel jammer dat ik dit gemist heb . Mocht er ooit weer zo'n avondje komen in de gloppe dan ben ik er godverdomme bij! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Ik hoop dat er nooooit weer zo'n BM wannabee avondje georganiseerd wordt in de Gloppe. Te gay voor woorden gewoon. Godver!!! Salacious Gods roelt de pann'n van 't dak |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |