|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
wel lekker agressief geluidje ja. heeft het niet iets te maken met vel strak spannen? (ik ben geen kenner...) Je moeder. |
|
op een plastic stoeltje slaan en met een goedkope mic opnemen. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: Jij hebt ook de "St. Anger Tribute" gehoord? Dat klonk nep. |
|
2 nu-metal fans met de schedels stevig tegen elkaar aan beuken |
|
quote: snaren van het vel af en erg strak spanne idd....maar waarom iemand dat zou willen... |
|
quote: Nou, het klinkt wreed. |
|
quote: Ach man, als je een olievat wil nabootsen en dan mooi vind dan moet je bij Slaghuis van Kampen oid gaan spelen Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
quote: Ja maar das een beetje omslachtig als er een drum naast de deur staat. [edit]Ik ben trouwens niet degene die drumt [/edit] [Dit bericht is gewijzigd door MindFolter op 25-03-2004 18:50] |
|
ah, weer een metallica-topic? Oud Vuil. |
|
quote: Niet over Metallica in het algemeen he! |
|
bij mij krijg ik 't geluid zo als ik gewoon de snaar zelf ontspan.. hoor je alleen de trommel zeg maar. en dan gewoon keihard meppen. ik doe het ook vaak voor de gein, als we oefenen.. "hey, hoor eens, *KLING! KLING! KLING! KLING!* Metallica!" |
|
quote: hahahahah, Snaack |
|
quote: Ik weet niet, 't heeft iets bruuds. |
|
Die snare is gewoon te koop, het is nml. de Lars Ulrich Snare by Tama (kost 700 euro ) Schijnt een verschrikkelijke kutsnare te zijn, als je een hoog geluid wil kun je beter een Picollo kopen. Bv de Sonor Jungle snare, die is 90 euro. En een gewone snare hoog spannen is een optie, maar als je je snarenmat eraf zet moet ie eerder als een lelijk hoge tom klinken. Suck on this |
|
quote: Sterker nog, dat is de instapper van "diamond plate steel" ofzo. Hij heeft ook nog de "Lars Ulrich Bell Brass"-signature snare van slechts 2499,- pleuri (GEEN GRAP!) Tada: Absurd bedrag natuurlijk, maar ja, dat krijg als je een snare van messing maakt.. quote: Daar geloof ik geen reet van. Het is een 6.5" diepe metalen 14" snare van metaal, DANOONTJE POWERRRRRRRRRR!!! quote: Daar ben ik het wel mee eens. En: hoe kleiner de snare, hoe hoger het geluid. quote: Of die Pearl Firecrackers, die zijn 120 euro ofzo.. Ook leuke dingen! |
|
Ik heb al geprobeerd op de achterkant van een metalen prullenbak te meppen, lukt niet. Klinkt heel verneukt. Maar om nou zo'n bedrag neer te tellen... |
|
Hij was naar het schijnt bij vroege reptities voor het album de snaren vergeten op te spannen en vond dat achteraf wel tof klinken. Ik heb dat vroeger ook wel eens een paar keer gedaan zo, maar het geluid ligt me toch niet helemaal. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: Haha!! Wel een coole ontdekking dan! |
|
Neeee ... ze hadden cd eerst opgenomen met normale snare en ze vonden hem zwaar kut. Toen maar snare aangepasr en gezegd dat het iets nieuws was wat ze moesten doen ... daar trappen kneusjes in namelijk en die gaan het dan goed vinden en alle lame-ass merchandise kopen zodat James weer de kliniek in kan |
|
|
|
jezus christus mag hier geen SLOT op Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: voor zijn alcoholisme of voor zijn gebrek aan fantasie? Een kleine snol zit zo vol. |
|
quote: gebrek aan fantasie bij het bier zuipen lijkt me zo |
|
SLOT |
|
quote: Een kleine snol zit zo vol. |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Muziek algemeen | Volgende pagina |