|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
Power to the DOOMhippies! |
|
|
|
*kuch* PUSSY *kuch* K vond ze geweldig, was een superavond 3 toppie bands en een gezellige sfeer alleen was het publiek een beetje dood (saai) www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
quote: *kuch* dove *kuch* De andere bands waren te gek, maar E.W was echt totaal mijn ding niet! "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Maare als je er tijdens ew uitgelopen bent kun je cathedral helemaal niet gezien hebben toch?? www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
quote: Waarom?!?! E W vond ik echt geniaal deze avond. Ging simpelweg op in de muziek, heeft me ook een tijdje geduurd voordat ik doorhad dat er een bekertje bier voor mijn neus werd gehouden (en dat zegt wat ) |
|
quote: Na mijn biertjes in de hal, ben ik bij Cathedral weer rustig naar binnen gewandeld! Held die ik ben... quote: Tja... smaken verschillen zullen we maar zeggen "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Indeed |
|
Ik trek We Live momenteel eerrrrggg goed, gvd wat een riffs zeg en de laveloze zang er overheen, tegek!! "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
hmm, het is wel erg vet, maar er zijn toch echt bands in het genre die ik nog net wat beter vind. www.myspace.com/astathica - tsjonge jonge jonge jonge jonge... wat een leuk filmpje! |
|
Welke dan? Information is not knowledge is not wisdom is not truth |
|
nou ja, redelijk dicht in de buurt bijvoorbeeld YOB, Dot[.], Sleep, misschien zelfs Melvins. www.myspace.com/astathica - tsjonge jonge jonge jonge jonge... wat een leuk filmpje! |
|
Sleep en the Melvins.. GAST! Dan heb je het ook over een stel bands "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
duidelijk! www.myspace.com/astathica - tsjonge jonge jonge jonge jonge... wat een leuk filmpje! |
|
*boot* 12 november komt de nieuwe uit. Ik ben erg benieuwd |
|
Heb de nieuwe inmiddels in huis ("Witchcult Today"). Ben wel te spreken over deze schijf. Zwaar zoals we van EW gewend zijn, maar wel in de vorm van een stel sterke nummers. Hopelijk doen ze binnenkort weer een clubtour. Vond ze samen met Reverend Bizarre enkele jaren terug in Arnhem erg goed. En vorig jaar in het voorprogramma van Cathedral waren ze ook goed, enkel heb ik toen de helft van hun show gemist geloof ik. "Jullie stemmen Pechtold!!" |
|
Moddervette plaat die nieuwe! Dat 'vintage' geluid wat die gasten weten te maken is echt ongelooflijk! Ultieme riff-worship... Dear dirty delightful old drunken old days |
|
Hij wijkt wel erg af van de voorgaande platen, maar dat mag de pret niet drukken. Die vette jaren 70 invloeden liggen er dikker bovenop dan ooit te voren. Niet mijn favoriet tot nu toe maar wel erg gaaf weer |
|
Vet zeg!!! Kreeg laatst een tip van iemand, geweldige muziek! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
31 oktober te bezichtigen in het Burgerweeshuis te Deventer, als het goed is ben ik erbij. http://www.burgerweeshuis.nl/site/agendadetail.m?id=8576 |
|
Hier liggen de tickets al klaar. |
|
Misschien dat ik die rommel spoedig ook even bestel inderdaad, want ik zie het nog wel gebeuren dat de tickets uitverkocht raken. |
|
Daarom, je weet maar nooit en het is toch jammer om deze band te moeten missen.. |
|
quote: Nais met Moss las ik , zekers even aanschouwen www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |