|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
Hier wil ik eigenlijk wel bij zijn! |
|
Gisteren voor het eerst Dopethrone gehoord. Best tof schijfje. Binnenkort ook maar even kaartjes voor 31-10 halen. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Vet, Moss is erg goed. Ik ben de laatste tijd weer helemaal hooked aan The Wizard. Mag je natuurlijk niet zeggen, maar ik denk dat ik We Live hun beste album vind. You have time. You are doing fine. |
|
Dat is ook mijn favo album, voornamelijk wegens 'Flower of Evil' en 'The Sun Has Turned To Black' |
|
Witchcult Today is toch wel het gaafst, puur vanwege die moddervette 70s productie. Heb net een maat die in Deventer woont, dus de 31ste ga ik het ook proberen! Ik was ziek toen ik in londen zat en ze daar speelden... Dear dirty delightful old drunken old days |
|
quote: Torquemada '71 Maar in z'n geheel vind ik Dopethrone onovertroffen Faustian Spirit of the Earth |
|
Ik vind het mooi. Boeiender |
|
Het nieuwe album, 'Black Masses', komt overigens op 1 november uit. Ik hoop echter dat er stiekem al wat exemplaartjes beschikbaar zijn in Deventer.. één dagje voor de officiële releasedatum. |
|
Een nieuwe EW, nice! Faustian Spirit of the Earth |
|
Gvd wat siked. We Live!!!!!! "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Hmmm, ik ben wss net een paar dagen later in Demtah. Ik heb ze één keer gezien maar dat was in 2002 (Vera), megalomaan. |
|
Benieuwd naar de nieuwe ja! titel iss iig veelbelovend. Dear dirty delightful old drunken old days |
|
Daar KOMT IE AAN TOCH: Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Weer lekker lelijk 70s retro, zoals het hoort! Dear dirty delightful old drunken old days |
|
Vind het een lelijke hoes. Kleuren combineren totaal niet.. |
|
Ha, wat een lelijke hoes, te gek. Ik werd al een beetje moe van al die artistieke kunstwerkjes op rock 'n roll platen. |
|
Haha jezus wat lelijk Maar ben wel erg benieuwd. Tha Wizard is zeer fijn op zijn tijd. Vooral Dopethrone doet het bij mij erg goed. Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
Gave hoes En zal wel weer heersen Faustian Spirit of the Earth |
|
Radio-rip van een track v/d nieuwe plaat. Klinkt lang niet gek, stukje 'trippier' en psychedelischer heb ik het idee! |
|
Oh, ik maar denken dat ze een Velvet Underground nummer zouden coveren, toen ik de tracklist voor het eerst zag. Ik, Wil Schuurman |
|
Ha, dat dacht in inderdaad ook, en mijn tweede gedachte was dat het gebaseerd was op de novelle van Leopold von Sacher-Masoch. Maarre, nee, het schijnt gebaseerd te zijn op een jaren '60 thriller: http://en.wikipedia.org/wiki/Venus_in_Furs_%281969_film%29 Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
quote: Vet! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Ik gisteren ook voor het eerst, in de trein, dopjes in, Funeralopolis doet het dan erg goed. Nu de rest van het album afluisteren. Witchcult Today ben ik al een paar keer aan begonnen en die is in het begin erg fijn, maar het wordt wat lastig om mijn aandacht erbij te houden na die eerste paar nummers. Ik kijk dan ook redelijk uit naar 31-10, voor mij in de tentamenweek, maar ik wil het toch niet missen. |
|
quote:Witchcult Today net bestelt. Wellicht dat ik'm nog wat rondjes kan laten draaien voor de 31ste. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |