IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : ...and justice for all....? Vorige pagina | Volgende pagina
BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 28-03-2004 22:49 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

quote:
Op 28 maart 2004 22:44 schreef Je Moeder het volgende:
...nadat steden geplunderd worden, vrouwen verkracht worden en moraal eveneens van de kaart is verdwenen zeker? dat zou wel heel simpel zijn...
Jouw beredenering vind ik ook wel een beetje simpel...


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 28-03-2004 22:50 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 28 maart 2004 22:45 schreef ghoulliette het volgende:
er moet naar mijn mening gewoon meer geld gepompt worden in de voorkoming.


hoe voorkom je, dat iemand een junk/alcohol/gok/wat dan ook verslaafde wordt?

voorlichting zat, iedereen weet, dat het niet goed voor je is, ne toch komen er, bijv. de laatste tijd, steeds meer cocaïne verslaafden bij.

rara, hoe kan dat? dan kun je nog meer geld in voorlichting stoppen, je voorkomt het gewoon niet.


Oud Vuil.


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 28-03-2004 22:51 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 28 maart 2004 22:49 schreef ghoulliette het volgende:
je weet dat drugs verslavend zijn?


Dan nog is de gebruiker (inclusief zijn achtergrond) het probleem en vaak niet het middel..


..."Hate can only create more hate"...


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 28-03-2004 22:51 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 28 maart 2004 22:51 schreef Immortella het volgende:
Dan nog is de gebruiker (inclusief zijn achtergrond) het probleem en vaak niet het middel..


precies!

het is per persoon verschillend, hoe hij/zij met dat soort dingen omgaat.


Oud Vuil.


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 28-03-2004 22:52 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 28 maart 2004 22:50 schreef webblaster wim het volgende:
hoe voorkom je, dat iemand een junk/alcohol/gok/wat dan ook verslaafde wordt?

voorlichting zat, iedereen weet, dat het niet goed voor je is, ne toch komen er, bijv. de laatste tijd, steeds meer cocaïne verslaafden bij.

rara, hoe kan dat? dan kun je nog meer geld in voorlichting stoppen, je voorkomt het gewoon niet.


Je voorkomt het absoluut niet nee.. Zeker niet zolang Nederland blijft vasthouden aan zijn gedoogbeleid en er zulke lachwekkende straffen staan op drugshandel/drugsbezit..


..."Hate can only create more hate"...


Je Moeder
Usericon van Je Moeder
Posted 28-03-2004 22:53 by Je Moeder Wijzig reactieProfiel van Je MoederQuote dit berichthttp://www.rtl.nl/huistuinkeuken/eigenhuisentuin/

quote:
Op 28 maart 2004 22:49 schreef BARABAS het volgende:
Jouw beredenering vind ik ook wel een beetje simpel...


nou ik bedoel, je zegt dat het een oplossing is terwijl dit slechts op papier zo zou kúnnen zijn. mensen zijn helaas geen lieverdjes en kijk maar wat er van bijvoorbeeld de hedendaagse jeugd terrecht komt qua normen en waarden. ze worden niet begeleid dus doen ze wat ze willen. als je drugs vrijgeeft zullen er meer junks bijkomen wat resulteert in meer criminaliteit. veel arme junks zitten er immers al in en misschien dat de drugsprijs markttechnisch daalt maar goedkoop is zo'n verslaving dan geenszins... bovendien vervalt nederland dan zo keihard in een internationale boycot dat het alleen al op dat gebied gruwelijk nadelig voor de economie zal zijn. dus niet alleen stijgende criminaliteit, ook op economisch gebied zal de schade groot (danwel niet groter) zijn



Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 28-03-2004 22:54 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 28 maart 2004 22:51 schreef webblaster wim het volgende:
precies!

het is per persoon verschillend, hoe hij/zij met dat soort dingen omgaat.


Absoluut. Ik werk nu anderhalf jaar in de drugshulpverlening, en stuk voor stuk zijn de mensen verslaafd geraakt om een reden. Niet omdat ze de drugs nou persé zo lekker vonden, maar omdat ze er iets anders mee wilden compenseren/(fysieke/mentale)pijn mee wilden wegroken/snuiven/spuiten..

Een collega van mij (werkt dus ook op de verslavingsafdeling van een Tbs-kliniek) rookt elk weekend wel een paar jointjes, maar kan hier heel goed mee omgaan omdat hij verder een heel stabiel leven heeft.. Absoluut niet verslaafd dus, hij vindt het wel gewoon lekker..


..."Hate can only create more hate"...


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 28-03-2004 22:55 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 28 maart 2004 22:50 schreef webblaster wim het volgende:
hoe voorkom je, dat iemand een junk/alcohol/gok/wat dan ook verslaafde wordt?

voorlichting zat, iedereen weet, dat het niet goed voor je is, ne toch komen er, bijv. de laatste tijd, steeds meer cocaïne verslaafden bij.

rara, hoe kan dat? dan kun je nog meer geld in voorlichting stoppen, je voorkomt het gewoon niet.

Lekker makkelijk, een oplossing is zo lastig, dus we zoeken er maar geen.

Zoveel voorlichting is er niet, ik heb het iig nooit gehad, toch gebruik ik geen drugs. Blijkbaar omdat mijn ouders me toch wat hebben weten bij te brengen. Maar wat als je ouders verslaafd zijn, of er simpelweg niets om geven, of er niet over willen praten dankzij bijvoorbeeld hun geloofs overtuiging...
Door voorlichting komt alleen bij mensen "terecht" die er toch al niet zo snel aan zouden beginnen. Wat is 1 biologie les tegenover tientallen vrienden die het doen?


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 28-03-2004 22:56 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 28 maart 2004 22:52 schreef Immortella het volgende:
Je voorkomt het absoluut niet nee.. Zeker niet zolang Nederland blijft vasthouden aan zijn gedoogbeleid en er zulke lachwekkende straffen staan op drugshandel/drugsbezit..


nou ja, gedoogbeleid. ik heb het over hard-drugs. cocaïne wordt hiet niet gedoogd.


Oud Vuil.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 28-03-2004 22:56 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 28 maart 2004 22:51 schreef Immortella het volgende:
Dan nog is de gebruiker (inclusief zijn achtergrond) het probleem en vaak niet het middel..

dus als ze verslaafd waren aan chocolade zouden ze er ook zo slecht aan toe zijn?


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 28-03-2004 22:56 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 28 maart 2004 22:54 schreef Immortella het volgende:
Absoluut. Ik werk nu anderhalf jaar in de drugshulpverlening, en stuk voor stuk zijn de mensen verslaafd geraakt om een reden. Niet omdat ze de drugs nou persé zo lekker vonden, maar omdat ze er iets anders mee wilden compenseren/(fysieke/mentale)pijn mee wilden wegroken/snuiven/spuiten..
(...)



Maar strikt genomen zou je alcohol dan ook moeten verbieden...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 28-03-2004 22:57 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 28 maart 2004 22:54 schreef Immortella het volgende:
Absoluut. Ik werk nu anderhalf jaar in de drugshulpverlening, en stuk voor stuk zijn de mensen verslaafd geraakt om een reden. Niet omdat ze de drugs nou persé zo lekker vonden, maar omdat ze er iets anders mee wilden compenseren/(fysieke/mentale)pijn mee wilden wegroken/snuiven/spuiten..


idd, en daar moet een alternatief voor zijn/komen.
quote:

Een collega van mij (werkt dus ook op de verslavingsafdeling van een Tbs-kliniek) rookt elk weekend wel een paar jointjes, maar kan hier heel goed mee omgaan omdat hij verder een heel stabiel leven heeft.. Absoluut niet verslaafd dus, hij vindt het wel gewoon lekker..

een joint roken is niet te vergelijken met coce of een naald in je arm.


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 28-03-2004 23:02 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 28 maart 2004 22:55 schreef ghoulliette het volgende:
Wat is 1 biologie les tegenover tientallen vrienden die het doen?


ik ken ook zat mensen, die hun neus af en toe poederen, of dat deden. en met sommige is het niet zo best afgelopen. met de meeste prima. toch heb ik niet 1X in mijn leven zin gehad, om het te doen. terwijl ik al 17+ jaar softdrugs consumeer.

voorlichting of niet, je voelt zelf op je klompen aan, dat witte troep in je neus stoppen vast niet een "normaal" iets is. dat het een stap te ver is.


Oud Vuil.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 28-03-2004 23:03 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

ja maar dat je dat weet, dat komt toch niet uit de lucht vallen of wel?


Je Moeder
Usericon van Je Moeder
Posted 28-03-2004 23:04 by Je Moeder Wijzig reactieProfiel van Je MoederQuote dit berichthttp://www.rtl.nl/huistuinkeuken/eigenhuisentuin/

men kan het ook roken (crack) wat "toch niet zo erg kan zijn gezien sigaretten roken ook normaal is"




BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 28-03-2004 23:06 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

Ik ga even een linkje plaatsen naar een stukje uit het boekje Uit je Bol van G. Hellinga en H. Klok waar zij ook pleiten voor legalisatie van drugs...misschien vinden jullie het intressant.... www.ephedra.demon.nl/uitjebol/tenslotte.htm

[Dit bericht is gewijzigd door BARABAS op 28-03-2004 23:07]


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 28-03-2004 23:06 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

iedereen weet dat je van roken doodgaat, maar toch roken erg veel mensen. En vooral mensen waarvan de ouders/ vrienden ook roken.


Brujeria
spreek uit: Bruheria
Usericon van Brujeria
Posted 28-03-2004 23:07 by Brujeria Wijzig reactieProfiel van BrujeriaQuote dit bericht

quote:
Op 28 maart 2004 22:57 schreef ghoulliette het volgende:
idd, en daar moet een alternatief voor zijn/komen.

een joint roken is niet te vergelijken met coce of een naald in je arm.


ehm, met een naald in je arm niet nee, maar coke-gebruik is best te reguleren hoor.


respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft...


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 28-03-2004 23:11 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 28 maart 2004 23:07 schreef Brujeria het volgende:
ehm, met een naald in je arm niet nee, maar coke-gebruik is best te reguleren hoor.

daarom stappen de meeste coke gebruikers ook over op het hadere werk.
Coke is trouwens een luxe drug, de meeste gaan aan de Speed omdat dat goedkoper is. Daar ga je er niet bepaald beter van uitzien.


Je Moeder
Usericon van Je Moeder
Posted 28-03-2004 23:11 by Je Moeder Wijzig reactieProfiel van Je MoederQuote dit berichthttp://www.rtl.nl/huistuinkeuken/eigenhuisentuin/

quote:
Op 28 maart 2004 23:06 schreef BARABAS het volgende:
Ik ga even een linkje plaatsen naar een stukje uit het boekje Uit je Bol van G. Hellinga en H. Klok waar zij ook pleiten voor legalisatie van drugs...misschien vinden jullie het intressant.... www.ephedra.demon.nl/uitjebol/tenslotte.htm


kort samengevat: 'legaliseer het want het is gaaf en lekker"



Je Moeder
Usericon van Je Moeder
Posted 28-03-2004 23:12 by Je Moeder Wijzig reactieProfiel van Je MoederQuote dit berichthttp://www.rtl.nl/huistuinkeuken/eigenhuisentuin/

quote:
Op 28 maart 2004 23:06 schreef ghoulliette het volgende:
iedereen weet dat je van roken doodgaat, maar toch roken erg veel mensen. En vooral mensen waarvan de ouders/ vrienden ook roken.


ik doelde vooral op het verschil tussen snuiven en roken, roken is 'normaler' dan dingen in je neus stoppen zoals Webblaster Wim bedoelt



webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 28-03-2004 23:13 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 28 maart 2004 23:11 schreef ghoulliette het volgende:
daarom stappen de meeste coke gebruikers ook over op het hadere werk.
Coke is trouwens een luxe drug, de meeste gaan aan de Speed omdat dat goedkoper is. Daar ga je er niet bepaald beter van uitzien.


dat hoeft toch niet.

ik drink al jaren bier, ik ga toch niet ineens liters whiskey/wodka/wat dan ook drinken. zomaar.

er moet idd wat anders aan de hand zijn, problemen ofzo. anders doe je niet zoiets.


Oud Vuil.


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 28-03-2004 23:15 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 28 maart 2004 23:07 schreef Brujeria het volgende:
ehm, met een naald in je arm niet nee, maar coke-gebruik is best te reguleren hoor.


Coke gebruik is juist vaak níet te reguleren. Van coke voel je je namelijk eventjes heel erg happy, maar het effect ervan is erg snel weer weg, je hebt nooit genoeg om het zo maar te zeggen.. Dus wat ga je dan doen? Juist, meer.. meer.. meer!


..."Hate can only create more hate"...


Brujeria
spreek uit: Bruheria
Usericon van Brujeria
Posted 28-03-2004 23:15 by Brujeria Wijzig reactieProfiel van BrujeriaQuote dit bericht

quote:
Op 28 maart 2004 23:11 schreef ghoulliette het volgende:
daarom stappen de meeste coke gebruikers ook over op het hadere werk.
Coke is trouwens een luxe drug, de meeste gaan aan de Speed omdat dat goedkoper is. Daar ga je er niet bepaald beter van uitzien.
Ehm, Coke begint dus een poverty-druk te worden is uit recentelijk onderzoek gebleken. en speed is dikke rommel ja, coke ook en uiteindelijk alcohol net zo. toch is het allemaal niet zo verkeerd als mensen die nog nooit gebruikt hebben wel eens beweren.


respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft...


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 28-03-2004 23:16 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

voor sommigen is de puberteit al reden genoeg, of al "mis" genoeg.
Dat jij "sterk" genoeg bent dat betkend nog niet dat iedereen dat is.
Er zijn ook mensen die anorexia krijgen, en dat is ook niet iets dat je doet als je normaal gesproken veel brood eet. Je zit niet lekker in je vel en begint aan iets waardoor je je geestelijk beter door denkt te voelen.


Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen