|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
hhaha het was erg gezellig!, ik heb alleen geen band gezien, vraag me niet hoe 1 nr van enforcer gezien, de laatste haha! en 2 nrs van vuist. beetje tam publiek leek me trouwens, of was dat bij de andere nrs anders? http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
HHehe copy that! twas echt geweldig hahaa enforcer,dunne hein en andere gasten ha zzz |
|
quote: insgelijks! Leuk jou en Dunne_Hein (Was het nou Aris, of verstond ik dat verkeerd?) te ontmoeten en Didgerdoden maar daar kom ik nu net pas achter omdat ik z'n naam absoluut niet verstond recht voor Dessacrator. En 't ging gewoon goed hoor - men was goed beschonken dus fouten had ik niet eens gemerkt. Twas een geweldige avond, veel gelachen (vooral om 'dat wijf' omg haha) en m'n nek moet er nu aan geloven. Jullie Overkill-cover was erg gaaf, en Empty Tankard uiteraard maar dat spreekt voor zich! |
|
Ik vond Enforcer toch erg leuk. Lekker feesten. @Griffin, ja hij heet idd Aris On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
ah! M'n geheugen doet 't dus nog! (af en toe ) |
|
quote: Zie foto fototopic dan maar.... On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
gezien! geen idee van dat jij dat was |
|
LOL er zijn dus inderdada erg veel mensen geweest waarvan ik niet eens wist dat ze er waren HAHAHHA! Nou ja het was gezellig en het optreden ging op "rotten to the core" na redelijk HAHAH zeker als je bedenkt dat we de avond ervoor voor het eerst in maanden een uurtje in de tijs van Liar Of Gogoltha met zijn allen geoefend hebben AHHAHHA! Ik heb me prima vermaakt en het wat te gek dat het toch nog gezellig druk was, ik heb mee gemaakt dat de zaal praktisch leeg was en dat was gelukkig niet het geval! Cheers! |
|
Damn, wat had ik een fuckin' kater de volgende dag... I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Geez Chtris zijn buik wordt steeds groter HAHAHHA, geweldig! |
|
quote: Kan iemand mij de link van dat fototopic geven? Ik zal wel lomp en / of ongeduldig zijn, maar ik kan het niet vinden. EDIT: of zijn dit alle foto's die er gemaakt zijn? Was een toffe avond afgelopen vrijdag. Bands waren okay, sfeer was erg goed. Er hebben uiteindelijk nog twee mensen uit Eindhoven bij ons geslapen, omdat die anders niet meer thuis konden komen. Keep the thrash alive! [Dit bericht is gewijzigd door grafdelver op 30-03-2004 0:07] |
|
quote: Ja, nog harstikke bedankt daarvoor. Nog een beetje heelhuids in Arnhem aangekomen? Ik, Wil Schuurman |
|
quote: Er waren er meer....die staan echter in een reeds gesloten fototopic .... [Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 30-03-2004 0:22] KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Haha... ja hoor. Niet geheel in nuchtere toestand uiteraard, maar goed... |
|
quote: die waren er meer |
|
Er werd mij ineens gevraagd of ik terug kon rijden daar een vriend van mij toch onverwachts terug wilde rijden naar Amsterdam en niet bij ons bleef slapen... GODVER HAHAH 3 blikken red bull achterover geslagen en toen ging het eigenlijk nog maar nauwelijks! |
|
lol, da's dodelijk |
|
ja dat was het zeker, ik ga me altijd zo opgefokt voelen van 3 blikken red bull HAHHHA, normaal drink ik het nooit vind het niet eens lekker! Nou ja volgende keer weer een chauffeur regelen! |
|
't is ook zoete troep ja chauffeur is zeker handiger |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina |