|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Misschien een idee om een vomit-contest te houden ofzo, als iedereen nu al weet straallazarus te worden, hehe. Ik, Wil Schuurman |
|
dat kan ik wel afspreken maar dan weet ik dan toch niet meer dat ik dat afgesproken heb, zeg maar en dus is het zinloos |
|
no problemo I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Ik doe het in het zwart..... komt er weer zwart uit bij mij. Wordt dat goedgekeurd? On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
hoe kunnen wij dan in het donker zien dat je echt aan het kotsen bent, kan je geen fluorisent drankje brouwen, Cocktail Tjernobil ofzo |
|
quote: Je ruikt me wel. alles ruikt dan naar drop. Maar ik weer es ontopic.. sorry menschen On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: drinken IS ontopic bij een enforcer optreden :p I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Hmm, zolang ik de volgende dag niet tussen een pak trek-drop wakker word vind ik het best. Ik, Wil Schuurman |
|
Ow ja, je bent modder-et0r natuurlijk |
|
Ik kan me nog herinneren aan het concert dat TANKARD gaf in de Baroeg, er was ook maar 75 man, maar het was toch een feestavond...het geluid was kut, maar de band had er zin in en we waren allemaal zo zat als een bok, een van de meest meorabele concerten HAHHAHA! maar het zou leuk zijn als er wat publiek komt natuurlijk! Hoe vinden jullie trouwens het nieuwe artwork dat Ammar heeft gemaakt voor "mamma woar is mien pils" wordt waarschijnlijk het hoesje voor de mini CD die we hopelijk in de komende tijd gaan opnemen... Ik vind dat ie weer superwerk heeft afgeleverd! [Dit bericht is gewijzigd door enforcer op 26-03-2004 8:12] |
|
Hehe, heerschend! Ziet er zeker goed uit, maar het is dan ook algemeen bekend dat Ammar gewoon goed kan tekenen! Helaas ben ik niet aanwezig, misschien als ik het wat eerder geweten zou hebben, erg jammer! |
|
Hahaha! Cool artwork! |
|
quote: oh sure I'm in en gaaf artwork trouwens! |
|
HAHHA ja wie het verste kotst krijgt van mij nog een pilsje! Ik ben er helemaal klaar voor we willen een hoop dronken idioten zien HAHAHHAHAH |
|
dat gaat wel lukken hhaa zzz |
|
Of verkotsen. Da's leuk voor de geoefende spuitkotsersch |
|
Slet....ging jij morgen mee? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Niet echt vlakbij voor mij. |
|
quote: ongetwijfeld! |
|
OK, ik ga naar huisch. Tot vanavond lui! |
|
Agent Orange....a fire that doesn't burn KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
zie fototopic voor foto`s "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
we hadden laatste normale trein terug helaas gemist ( dus iets van ander half uur wacht tijd ) maar het was gezellig |
|
Moge! Nou het ging niet super maar het was leuk om jullie te ontmoeten! Griffin, Snagger, Sargoth en Chelman CHEERS! HAHAH ik vraag em af hoe Chris en Ammar thuisgekomen zijn, geez....... |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |