IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : 12 juni: MetalDay in Elektra (Sliedrecht) Vorige pagina
meatgrinder
Splattermaniac Gore
Usericon van meatgrinder
Posted 18-06-2004 12:23 by meatgrinder Wijzig reactieProfiel van meatgrinderQuote dit berichthttp://wanderingsoulswebzine.forum2go.nl

Best TMDC man (Michiel Dekker mag ik aannemen?) dit staat er:

quote:
Op 17 juni 2004 20:41 schreef TMDC wordfuhrer het volgende:
Stel dat er iemand was geƫlektrocuteerd door die plassen water op het podium, wat hadden jullie dan gezegd?

Dus ik kan wel degelijk lezen. Waar staat dat van dat bier dan? En vier flessen water nog wel joh? En er staat ook niet dat je het gevraagd had om op te ruimen. Maar misschien lees ik er wel over heen. Quote het dan eens?

quote:
Daops schreef het volgende:
Men zou er alleen goed aan doen een kleine herverdeling van functies in te voeren

Ben ik op zich niet tegen hoor. Misschien moet je het eens aankaarten bij eigenaar Henk van de Griensven? Met die man valt best te praten denk ik.

[Dit bericht is gewijzigd door meatgrinder op 18-06-2004 12:26]

Daops
Usericon van Daops
Posted 18-06-2004 13:22 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

quote:
Op 18 juni 2004 12:23 schreef meatgrinder het volgende:

Ben ik op zich niet tegen hoor. Misschien moet je het eens aankaarten bij eigenaar Henk van de Griensven? Met die man valt best te praten denk ik.

Ik ben slechts een muzikant die er 2 keer speelde. Lijkt me meer iets voor het vaste publiek of mensen die regelmatig met elektra samenwerken.

www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."

TMDC wordfuhrer
Usericon van TMDC wordfuhrer
Posted 18-06-2004 23:10 by TMDC wordfuhrer Wijzig reactieProfiel van TMDC wordfuhrerQuote dit berichthttp://www.monolith-deathcult.com

quote:
Dus ik kan wel degelijk lezen. Waar staat dat van dat bier dan? En vier flessen water nog wel joh? En er staat ook niet dat je het gevraagd had om op te ruimen. Maar misschien lees ik er wel over heen. Quote het dan eens?

je hebt gelijk, ik had dat ergens anders er al bijgezet. Om een lang verhaal kort te maken, het is 4 keer gevraagd en toen kwam met met een velletje keukenrol. Daarnaast is 4 x 1,5 liter water 6 liter. Dat is niet zo goed voor onze vloerpedalen.

webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 18-06-2004 23:16 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Er voelt zich iemand hier enorm aangevallen, heb ik het idee.

Oud Vuil.

Snaack
Usericon van Snaack
Posted 18-06-2004 23:53 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Goh.. Klinkt als een tent waar ik met mijn band in geen 100000 jaar wil spelen.

ILOVEMETAL
Usericon van ILOVEMETAL
Posted 26-06-2004 21:31 by ILOVEMETAL Wijzig reactieProfiel van ILOVEMETALQuote dit bericht

beetje late reactie maar ik ben naar Elektra's Tuinfeest geweest 19 juni. en dat publiek was inderdaad niet echt geweldig. op een bepaald moment lag ik languit op m'n buik op de grond omdat er een stel dronkenlappen aan het duwen waren achter me. dan denk ik ook; ga dan gewoon de pit in en laat andere mensen met rust. ook een superklein podium, en voor een band als Feuerengel (rammstein coverband) die ik ook in Podium Hardenberg heb gezien is dat echt veel te klein. daar hadden ze ruimte om een goeie show te geven, met een publiek wat geinteresseerd is in de band in plaats van zichzelf zoals in Sliedrecht.

MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 29-06-2004 16:40 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Is dit nu opeens het Elektra-afzeik-topic geworden ofzo? Dat gebeurt overal wel hoor, i love metal. Jammer dat je het niet naar je zin had. Ik vond het tuinfeest wel leuk

Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com