|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: |
|
quote: Ik ken een van de bandleden en hij is penningmeester in de Gonz meen ik. Edo.. |
|
Edo is robuust! Overigens zit ie nog wel in Vuist. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
ik had over ex- heengelezen.. Ik weet dat Edo nog steeds in Vuist drumt. Anyway, ik ben van de partij |
|
quote: hij smaakt goed hoor I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
ik ben dus zeker aanwezig (met Sar'Goth, testement en Snagger) iemand nog kroegen aan te raden die tot het liefst 6 uur open zijn ..aangezien Snagger en ik de eerste trein weer terugnemen |
|
quote: Op zuid ken ik niets maar De consul bij CS is volgens mij wel vrij laat open. Net gekeken, de consul is maar tot 4.00 open. Veel later tref je het niet in rotterdam [Dit bericht is gewijzigd door Dunne_Hein op 25-03-2004 22:40] I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
hrm joy! maar we overleven het wel denk ik. |
|
quote: Tja, dat is gewoon kut van rottrdam. En het is ook nog niet warm genoeg om gewoon buiten te pitten I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Ik ben niet bekend op Zuid maar in het centrum is bijv. de Ierse Pub nog tot redelijk onchristelijke tijden open: http://www.paddymurphys.nl/index.php Verder zitten er vooral erg veel foute tenten die tot laat open zijn van kaliber "Skihut" Tot een uur of 1 kan je vanaf de Baroeg nog met de trein op Centraal komen. Tot een uur of 12 kan je tram 20 nemen die tot Centraal gaat (die stopt bij de stoplichten bij de Baroeg) |
|
quote: Murphys kom je later op de avond niet meer in (heeft mij bijna een keer mn tanden gekost met die asshole uitsmijter). En als je wel binnen komt, zorg dan maar voor een dikke portomonee I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
ow, en je hebt het 24-uurs café "Het oude tramhuisje" en natuurlijk het gebied "de Oude Haven" Plan C is tot 5h open.. Als je er lam heen gaat prima uit te houden.. Maar: erg druk en erg veel bralstudenten. |
|
quote: Die gebakken eieren kunnen soms gemeen hard aankomen heh Maarruh, ja, aardig aan de prijs ALHOEWEL: 4 euro voor een Pint (0.5 liter) is niet duur als je het vergelijkt met 2 euro voor een normaal tapje (0.18 l?) in andere kroegen.. |
|
quote: ik vind dat beide geen goede prijs, neem morgen mn eigen drinken wel mee I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
dat gaat vast wel lukken (alhoewel, ik vraag me af of we iets kunnen vinden tegen de tijd dat het morgennacht is ) |
|
quote: Als je maar genoeg over laat voor mij, om morgen dronken van te worden. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: ach anders krijg je wel een biertje van me I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: Nee LIEVERD die mag je zelf opdrinken, net zoveel als je wilt, als jij maar kan vertellen welke bushalte we eruit moeten vind ik alles best.... On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
*verheugd zich op leedvermaak in de Baroeg morgen* Ik zal mijn camera meenemen |
|
quote: haha, ik neem ook mijn camera mee. Dat levert meestal de beste foto's op I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: FUKK.. |
|
Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com |
|
quote: wil je ook op de foto? moet je eerst een leuk truukje doen. I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: Kom je ook, slet |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |