IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : ...and justice for all....? Vorige pagina | Volgende pagina
ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 28-03-2004 23:17 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 28 maart 2004 23:15 schreef Immortella het volgende:
Coke gebruik is juist vaak níet te reguleren. Van coke voel je je namelijk eventjes heel erg happy, maar het effect ervan is erg snel weer weg, je hebt nooit genoeg om het zo maar te zeggen.. Dus wat ga je dan doen? Juist, meer.. meer.. meer!

volgens mij stopt Brujeria regelmatig zelf zijn neus vol.


Brujeria
spreek uit: Bruheria
Usericon van Brujeria
Posted 28-03-2004 23:17 by Brujeria Wijzig reactieProfiel van BrujeriaQuote dit bericht

quote:
Op 28 maart 2004 23:15 schreef Immortella het volgende:
Coke gebruik is juist vaak níet te reguleren. Van coke voel je je namelijk eventjes heel erg happy, maar het effect ervan is erg snel weer weg, je hebt nooit genoeg om het zo maar te zeggen.. Dus wat ga je dan doen? Juist, meer.. meer.. meer!
ehm, dat is zeer afhankelijk van de persoon die gebruikt.
zelf gebruik ik ook wel een coke en ik vind het ook heel lekker, maar heb dus echt niet de neiging om het veel vaker te gebruiken hoor.


respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft...


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 28-03-2004 23:17 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 28 maart 2004 22:56 schreef ghoulliette het volgende:
dus als ze verslaafd waren aan chocolade zouden ze er ook zo slecht aan toe zijn?


Dat is nou echt weer een domme opmerking. We hadden het over de oorzaken van een verslaving. Dát is dus vaak niet het middel, maar de gebruiker en zijn problemen/achtergrond.


..."Hate can only create more hate"...


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 28-03-2004 23:17 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 28 maart 2004 23:17 schreef Brujeria het volgende:
ehm, dat is zeer afhankelijk van de persoon die gebruikt.
zelf gebruik ik ook wel een coke en ik vind het ook heel lekker, maar heb dus echt niet de neiging om het veel vaker te gebruiken hoor.

Hoevaak gebruik je het dan, en in welke omstandigheden?


Je Moeder
Usericon van Je Moeder
Posted 28-03-2004 23:18 by Je Moeder Wijzig reactieProfiel van Je MoederQuote dit berichthttp://www.rtl.nl/huistuinkeuken/eigenhuisentuin/

tsja, zwakkeren moeten er ook zijn...



Brujeria
spreek uit: Bruheria
Usericon van Brujeria
Posted 28-03-2004 23:18 by Brujeria Wijzig reactieProfiel van BrujeriaQuote dit bericht

quote:
Op 28 maart 2004 23:13 schreef webblaster wim het volgende:
dat hoeft toch niet.

ik drink al jaren bier, ik ga toch niet ineens liters whiskey/wodka/wat dan ook drinken. zomaar.

er moet idd wat anders aan de hand zijn, problemen ofzo. anders doe je niet zoiets.
My point exactly!


respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft...


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 28-03-2004 23:19 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 28 maart 2004 23:17 schreef Immortella het volgende:
Dat is nou echt weer een domme opmerking. We hadden het over de oorzaken van een verslaving. Dát is dus vaak niet het middel, maar de gebruiker en zijn problemen/achtergrond.

dat vind jij, ik vind dat het gekozen middel wel degelijk uitmaakt.
En ik had het niet over de oorzaak mbt chocolade, de redenen waarom mensen beginnen had ik namelijk al verwoord.

Is het trouwens in om in Rotterdam iedereen dom te noemen, als je niet dezelfde mening hebt?

[Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 28-03-2004 23:20]


Brujeria
spreek uit: Bruheria
Usericon van Brujeria
Posted 28-03-2004 23:19 by Brujeria Wijzig reactieProfiel van BrujeriaQuote dit bericht

quote:
Op 28 maart 2004 23:17 schreef ghoulliette het volgende:
Hoevaak gebruik je het dan, en in welke omstandigheden?
een keer per 1 a 2 maand. en jij?


respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft...


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 28-03-2004 23:19 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 28 maart 2004 23:17 schreef Brujeria het volgende:
ehm, dat is zeer afhankelijk van de persoon die gebruikt.
zelf gebruik ik ook wel een coke en ik vind het ook heel lekker, maar heb dus echt niet de neiging om het veel vaker te gebruiken hoor.


Zoals ik ook al zei is niet het middel het (hoofd)probleem, maar 'het waarom' van het gebruik.. Dus als jij puur 'recreatief' af en toe gebruikt kan dat te reguleren zijn.
Maar owee als je (zware) problemen op je pad tegenkomt. Dan komt opeens de herinnering aan die lekkere coke waardoor je alles kan vergeten wel weer boven hoor..

'Huppa', weer een verslaving..

quote:
Op 28 maart 2004 23:17 schreef ghoulliette het volgende:
volgens mij stopt Brujeria regelmatig zelf zijn neus vol.


Je hebt dus gelijk.


..."Hate can only create more hate"...


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 28-03-2004 23:20 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 28 maart 2004 23:19 schreef Brujeria het volgende:
een keer per 1 a 2 maand. en jij?

nooit natuurlijk. en 1 a 2 keer per maand is niet bepaald weinig.
Mijn house huisegnootjes gebruiken het minder dan jij.


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 28-03-2004 23:20 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 28 maart 2004 23:19 schreef ghoulliette het volgende:

Is het trouwens in om in Rotterdam iedereen dom te noemen, als je niet dezelfde mening hebt?


zowiezo de laatste 10, 15 jaar.


Oud Vuil.


Brujeria
spreek uit: Bruheria
Usericon van Brujeria
Posted 28-03-2004 23:21 by Brujeria Wijzig reactieProfiel van BrujeriaQuote dit bericht

quote:
Op 28 maart 2004 23:19 schreef Immortella het volgende:

'Huppa', weer een verslaving..



Je hebt dus gelijk.
ehm, is 1 x per 1 a 2 maand ook al regelmatig?


respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft...


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 28-03-2004 23:21 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 28 maart 2004 23:17 schreef Brujeria het volgende:
ehm, dat is zeer afhankelijk van de persoon die gebruikt.
zelf gebruik ik ook wel een coke en ik vind het ook heel lekker, maar heb dus echt niet de neiging om het veel vaker te gebruiken hoor.


Een domme vraag misschien, maar kun je ook uitleggen wat er dan precies zo lekker aan is? Want ik kan me daar dus helemaal niks bij voorstellen...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 28-03-2004 23:21 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 28 maart 2004 23:19 schreef ghoulliette het volgende:
dat vind jij, ik vind dat het gekozen middel wel degelijk uitmaakt.
En ik had het niet over de oorzaak mbt chocolade, de redenen waarom mensen beginnen had ik namelijk al verhoord.

Is het trouwens in om in Rotterdam iedereen dom te noemen, als je niet dezelfde mening hebt?


1. Ik woon niet in Rotterdam...
2. Ik noemde je niet dom omdat je een andere mening toegedaan bent, maar omdat je er een voorbeeld bijhaalt dat kant noch wal raakt..

Tuurlijk is het middel dat gebruikt wordt een extra stimulans om meer te gaan gebruiken omdat je je er lekkerder door gaat voelen. Maar 90 % van de verslaafden gebruikt om bepaalde dingen weg te roken/snuiven etc.. Dus vind ik de gebruiker het probleem en niet middel is dan maar een sub-probleem.


..."Hate can only create more hate"...


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 28-03-2004 23:22 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 28 maart 2004 23:21 schreef Immortella het volgende:
1. Ik woon niet in Rotterdam...
2. Ik noemde je niet dom omdat je een andere mening toegedaan bent, maar omdat je er een voorbeeld bijhaalt dat kant noch wal raakt..

Tuurlijk is het middel dat gebruikt wordt een extra stimulans om meer te gaan gebruiken omdat je je er lekkerder door gaat voelen. Maar 90 % van de verslaafden gebruikt om bepaalde dingen weg te roken/snuiven etc.. Dus vind ik de gebruiker het probleem en niet middel is dan maar een sub-probleem.


dus er zijn geen mensen die eten om te vergeten?


Brujeria
spreek uit: Bruheria
Usericon van Brujeria
Posted 28-03-2004 23:23 by Brujeria Wijzig reactieProfiel van BrujeriaQuote dit bericht

quote:
Op 28 maart 2004 23:20 schreef ghoulliette het volgende:
nooit natuurlijk. en 1 a 2 keer per maand is niet bepaald weinig.
Mijn house huisegnootjes gebruiken het minder dan jij.
dus je hebt het nooit gebruikt, maar je weet wel wat het met je doet? sorry hoor maar als je iets nog nooit gedaan hebt kun je er ook niet echt over oordelen lijkt me...
Ik pleit echt niet voor meer coke-gebruik ofzo, maar als je het doet op de manier die ik het doe is er niks mis mee....


respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft...


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 28-03-2004 23:23 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 28 maart 2004 23:21 schreef Brujeria het volgende:
ehm, is 1 x per 1 a 2 maand ook al regelmatig?


Ik heb het woord regelmatig nooit in de mond genomen. Lees mijn post nog maar 's goed door, misschien begrijp je dan de strekking ervan..


..."Hate can only create more hate"...


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 28-03-2004 23:24 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 28 maart 2004 23:23 schreef Brujeria het volgende:
dus je hebt het nooit gebruikt, maar je weet wel wat het met je doet? sorry hoor maar als je iets nog nooit gedaan hebt kun je er ook niet echt over oordelen lijkt me...
Ik pleit echt niet voor meer coke-gebruik ofzo, maar als je het doet op de manier die ik het doe is er niks mis mee....

Ik ken wel mensen die het gebruiken, en ik zie de politie steeds regelmatiger op hun stoep staan. Ik zie ze 10 keer per dag hun tanden poetsen en nog rotten hun tanden uit hun bek.


Brujeria
spreek uit: Bruheria
Usericon van Brujeria
Posted 28-03-2004 23:24 by Brujeria Wijzig reactieProfiel van BrujeriaQuote dit bericht

quote:
Op 28 maart 2004 23:21 schreef altx het volgende:
Een domme vraag misschien, maar kun je ook uitleggen wat er dan precies zo lekker aan is? Want ik kan me daar dus helemaal niks bij voorstellen...
een relaxed, euforisch, volkomen tevreden gevoel. en een zere neus..


respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft...


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 28-03-2004 23:24 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 28 maart 2004 23:24 schreef Brujeria het volgende:
een relaxed, euforisch, volkomen tevreden gevoel. en een zere neus..

een orgasme geeft trouwens het zelfde gevoel als een shot heroine, misschien moet je gewoon vaker neuken?


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 28-03-2004 23:25 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 28 maart 2004 23:22 schreef ghoulliette het volgende:
dus er zijn geen mensen die eten om te vergeten?


Sorry hoor, is dit jouw manier van discussiëren??
Telkens voorbeelden erbij halen die nergens op slaan.

Maar goed, ik zal antwoord geven: Bij mensen met Obesitas of Boulimia is het eten op zich ook niet het probleem, maar de mens zelf met al zijn problemen waardoor hij/zij zoveel gaat eten..


..."Hate can only create more hate"...


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 28-03-2004 23:25 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 28 maart 2004 23:18 schreef Je Moeder het volgende:
tsja, zwakkeren moeten er ook zijn...
zwakkeren? je doelt op drug?
Alsof jij nooit naar iet 'grijpt'en neem van mij aan de neven effecten van drug zijn echt niet voor zwakkeren of ik moet een gigantisch mentaal mietje zijn.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


X-Act
ZM-virus
Usericon van X-Act
Posted 28-03-2004 23:25 by X-Act Wijzig reactieProfiel van X-ActQuote dit bericht

Grappig dat jullie net met zo een topic aan komen zetten. Vorige week is in België een man door een assisen-jury vrijgesproken voor de moord op z'n vrouw. Een van onze bekendste advocaten (een die regelmatig op TV komt enzo) heeft blijkbaar indruk gemaakt met z'n redevoering (de vrouw in kwestie had overspel gepleegd, een dankbaar thema lijkt het). De meesten zijn het er over eens dat de bekendheid van de advocaat mee de doorslag gegeven heeft voor de vrijspraak ("als die kerel van tv het zegt zal het wel waar zijn"). Nice !


In der Beschränkung zeigt sich der Meister !


Brujeria
spreek uit: Bruheria
Usericon van Brujeria
Posted 28-03-2004 23:26 by Brujeria Wijzig reactieProfiel van BrujeriaQuote dit bericht

quote:
Op 28 maart 2004 23:24 schreef ghoulliette het volgende:
een orgasme geeft trouwens het zelfde gevoel als een shot heroine, misschien moet je gewoon vaker neuken?
ehm, coke is geen heroine?! en inderdaad, ik moet echt meer gaan neuken!


respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft...


Je Moeder
Usericon van Je Moeder
Posted 28-03-2004 23:26 by Je Moeder Wijzig reactieProfiel van Je MoederQuote dit berichthttp://www.rtl.nl/huistuinkeuken/eigenhuisentuin/

quote:
Op 28 maart 2004 23:25 schreef kwelgeest het volgende:
zwakkeren? je doelt op drug?
Alsof jij nooit naar iet 'grijpt'en neem van mij aan de neven effecten van drug zijn echt niet voor zwakkeren of ik moet een gigantisch mentaal mietje zijn.



nee zwakkeren in de zin van een surrogaat zoeken om hun leed te vergeten...

voor dat soort mensen raad ik maar één ding aan:




Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen