|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Weet iemand nou de speeltijden nog of hoe zit dat? Er zijn een aantal bands die ik zeker niet wil missen namelijk... This is Zodiac speaking... |
|
quote: Hoe laat speelt TMDC? |
|
Zodra ik een tijdschema heb (en ik het mag posten), zal ik het posten..Don't worry. |
|
Eerste band,Tempus Fugit, begint om 14.30 dames en heren. Dat is alvast officieel. Heb ik bevestigd gekregen van een bandlid. Hoe laat TMDC begint kan ik niet precies zeggen, omdat ik het officiële tijdschema niet gekregen heb.Maar als ik af moet gaan op het speelschema en de manier het tijdschema vorig jaar ingedeeld was, zul je ze rond 22.30, 23.00 kunnen verwachten. Tenzij, men nog gaat schuiven natuurlijk. |
|
Het was een leuke dag gister. Waren nogal wat wijzigingen in de speelvolgorde, maar dit mog de pret niet drukken. Het verslag ervan kun je hier vinden: Metal Day |
|
MetalDay was weer erg leuk. Genoten van oa TMDC, Panchrysia, Oceans of Sadness en Xenomorph. Al vond ik het wel vervelend dat het zo lang duurde voordat men begon. Ik had ook wel wat meer volk verwacht. Verder een prima dag gehad |
|
Grappig was het gegeven dat de zanger van Profane* huilend als een klein kind zijn verontschuldigingen aanbood aan de vriendin van de TMDC bassist die hij iets te lomp de moshpit had ingeflikkerd. Daarna heeft hij vreselijk op zijn donder gehad van mijn vrouw en de dame in kwestie. Hij had daarna bier over zich heengekregen en was gaan klagen bij uitbater/uberzatlap Fred die verhaal kwam halen in de TMDC kleedkamer. TMDC kwam dus net zeikend van het zweet van het podium toen er opeens een of andere zatlap ongeveer 30 keer hetzelfde verhaal heeft opgerakeld. Fred had niet in de gaten dat niemand naar hem luisterde en bevestigde ons vermoeden dat Sliedrecht een dorp is waar alleen maar debielen wonen. Fred wist ons te vertellen dat de Profane zanger slechts gehuld in een nat shirt nu helemaal naar huis moest lopen waarna wij achterover sloegen van ontstelling. Iewat geirriteerd door onze reactie deelde hij oins nog dreigend mee dat we maar moesten oppassen want Profane is in Alblasserdam net zo populair als Metallica in de VS. De vriendin van de TMDC bassist kwam weer boven en sleepte de 4 koppen grotere profane zanger mee naar de trap waar hij snotterend als een klein kind vertelde dat hij heel gevoelig is en dat hij er niet tegen kan dat vrouwen boos op hem zijn. De enige in dat hele Elektra die niet aan het downsyndroom leden waren de drummer van Profane(Thanks voor de hulp met het geluid) en degene die ons uitbetaalde. Ik ben even op de bank gaan liggen met een nat washandje op mijn gezicht om Sliedrecht te verwerken...... [Dit bericht is gewijzigd door TMDC wordfuhrer op 14-06-2004 0:13] |
|
hehe, het was erg gezellig hoor ik al. Maar goed dat ik op WWW was "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Het was zeker gezellig, ik heb alles live gemist en werd weer overal bij betrokken. Ik heb dan het geluk dat ik een vriendin heb die een lastige gozer zelf naar buiten mept ipv te komen klagen bij mij. [Dit bericht is gewijzigd door TMDC wordfuhrer op 14-06-2004 0:09] |
|
quote: En bedankt dat je ff alle Sliedrechters even over een kam scheert, terwijl je de ander 25.000 nog niet eens kent.Dat je zoiets meemaakt met een paar personen, betekent niet dat heel Sliedrecht zo is. |
|
de andere 25000 waren buiten op de kermis en bij de Taptoe |
|
was weer gezellig merk ik |
|
hahaha, mooi verhaal Michiel. Uiteraard is Profane "Da Bomb". |
|
quote:Ik moet eerlijk bekennen dat ik er net zo over dacht toen ik er 2 en een half jaar terug op de planken stond. |
|
Gitariust Martijn Moes belde mij de volgende dag en vroeg: Dekker, heb ik nu gedroomd of waren er in Sliedrecht alleen maar geestelijk gehandicapten? Voor de bezoekers: Wie is die grote metalboer in een blauwe houthakkersblouse en een zwart petje? Die moet ik nog even spreken, die lallende lamstraal vond het nodog mijn vriendin een hoer te noemen. |
|
Is ze dat dan? This is Zodiac speaking... |
|
quote: Dat was zo'n beetje het enige woord waarmee ze daar de vrouwen aanspraken. Stelletje onbeschofte infantiel gehandicapten daaro. |
|
quote: Dat is waarschijnlijk omdat de enige dames waar die lui sex van kunnen verwachten (en dan nog is de kans klein) hoeren zijn... This is Zodiac speaking... |
|
quote: Ik heb nog nooit hoeven te betalen voor sex, dus het zal wel niet |
|
quote: Dan zou ik me niet druk maken om wat een infantiele lallende boer allemaal roept. Voor de rest: houden zo! [Dit bericht is gewijzigd door Zodiac op 14-06-2004 13:53] This is Zodiac speaking... |
|
D'r waren idd aardig wat lompe zoutzakken daaro. Zeg maar "boer'n van de zee". De Elektra zelf vond ik een zeer aardig zaaltje met een goed geluid (het was hit-and-miss met de bands, de indeling is verder prima.) Zit er trouwens iets in de leidingen in Sliedrecht? Sjeezus wat hebben de vrouwen daar toch dikke **ers, MAN! Haa-Jee op de tap! HEERSCH! (zou dat het zijn?) Goed, lekker pils en niet duur. De Elektra bezoek graag nog eens, liefst wel met meer volluk. |
|
it's a small world after all ; ik ben wel benieuwd naar de andere kant van de roddels, zal binnekort eens ff checken Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Doe dat Alco. off-topic: mail me ff over doomed |
|
quote: oki Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |