|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
interesseert is met een T en ik vind het wel leuk dat je die foto's post. |
|
ziet er wel troe uut Suck my piss |
|
tè ziek! Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
GEWELDIG!!!!!!!!! Maar geen foto's van Lugubre godver?????? Godver!!! Salacious Gods roelt de pann'n van 't dak |
|
Die foto's heersen man! Meer, meer! Volgende keer kom ik ook kijken... |
|
Ziet er wel gaaf uit |
|
originele corpsepaint Je moeder. |
|
komt in orde kakker! Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
Zo te zien heb ik weer iets behoorlijks gemist afgelopen weekend... |
|
Je zegt het zelf. Heads I win, tails you lose |
|
Zeer goeie kwaliteit fotomateriaal! |
|
wat een homo's Eyes the mirror of the soul, in mine the reflection of the world in my head. A world where everything is ancient, where all weak things die. Cursed are all who look into these eyes |
|
Suck my piss |
|
beetje make-up op lopen doen enzo Eyes the mirror of the soul, in mine the reflection of the world in my head. A world where everything is ancient, where all weak things die. Cursed are all who look into these eyes |
|
quote: hahaha.. sorry maar met dit soort statements kom je zeer erg slim over... zeker als je de reden noemt "een beetje make-up op doen" hahahah hier heb ik maar 1 woord voor: KANKER KNEUS!!! [Dit bericht is gewijzigd door VUIG op 04-11-2001 11:35] Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
heb je een beetje lange tenen Vuig???? [Dit bericht is gewijzigd door 1i1ith op 04-11-2001 12:40] ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
Ik ben het hier met Vuig eens. Houd die belachelijke uitspraken voor je. Je lijkt verdomme wel zo'n R&B mietje die nix van METAL begrijpt. Wrede foto's Vuig! Klopt het dat je op 1e kerstdag samen met Taake in de Goudvishallen moet spelen? Vage datum. Ps Kanker kneus zijn 2 woorden. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
ja maar begint vuig niet zelf door de titel te noemen "niet dat het jullie interesseerd"? ik bedoel maar , ik vind het in principe wel interessant en vond het dan ook een achterlijke titel, gewoon weer zo genoemd om te provoceren. en nu plaagt iemand eens terug en dan worden ze boos, alsteblieft zeg! |
|
Ik ga hier verder niet op in. Als je met mij over tolerantie wilt praten kom me dan maar eens opzoeken op IRC, daar zit wel vaak. http://www.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=1117 [Dit bericht is gewijzigd door XnegativeX op 04-11-2001 13:27] I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Mensen gescheld is voor in het flame-topic. |
|
Hoesset toch mogelijk dat een grapje weer zo serieus wordt opgevat Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
nou... even over de topic tietel: 90% van de mensen hier snapt niks van black metal en interesseerd het ook niet (nee, begin nou neit weer de true niet true discussie...) verder was ik niet op mijn tenen getrapt, maar ik kan er niet tegen dat iemand met zulke slechte onderbouwde satements komt... "Kanker Kneus is zijn 2 woorden" Klopt.. er stondeerst iets anders, maar dat heb ik weggeedit ivm huilende moderators en de overdreven correcte houding van sommige lieden... over de goudvishal: uhm.. deels waar... we spelen op 24 december (kerstavond) in de goudvishal... Helaas gaat TAAKE voor 99% NIET door ivm uitval drummer. Er komt een vervangende headliner die ook erg vet is (naam kan ik wel geven, maar het is nog neit voor 100% zeker, dus ik hou liever mijn mond) mocht je vragen hebben: strijdlust666@hotmail.com Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
quote: Nou, omdat jij iets schrijft met een achterliggende bedoeling, maar omdat de ander het als een stel koude woorden leest, komt jou bedoeling lang niet altijd over. Daar moet je rekenig meehouden als je tekst typt |
|
quote: ik geloof niet, dat ik jou een keer in het echt moet tegenkomen dat je niet tegen een grapje kunt, oke. je bent nou eenmaal triest maar dat van dat kanker trok ik echt HEEL ERG SLECHT!!!!! Eyes the mirror of the soul, in mine the reflection of the world in my head. A world where everything is ancient, where all weak things die. Cursed are all who look into these eyes |
|
Das waar, kanker is geen fijn woord. Maar homo moet maar met een korrel zout worden genomen? Waar haal jij die wijsheid vandaan? I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |