|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:ehm, dat is zeer afhankelijk van de persoon die gebruikt. zelf gebruik ik ook wel een coke en ik vind het ook heel lekker, maar heb dus echt niet de neiging om het veel vaker te gebruiken hoor. respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
quote: Dat is nou echt weer een domme opmerking. We hadden het over de oorzaken van een verslaving. Dát is dus vaak niet het middel, maar de gebruiker en zijn problemen/achtergrond. ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Hoevaak gebruik je het dan, en in welke omstandigheden? |
|
tsja, zwakkeren moeten er ook zijn... MAKE MY DAY http://www.cyberlyle.org/cl_suicide.html |
|
quote:My point exactly! respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
quote: dat vind jij, ik vind dat het gekozen middel wel degelijk uitmaakt. En ik had het niet over de oorzaak mbt chocolade, de redenen waarom mensen beginnen had ik namelijk al verwoord. Is het trouwens in om in Rotterdam iedereen dom te noemen, als je niet dezelfde mening hebt? [Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 28-03-2004 23:20] |
|
quote:een keer per 1 a 2 maand. en jij? respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
quote: Zoals ik ook al zei is niet het middel het (hoofd)probleem, maar 'het waarom' van het gebruik.. Dus als jij puur 'recreatief' af en toe gebruikt kan dat te reguleren zijn. Maar owee als je (zware) problemen op je pad tegenkomt. Dan komt opeens de herinnering aan die lekkere coke waardoor je alles kan vergeten wel weer boven hoor.. 'Huppa', weer een verslaving.. quote: Je hebt dus gelijk. ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: nooit natuurlijk. en 1 a 2 keer per maand is niet bepaald weinig. Mijn house huisegnootjes gebruiken het minder dan jij. |
|
quote: zowiezo de laatste 10, 15 jaar. Oud Vuil. |
|
quote:ehm, is 1 x per 1 a 2 maand ook al regelmatig? respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
quote: Een domme vraag misschien, maar kun je ook uitleggen wat er dan precies zo lekker aan is? Want ik kan me daar dus helemaal niks bij voorstellen... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: 1. Ik woon niet in Rotterdam... 2. Ik noemde je niet dom omdat je een andere mening toegedaan bent, maar omdat je er een voorbeeld bijhaalt dat kant noch wal raakt.. Tuurlijk is het middel dat gebruikt wordt een extra stimulans om meer te gaan gebruiken omdat je je er lekkerder door gaat voelen. Maar 90 % van de verslaafden gebruikt om bepaalde dingen weg te roken/snuiven etc.. Dus vind ik de gebruiker het probleem en niet middel is dan maar een sub-probleem. ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: dus er zijn geen mensen die eten om te vergeten? |
|
quote:dus je hebt het nooit gebruikt, maar je weet wel wat het met je doet? sorry hoor maar als je iets nog nooit gedaan hebt kun je er ook niet echt over oordelen lijkt me... Ik pleit echt niet voor meer coke-gebruik ofzo, maar als je het doet op de manier die ik het doe is er niks mis mee.... respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
quote: Ik heb het woord regelmatig nooit in de mond genomen. Lees mijn post nog maar 's goed door, misschien begrijp je dan de strekking ervan.. ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Ik ken wel mensen die het gebruiken, en ik zie de politie steeds regelmatiger op hun stoep staan. Ik zie ze 10 keer per dag hun tanden poetsen en nog rotten hun tanden uit hun bek. |
|
quote:een relaxed, euforisch, volkomen tevreden gevoel. en een zere neus.. respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
quote: een orgasme geeft trouwens het zelfde gevoel als een shot heroine, misschien moet je gewoon vaker neuken? |
|
quote: Sorry hoor, is dit jouw manier van discussiëren?? Telkens voorbeelden erbij halen die nergens op slaan. Maar goed, ik zal antwoord geven: Bij mensen met Obesitas of Boulimia is het eten op zich ook niet het probleem, maar de mens zelf met al zijn problemen waardoor hij/zij zoveel gaat eten.. ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote:zwakkeren? je doelt op drug? Alsof jij nooit naar iet 'grijpt'en neem van mij aan de neven effecten van drug zijn echt niet voor zwakkeren of ik moet een gigantisch mentaal mietje zijn. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Grappig dat jullie net met zo een topic aan komen zetten. Vorige week is in België een man door een assisen-jury vrijgesproken voor de moord op z'n vrouw. Een van onze bekendste advocaten (een die regelmatig op TV komt enzo) heeft blijkbaar indruk gemaakt met z'n redevoering (de vrouw in kwestie had overspel gepleegd, een dankbaar thema lijkt het). De meesten zijn het er over eens dat de bekendheid van de advocaat mee de doorslag gegeven heeft voor de vrijspraak ("als die kerel van tv het zegt zal het wel waar zijn"). Nice ! In der Beschränkung zeigt sich der Meister ! |
|
quote:ehm, coke is geen heroine?! en inderdaad, ik moet echt meer gaan neuken! respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
quote: nee zwakkeren in de zin van een surrogaat zoeken om hun leed te vergeten... voor dat soort mensen raad ik maar één ding aan: MAKE MY DAY http://www.cyberlyle.org/cl_suicide.html |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |